Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prebrus hlavy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20503
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiri [ 4.1.10, 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Prebrus hlavy

Mam otazku jen pro predstavu o kolik tak muzeme vzit hlavu na facku bracha dela tesneni a ma ji dost vyzranou pocitam tak pet desetin bude muset jit urcite...

Obrázek

Autor:  Martin91 [ 4.1.10, 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Todle máš ještě pěkný oproti co se si sehnal hlavu já ta moje šla o 1mm a ještě tam malinkej flíček ale to neřeším zkus to o těch 5desetin mě vyšlo snížení na 50kč
:wink:

Autor:  fatal [ 4.1.10, 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

Taková hlava je schopná po "vyčištění" jemným smirkem fungovat, ale pokud to nemáš na motor na pokusy, tak to určitě nech líznout. :wink:

Autor:  Jiri [ 4.1.10, 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Taková hlava je schopná po "vyčištění" jemným smirkem fungovat, ale pokud to nemáš na motor na pokusy, tak to určitě nech líznout. :wink:


ja to nikdy takhle hodne nevidel prebrousit se musi urcite nevim jestli nebude zkroucena navic ale ty mista jsou hluboke dost tak ty 4...5 desetin bude muset urcite dolu...myslim ze to neni moc pro pouzivani v beznem provozu..na pokusy to tentokrat mimoradne neni :D je to brachovo auto...a je potreba aby jezdilo spolehlive..tesneni se skoro rosypalo po demoznatzi hlavy

Autor:  Martin91 [ 4.1.10, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jak říkáš..... :lol:
:wink:

Autor:  Šemik [ 4.1.10, 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Má to cenu řešit? Fávo hlav je dost :)

Autor:  Martin91 [ 4.1.10, 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud má možnost snížit nech snížit Šemíka neber vážně :lol: když má teď tu fábku tak je mu to jedno ...:lol:
:wink:

Autor:  kwiko [ 4.1.10, 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze 0,5 sa vstrebe. Na Cervenej felicii Mpi som zrovnaval hlavu uz 2x. Prvy raz 0.25, a druhy raz to bolo 0,15 a tam je origo zo skodovky najvacsi kompresny pomer... A jazdi...

Len tato hlava svedci, ze motor musel byt pekna olejnicka, obavam sa ze aj piestne kruzky budu mrtve, vetily netesne...

Autor:  ferrari [ 4.1.10, 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ale čo je to za Fačko? 135, či 136? BMM, karbec? Ako, 135ke kľudne môžeš vziať aj 1 mm (dokonca je to prospešné - dostaneš sa s KP na úroveň 136ky) a aj 136ka vstrebe 0,5 mm...

Autor:  kwiko [ 4.1.10, 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Tak som sa mylil, teraz to bolo 0,30 :roll: (toto bolo ked som menil prasknuty valec...)

Autor:  Jiri [ 4.1.10, 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo...taky sem na to koukal ze je to nejake cerne ale olej to nebralo nebo mozna minimalne, motor pracoval neustale pod plnym zatizenim :D rozzabralo se to proto ze se auto zacalo prehrivat ..zavzdusnovat tesneni se prakticky rosypalo po demontazi jinak s motorem zadny problem nebyl co se tyka vykonu jezdil velice pekne ventily se asi jen ocisti prezkousi tesnost pripadne zabrousi slo mi jen o tu hodnotu snizeni myslim ze pokud to do tech peti desetin bude trosku vypadat bez problemu to bude jezdit hlavne aby byly v poradku mista kde dosedaji vlozky valcu a olejove kanaly

Autor:  ferrari [ 5.1.10, 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo...
znížením o 0,5 mm vyrobíš KP tak 10,1...to by malo byť v poho

Autor:  Gemini [ 5.1.10, 00:51 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Jiri píše:
je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo...
znížením o 0,5 mm vyrobíš KP tak 10,1...to by malo byť v poho


skor 10,2:1 , bude treba ubrat predzapal....

Autor:  Jiri [ 5.1.10, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Hlava prebrousena zhruba o 0.6....skoro 0.7 a i tak tam pry par stop zustalo fotku bohuzel nemam jinak prej tam je znacka kam az se to muze brousit to sem nevedel zitra by to meli slozit tak sem napisu jak to dopadlo

no a mimo abych nezapomel tak dneska sem si to dal cvicne taky v praci tesneni pod hlavou na fabce 1.4MPi.. :D

Autor:  škodař [ 5.1.10, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

tam ti jde jen o rovný dosedací plochy kolem válců hlavu jsem měl na favu ještě horší těsnění na srač** a voda netekla a nebyl stím jediný problém

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/