Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

fabia horší starty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20576
Stránka 1 z 2

Autor:  Venca 21 [ 9.1.10, 14:41 ]
Předmět příspěvku:  fabia horší starty

Ahoj, mam fabii 1,4 16V 55kw. A problém je v startování. Když je studený tak chytá až tak na po třetí, ale ne vždy. někdy chytne hned. Občas musím dýl točit i při zahřatém motoru.V servisu měnili čidlo otaček a nic se nezměnilo. Když jsem to byl reklamovat tak řekli,že je to řidicí jednotkou motoru,ale jisti si nejsou. Jsou to velke peníze a tak se chci radši poradit. Při ustalené rychlosti kolisa otačkoměr tak o 200ot. muže to s tím souviset.

Autor:  Jiri [ 9.1.10, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jak je na tom zapalovani svicky..pripadne kabely ..ted nevim jestli to ma rozdelovac nebo uz ne..

Autor:  kwiko [ 9.1.10, 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

mne sa takto prejavovala prasknuta vlozka... jazdilo to 2roky nez som na to prisiel... 1,3Mpi

Autor:  Venca 21 [ 9.1.10, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky jsou nové ngk

Autor:  ferrari [ 9.1.10, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

A vložky to asik nemá...či? A asik ani zapaľovacie káble...či? A čo tak špinavá klapka? Koľko to má najazdené? A diagnostika nič nehovorí?

Autor:  patrik-hp [ 9.1.10, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Vadné čidlo teploty koukni na něj pak jdi dál a vyčisti třeba snímač tlaku....před tím ale škrtící klapku pak udělej adaptaci ....a jezdi....třeba se to vzpamatuje

Autor:  Venca 21 [ 24.1.10, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

je tam prasklina na zapalovacím modulu na tom plastu černém, mohlo by to být tím. diagnostika nic nehlasí.

Autor:  Kristensen [ 24.1.10, 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdělovač to nemá, má to zapalovací modul se 4ma vývodama na zapalovací kabely, vložky to nejspíš bude mít je to hliníkovej blok motoru.

Autor:  Venca 21 [ 24.1.10, 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

nemohla by to dělat vylhkost na tom zapalovacím modulu je prasklina 2cm dlouha a tak 2mm široká. Příjde mi,že když tam střiknu wd40 tak to tak 5 dnů startuje líp.

Autor:  Josef.Radocha [ 24.1.10, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

No možné to je. Zkus to vysušit fénem popř. horkovzdušnou pistolí(s tou velice opatrně) a zalej to epoxidovou pryskyřicí.

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.10, 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

Venca 21 píše:
svíčky jsou nové ngk
a kolik stály :?: miloš

Autor:  Venca 21 [ 24.1.10, 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

dal jsem za ně u nas 220,-kč za kus. Tak snad by měly být v pohodě. zkusím ten zapalovací modul. A když za jizdy udržuji otačky na 3500 tak se otačkoměr rozkmita tak o 200 otaček na horu dolu a motor cuka. Ale jak přidam tak je vše v poho.

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.10, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

tak to máš velké štěstí že ti motor cuká

problém je ve vysokém napětí, protože když přidáš plyn snížíš přeskokový odpor a cukání zmizne,


svíčky máš jednokontaktní, pokud jsi je měnil už ti motor cukal :?: miloš

Autor:  Venca 21 [ 24.1.10, 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

cukalo to už na staré svíčky, ale cuká to jen v těch 3500 tisících otačkach. tak jestli by to nemohl byt pravě ten prasklý zapalovací modul.

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.10, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Venca 21 píše:
cukalo to už na staré svíčky, ale cuká to jen v těch 3500 tisících otačkach. tak jestli by to nemohl byt pravě ten prasklý zapalovací modul.



a co ty svíčky jednokontakt více kontakt miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/