Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004, 
Autor Zpráva

Příspěvky: 63
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004,
Zdravím Vás,
Mam Fábii 1,2 HTP 47kW,r.v.2004.Když běží na volnoběh,a já přidám plyn tak otáčky nejdou hned,já šlápnu na plyn,nemusim ho prošlápnout až na podlahu,stačí trochu a otáčky se zvednou až po chvilce(řikám po chvylce,ale je to malej časovej úsek,ale je to znát).Čim to je,a dá se to nějak odstranit?Je to nepříjemný hlavně při rozjezdu na křižovatce,kdy stojim a když pustim spojku a přidám plyn tak motor skoro chcípne než to na ten plyn zareaguje.


4.1.10, 14:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004,
Tomáš2 píše:
Zdravím Vás,
Mam Fábii 1,2 HTP 47kW,r.v.2004.Když běží na volnoběh,a já přidám plyn tak otáčky nejdou hned,já šlápnu na plyn,nemusim ho prošlápnout až na podlahu,stačí trochu a otáčky se zvednou až po chvilce(řikám po chvylce,ale je to malej časovej úsek,ale je to znát).Čim to je,a dá se to nějak odstranit?Je to nepříjemný hlavně při rozjezdu na křižovatce,kdy stojim a když pustim spojku a přidám plyn tak motor skoro chcípne než to na ten plyn zareaguje.


diagnostika miloš


4.1.10, 14:17
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tomáš2 píše:
Mam fábii 1,2 47kW,r.v.2004

Dneska sem se díval jak moc je zasviněná klapka,měl sem zapnutej klíček a plynovej pedál šprajcnutej na podlaze a koukal sem pod klapku,ale po chívýly (zhruba půl minuty) začala klapka kmitat-přivřela se a zas otevřela a tak dokola.Co to může způsobovat?

A ještě když mam zaplej klíček a plyn na podlaze tak je z prostoru kolem klapky slyšet bzučení,nevim jestli to neni normální nebo chyba.


Staci jedno tema.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.1.10, 16:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Bzučení u klapky je normální, jak dlouho máš to auto? A co to zpoždění plynu? Dělá to od začátku? Většinou je to způsobeno elektronickým plynem který prostě má prodlevu, dá se to eliminovat úpravou řídící jednotky, viz třeba www.cimbu.cz a nebo si na to prostě zvyknout. Jinak pokud to nedělalo a začalo to samo dělat z ničeho nic, tak rada zní jak ti psal Miloš, jedině napojit na diagnostiku a hledat závadu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.1.10, 16:34
Profil

Příspěvky: 63
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Auto máme chvíly,prodleva plynu tam byla od začátku,auto má najeto 17 000km,rok 2004.Toho kmitání klapky sem si všimnul dneska,nevim jestli to dělalo i dřív.


6.1.10, 16:46
Profil

Příspěvky: 63
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Dneska sem prostříknul svorkovnici na klapce sprejem na kontakty a ta prodleva se eliminovala na minimum


6.1.10, 17:14
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Já třeba tu prodlevu na fabii I ani II neměl. Vždy když se šláplo na plyn se hned točil motor. Ale zato 1,4 v roomsteru ji má taky a s tím se nedá jezdit.


6.1.10, 19:12
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Mel sem sluzebni Fabku 1,4 16V rv 04 - ta prodleva tam byla taky. Echt prdel to byla pri razeni z 1. na 2. clovek si na to musel zvyknout a pak uz plyn pridal v predstihu nez poustel spojku do zaberu pri prerazeni. Pokud to ty novejsi nedelaji tak zrejme udelali nejaky upravy v RJ. Ja po tom nepatral, v Helleru stejne pri dotazu akorat krcili rameny (to je tak jedine co umi krom smichani letni a zimni kapaliny do ostrikovacu).

Co se HTP tyce tak uprimnou soustrast. Priplat si za kvalitnejsi olej a men ho casteji nez je doporuceny interval (pokud to auto planujes mit delsi dobu). Nak


6.1.10, 21:28
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
to oneskorenie zacina byt do istej miery bezny jav
s prichadzajucimi novsimi normami emisii a setrenim na technologii vstrekovania sa reakcia na plyn spomaluje, je to citelne nielen na skode

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


6.1.10, 22:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
chybí ti tam jeden válec, to je tim...já mám 4, táta má 4, ve druhym autě má táta taky 4 a nikde žádná prodleva 8) :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.1.10, 22:29
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Tomáš2 : je po pridani pocut take ako keby zasycanie v motore ? Ked ja sliapnema na plyn , ozve sa ako keby zasycanie a motor ide do otacok , pauza ziadna , proste sliapnem na to , ššš a motor vali :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


6.1.10, 22:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To hejbání klapky pokud motor nevrčí a máš zapnutej klíček je taky normální, tu klapku ovládá elektromotorek kterej neustále upravuje její polohu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.1.10, 14:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Není ta prodleva z působená jenom elektronicky ovládanou škrtící klaplou? Na jezdil jsem už se 3 fabiema, dvě z toho 1,4 a jedna HTP, dělaly to všechny, pro člověka který začínal s takovým autem je to normální a vůbec mu to nepřijde ale mě to teda s*alo nehorázně, hlavně v zimě když jsem potřeboval jemně přidávat plyn i když ta odezva byla spíš v řádu ms pořád to nebylo jako na karburátoru nebo mono-motronicu kdy motor jde za plynem okamžitě....


7.1.10, 15:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Vždyť to pořád řikám :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.1.10, 15:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Aha, sorry nějak jsem přehlédnul tvůj post :oops: jako 100% to bude ono, zkusil jsem trochu googlit a tohle vytýkali fabiím v některých recenzích...buď je to prasárna nebo záměrná vychytávka pro blondýny ža auto při dojezdu na 2 po prudkém ubrání plynu na křižovatce nekucká :D ona celá fabia mě přijde jako optimalizovaná pro blondýny, jiné podobně nechutně vykastrované auto jsem snad ještě neřídil :D


7.1.10, 15:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz