Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
fabia horší starty https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20576 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Venca 21 [ 9.1.10, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | fabia horší starty |
Ahoj, mam fabii 1,4 16V 55kw. A problém je v startování. Když je studený tak chytá až tak na po třetí, ale ne vždy. někdy chytne hned. Občas musím dýl točit i při zahřatém motoru.V servisu měnili čidlo otaček a nic se nezměnilo. Když jsem to byl reklamovat tak řekli,že je to řidicí jednotkou motoru,ale jisti si nejsou. Jsou to velke peníze a tak se chci radši poradit. Při ustalené rychlosti kolisa otačkoměr tak o 200ot. muže to s tím souviset. |
Autor: | Jiri [ 9.1.10, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak je na tom zapalovani svicky..pripadne kabely ..ted nevim jestli to ma rozdelovac nebo uz ne.. |
Autor: | kwiko [ 9.1.10, 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne sa takto prejavovala prasknuta vlozka... jazdilo to 2roky nez som na to prisiel... 1,3Mpi |
Autor: | Venca 21 [ 9.1.10, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
svíčky jsou nové ngk |
Autor: | ferrari [ 9.1.10, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A vložky to asik nemá...či? A asik ani zapaľovacie káble...či? A čo tak špinavá klapka? Koľko to má najazdené? A diagnostika nič nehovorí? |
Autor: | patrik-hp [ 9.1.10, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vadné čidlo teploty koukni na něj pak jdi dál a vyčisti třeba snímač tlaku....před tím ale škrtící klapku pak udělej adaptaci ....a jezdi....třeba se to vzpamatuje |
Autor: | Venca 21 [ 24.1.10, 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
je tam prasklina na zapalovacím modulu na tom plastu černém, mohlo by to být tím. diagnostika nic nehlasí. |
Autor: | Kristensen [ 24.1.10, 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdělovač to nemá, má to zapalovací modul se 4ma vývodama na zapalovací kabely, vložky to nejspíš bude mít je to hliníkovej blok motoru. |
Autor: | Venca 21 [ 24.1.10, 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemohla by to dělat vylhkost na tom zapalovacím modulu je prasklina 2cm dlouha a tak 2mm široká. Příjde mi,že když tam střiknu wd40 tak to tak 5 dnů startuje líp. |
Autor: | Josef.Radocha [ 24.1.10, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No možné to je. Zkus to vysušit fénem popř. horkovzdušnou pistolí(s tou velice opatrně) a zalej to epoxidovou pryskyřicí. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.1.10, 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Venca 21 píše: svíčky jsou nové ngk |
Autor: | Venca 21 [ 24.1.10, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
dal jsem za ně u nas 220,-kč za kus. Tak snad by měly být v pohodě. zkusím ten zapalovací modul. A když za jizdy udržuji otačky na 3500 tak se otačkoměr rozkmita tak o 200 otaček na horu dolu a motor cuka. Ale jak přidam tak je vše v poho. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.1.10, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to máš velké štěstí že ti motor cuká problém je ve vysokém napětí, protože když přidáš plyn snížíš přeskokový odpor a cukání zmizne, svíčky máš jednokontaktní, pokud jsi je měnil už ti motor cukal miloš |
Autor: | Venca 21 [ 24.1.10, 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
cukalo to už na staré svíčky, ale cuká to jen v těch 3500 tisících otačkach. tak jestli by to nemohl byt pravě ten prasklý zapalovací modul. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.1.10, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Venca 21 píše: cukalo to už na staré svíčky, ale cuká to jen v těch 3500 tisících otačkach. tak jestli by to nemohl byt pravě ten prasklý zapalovací modul. a co ty svíčky jednokontakt více kontakt miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |