Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozdíly-Favo 91''vs.Favo94'' https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20512 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Tomas T [ 5.1.10, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdíly-Favo 91''vs.Favo94'' |
Potřeboval bych poradit jaký je rozdíl mezi Favoritem 91'' (karbec) a Favoritem 94'' (stříkačka) Oba modely tedy 91'' a 94'' mají 40 kW |
Autor: | 21lucas [ 5.1.10, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor interier exterier napravy kola cca 54 veci |
Autor: | Tomas T [ 5.1.10, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
To taky vim že iteriér je jiný a další věci taky,myslel jsem ohledně motoru co ''žere'' víc benzínu jakej de líp do otáček a tak podobně a jaké máte zkušenosti |
Autor: | CrazyMan [ 5.1.10, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
stříkačka jasná věc |
Autor: | michalkatka [ 5.1.10, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW BMM 94 môže byť 135 40kW, alebo 136 50kW ono objem ničím nenahradíš, BMM je trocha kultivovanejšie na chod aj štarty, ale pre úpravy je karbec vhodnejší... |
Autor: | Ondras83 [ 5.1.10, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm máš oboje 135 stříkačka možná žere trošku míň (dobře seřízenej karbec žere taky málo, ale kdo to dneska umí seřidit, žejo)... máš to na ježdění, nebo časem plánuješ nějakou úpravičku?...máš to auto už doma, nebo to chceš kupovat?... karbec je přepis 10 tis, BMM 5 nebo 3... na úpravy karbec, na ježdění bmm, ale rozhodně bych chtěl spíš 136 |
Autor: | michalkatka [ 6.1.10, 06:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm narážal som na rozdiely 135 a 136, je to totožný motor s rovnakým objemom. 136 má výhodu iba pri prerábke na LPG... |
Autor: | Tomas T [ 6.1.10, 07:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho |
Autor: | michalkatka [ 6.1.10, 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomas T píše: michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho no áno, ešte 40kW elektronický riadený karbec ecotronik... neviem ako si vieš vybaviť STK ak zmeníš systém prípravy smesi ecoktronik je karbec a BMM je už vstrekovanie, výmena nádrže kôli čerpadlu, ostatný motormanagment ako elektrika a ostatné veci sa dajú v pohode povymieňať... |
Autor: | Tomas T [ 6.1.10, 07:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
před měsícem sem byl na STK a napsali mi normálně neřízený a žádný problém nebyl tak ted mi poradte jestli do toho mám jít a ještě uvažuji o jedné možnosti karbec 43 kW (karbec 40kW vs. BMM 40kW vs.karbec 43 kW) |
Autor: | kwiko [ 6.1.10, 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Normalne ti maju napisat riadeny katalizator... a potom ME kazde 2 roky... ako pri BMM A ja som to menil ekotronic -> BMM = ina nadrz, sanie so vstrekovanim, zotrvacnik, kabelaz v motorovom priestore. Este som vymenil creva 135 za 136 BMM, ale blok som nechal original a RJ som nechal za Baterkou. |
Autor: | gokralik [ 6.1.10, 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jsi z ekotronika udělal normální karburátoru, tak bude mít zas 43kW. Dělej si co chceš, pokud je ti legislativa u zadnice...ono totiž každý motor od škodovky je originál a najdeš spousty stotřicetpětek, které jedou mnohem líp, než 136(B,X). Ty motory už mají něco odslouženo. Nejsou nejnovější a tak bych tam tak velké rozdíly neviděl. K tématu: Karburátor je ještě lesní tvor. Startuje mnohem líp než BMM, ale občas si pro tebe připraví nějakou kravinu, žere víc, ale zas když na to šlápneš, jede hned a neohlíží se na ekology. BMM je samozřejmě kultivovanější, nastartuje vždy (pokud není závada), bude žrát méně... |
Autor: | Tomas T [ 6.1.10, 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi před rokem jsem udělal z ekotronika normální karburátor protože to nechtělo jet a ani v servisu si s tim nevěděli rady tak teď tam mám normální karbec a''žere'' mi to asi 8 l/100 km při normální jízdě,mám najeto 264 000 km a chci se zeptat je to moc l/100km ? A ještě sem uvažoval o jedné možnosti dát tam 136-motor má najeto105000km (místo 135-najeto 264000km) je to vůbec legálné vyměnit 136 za 135 ?bude menší spotřeba ? a má to vůbec nějaké výhody ? |
Autor: | gokralik [ 6.1.10, 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spotřeba je vzhledem k ujetým kilometrům normální. Výměna legální nebude. U 135 můžeš nechat snížit hlavu. Tím dosáhneš větší kompresi a motor bude prakticky 136. Žrát by měl nepatrně míň, žádná výrazná změna to nebude. |
Autor: | Tomas T [ 6.1.10, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za odpovědi,nechám to jak to je |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |