Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004, https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20494 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tomáš2 [ 4.1.10, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004, |
Zdravím Vás, Mam Fábii 1,2 HTP 47kW,r.v.2004.Když běží na volnoběh,a já přidám plyn tak otáčky nejdou hned,já šlápnu na plyn,nemusim ho prošlápnout až na podlahu,stačí trochu a otáčky se zvednou až po chvilce(řikám po chvylce,ale je to malej časovej úsek,ale je to znát).Čim to je,a dá se to nějak odstranit?Je to nepříjemný hlavně při rozjezdu na křižovatce,kdy stojim a když pustim spojku a přidám plyn tak motor skoro chcípne než to na ten plyn zareaguje. |
Autor: | slovacek.milos [ 4.1.10, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor nejde hned do otáček-Fábia I, 1,2 47kW, r.v.2004, |
Tomáš2 píše: Zdravím Vás, Mam Fábii 1,2 HTP 47kW,r.v.2004.Když běží na volnoběh,a já přidám plyn tak otáčky nejdou hned,já šlápnu na plyn,nemusim ho prošlápnout až na podlahu,stačí trochu a otáčky se zvednou až po chvilce(řikám po chvylce,ale je to malej časovej úsek,ale je to znát).Čim to je,a dá se to nějak odstranit?Je to nepříjemný hlavně při rozjezdu na křižovatce,kdy stojim a když pustim spojku a přidám plyn tak motor skoro chcípne než to na ten plyn zareaguje. diagnostika miloš |
Autor: | Matthes [ 6.1.10, 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomáš2 píše: Mam fábii 1,2 47kW,r.v.2004 Dneska sem se díval jak moc je zasviněná klapka,měl sem zapnutej klíček a plynovej pedál šprajcnutej na podlaze a koukal sem pod klapku,ale po chívýly (zhruba půl minuty) začala klapka kmitat-přivřela se a zas otevřela a tak dokola.Co to může způsobovat? A ještě když mam zaplej klíček a plyn na podlaze tak je z prostoru kolem klapky slyšet bzučení,nevim jestli to neni normální nebo chyba. Staci jedno tema. |
Autor: | Kristensen [ 6.1.10, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bzučení u klapky je normální, jak dlouho máš to auto? A co to zpoždění plynu? Dělá to od začátku? Většinou je to způsobeno elektronickým plynem který prostě má prodlevu, dá se to eliminovat úpravou řídící jednotky, viz třeba www.cimbu.cz a nebo si na to prostě zvyknout. Jinak pokud to nedělalo a začalo to samo dělat z ničeho nic, tak rada zní jak ti psal Miloš, jedině napojit na diagnostiku a hledat závadu. |
Autor: | Tomáš2 [ 6.1.10, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Auto máme chvíly,prodleva plynu tam byla od začátku,auto má najeto 17 000km,rok 2004.Toho kmitání klapky sem si všimnul dneska,nevim jestli to dělalo i dřív. |
Autor: | Tomáš2 [ 6.1.10, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska sem prostříknul svorkovnici na klapce sprejem na kontakty a ta prodleva se eliminovala na minimum |
Autor: | Dawid130 [ 6.1.10, 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já třeba tu prodlevu na fabii I ani II neměl. Vždy když se šláplo na plyn se hned točil motor. Ale zato 1,4 v roomsteru ji má taky a s tím se nedá jezdit. |
Autor: | Nakadah [ 6.1.10, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mel sem sluzebni Fabku 1,4 16V rv 04 - ta prodleva tam byla taky. Echt prdel to byla pri razeni z 1. na 2. clovek si na to musel zvyknout a pak uz plyn pridal v predstihu nez poustel spojku do zaberu pri prerazeni. Pokud to ty novejsi nedelaji tak zrejme udelali nejaky upravy v RJ. Ja po tom nepatral, v Helleru stejne pri dotazu akorat krcili rameny (to je tak jedine co umi krom smichani letni a zimni kapaliny do ostrikovacu). Co se HTP tyce tak uprimnou soustrast. Priplat si za kvalitnejsi olej a men ho casteji nez je doporuceny interval (pokud to auto planujes mit delsi dobu). Nak |
Autor: | deekay [ 6.1.10, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
to oneskorenie zacina byt do istej miery bezny jav s prichadzajucimi novsimi normami emisii a setrenim na technologii vstrekovania sa reakcia na plyn spomaluje, je to citelne nielen na skode |
Autor: | Ondras83 [ 6.1.10, 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
chybí ti tam jeden válec, to je tim...já mám 4, táta má 4, ve druhym autě má táta taky 4 a nikde žádná prodleva |
Autor: | Jonny [ 6.1.10, 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomáš2 : je po pridani pocut take ako keby zasycanie v motore ? Ked ja sliapnema na plyn , ozve sa ako keby zasycanie a motor ide do otacok , pauza ziadna , proste sliapnem na to , ššš a motor vali |
Autor: | Kristensen [ 7.1.10, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
To hejbání klapky pokud motor nevrčí a máš zapnutej klíček je taky normální, tu klapku ovládá elektromotorek kterej neustále upravuje její polohu. |
Autor: | cyz [ 7.1.10, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není ta prodleva z působená jenom elektronicky ovládanou škrtící klaplou? Na jezdil jsem už se 3 fabiema, dvě z toho 1,4 a jedna HTP, dělaly to všechny, pro člověka který začínal s takovým autem je to normální a vůbec mu to nepřijde ale mě to teda s*alo nehorázně, hlavně v zimě když jsem potřeboval jemně přidávat plyn i když ta odezva byla spíš v řádu ms pořád to nebylo jako na karburátoru nebo mono-motronicu kdy motor jde za plynem okamžitě.... |
Autor: | Kristensen [ 7.1.10, 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vždyť to pořád řikám |
Autor: | cyz [ 7.1.10, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, sorry nějak jsem přehlédnul tvůj post jako 100% to bude ono, zkusil jsem trochu googlit a tohle vytýkali fabiím v některých recenzích...buď je to prasárna nebo záměrná vychytávka pro blondýny ža auto při dojezdu na 2 po prudkém ubrání plynu na křižovatce nekucká ona celá fabia mě přijde jako optimalizovaná pro blondýny, jiné podobně nechutně vykastrované auto jsem snad ještě neřídil |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |