Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

š 105 -studený start
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20557
Stránka 1 z 2

Autor:  tomvm [ 8.1.10, 17:34 ]
Předmět příspěvku:  š 105 -studený start

Ahoj, zase mám problém, spíš bych chtěl poradit abych se do všeho nemusel vrtat..dycky zmáčku 2x-3x plyn na podlahu aby tam injektor stříkl trochu benzinu...pak dám sytič zmáčknu spojku a startuju...chytne na brnk...párkrát se otočí a zdechne...dneska mi to 2x zdechlo...na co se mám mrknout...nedávno sem vše nastavoval(ventily,předstih,odtrh,sou nové svíčky) jako na studenej, kdež hned vyjedu tak jede dobře...ale štve mě že to pořád chcípe na studenej když startuju...ps...mám předstih 1°...neklepe to na plný plyn... mohlo by to být tím že?

Autor:  Kachnis [ 8.1.10, 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: š 105 -studený start

proc mas predstih 1st? kdyz 105ka ma mit 3-7 pokud si pamatuju knihu, takze nastav treba 5 pak to bude delat stejne,protoze tohle skodovky proste delaj, neres to neni to zavada,ale vlastnost.., max.muzes zkusit pred startem jeste nacupovat benzin do karbu,pak naslapat a pak startovat.

Autor:  tomvm [ 8.1.10, 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: š 105 -studený start

má mít 1-5° ale to už je detail...mám to kuli tomu že na 5° mi to klepalo při plným plynu...jako samozápaly...ale hodím to tak na 3-5° nebo kompromis 4°

Autor:  ferrari [ 8.1.10, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Čudné...bratranec nastavoval 5st, jazdil na 91ku benzín:technický 1:1 a nič neklepalo...nemáš náhodou rozhasený rozdeľovač?

Autor:  Jonny [ 8.1.10, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

A natahas si vzdy AC pumpou ? ak nie , skus si natahat , mne to tiez robilo ked sa mi nechcelo dozadu k motoru :oops: lebo ventilky uz prepustali a benzin mi vzdy do rana padol :evil:

Autor:  tomvm [ 9.1.10, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

no padne to tak za cca 2 dny....od večera do rána ne....ten rozdělovač neim....já tam dám z5 ty 4-5° a pak pisnu, co se zmenilo, oki....a kdyby byl v haji, poznám když oddělám víčko nebo to musím celý kuchnout?

Autor:  darklord [ 9.1.10, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

neviem, mne to tiez v zime robi ze sa chyti az na druhy pokus, ale nepokladam to za nejaku chybu... Ak nacepujem AC pumpou tak obcas sa stane ze sa iba znizia otacky a motor uz potom bezi dobre, an nenacepujem tak to chytne, zdochne (2x) a potom uz na treti krat to bezi v pohode. Keby si mal elektricku benzinovu pumpu tak ti to nerobi ;)

Autor:  tomvm [ 9.1.10, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

vím, o elektrický pumpě sem uvažoval, ale nechce se mi do toho, tak já to budu dělat tak, že to protočím bez sytiče... bez plynu pár otoček, pak šlápnu na plyn a pustím sytič a nabrnknu to :D

Autor:  ferrari [ 9.1.10, 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja v poslednom čase pred odstavením auta zapnem sýtič (to mi teplý motor temer ihne´d zdochne), potom na duhý deň dám 3/4 sýtiča a chytí to na brnk...fakt, neskutočne dobre to chytá, keď pred odstavením zapnem sýtič...
Inak som to mával tak, že som načerpal páčkou benzín, potom šlapol tak 5x na plyn a so spojkou štartoval...chytilo to, ale vždy motor chvíľočku točil...

A ten rozdeľovač? Daj dole víko a vyskúčaj zatočiť s palcom doprava doľava (okolo osi rozdeľovača)...malo by to ísť pootočiť, no malo by sa to vracať - ak by to zľahka chodilo doprava doľava, tak je rozhasená odst. regulácia...alebo môže byť rozlietaná tá otočná doska, na ktorej je ramienko prerušovača....

Autor:  tomvm [ 9.1.10, 15:53 ]
Předmět příspěvku: 

To s tím sytičem by mohlo jít...to se vlastně přechlastá a zustane tam asi benál ne?...jako v sání nebo ve válci...a rozdělovač sem teď zkoušel tak ve smeřu hodinových ručiček s tím palcem de pootočit trošku...chová se to jak na pružince...vrací se...a doprava de maličko...jako když s tím kvedlám....tak po vnějším konci palce je to tak 4-5 mm odhadem...tak de navolno

Autor:  ferrari [ 9.1.10, 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

No hej, asik tam zostane benál...dúfam, že to nemá nejaké kontraindikácie...ale štartuje to tak super...naozaj na brnk...

No, keď sa ti palec vracia, tak by to mohlo byť OK...ešte je otázna tá otočná doska...ale to už ti viem ťažšie vysvetliť...proste sa tá otočná časť musí iba točiť, žiadnym iným smerom nesmie ísť...

Autor:  darklord [ 9.1.10, 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari: toto robil tatko na wartasovi, ze to v zime chcipal syticom. potom to startovalo neh aj leguany padali. asi budem musiet repasnut AC pumpu, pac v tom je jediny problem tychto startov... ono mne to chyti tiez na jedno prevalenie ale ked dojde benzin v karbe tak to chcipne a musim tocit znova :/

Autor:  tomvm [ 9.1.10, 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak darklorde, chytne na brnk, ale dojde benzín než tam AC pumpa ho dovalí, ta motor nemůlže dělat nic jinýho než zdechne.. měl sem venku pacel i s tým plastem co tam je...a jako nikde žádná vůle...maká jak novej...zejra tam dám tech 5° a ještě promažu vrátka pak zamrzají zámky dveří a řeknu jestli se něco změnilo...jinak napište kluci co lejete do motora za olej?

Autor:  ferrari [ 10.1.10, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

No, mne to práveže nezdochne, ale dlhšie trvá, kým chytí...to bude asi dlhším sacím potrubím...to je ale zjavne iný problém...

Inak, ja si myslím, že to chcípnutie je skôr vina karbu...teda, karbu + AC pumpy...staré 1000ky, 100vky, 110LSky mali identickú pumpu a aj po týždni to chytilo na brnk a nezdochlo ...

Autor:  speedman [ 10.1.10, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="ferrari"]No hej, asik tam zostane benál...dúfam, že to nemá nejaké kontraindikácie...ale štartuje to tak super...naozaj na brnk...
Po čase ťi to zaserie sviečky!

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/