Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
fábie 1.4 /16V 74kW https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20589 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | john simple [ 10.1.10, 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | fábie 1.4 /16V 74kW |
kámoš má tuhle fábii. po startu motor jede normálně, za chvíli začne motor jít na tři a pak někdy i na dva, pak se hodí motor do poruchy. byl si jisty, ze je to indukčka. po přehození kabelu z jedné části celé indučky na druhou včetně impulsu od řj, začly blbnout válce 1a4 a předtím blbly 2a3 tak myslel že je to jedna půlka indučky ale po navrácení kablú a impulsu zpět a dáni nové cívky furt blbnou válce 1a4. to auto s tou závadou jezdí možná už rok motor se furt třepe. ted se to zhoršilo a auto nejede vůbec po pár kilákách se to hodí do poruchy a šmytec. nepomuze ani nouzovy rezim nakonec přestane reagovat na plynový pedál a stojí. má někdo podobné zkušenosti? nevíte, co s tím ? |
Autor: | ferrari [ 10.1.10, 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavne ak s tým takto jazdí, bude katík asi vieš kde |
Autor: | john simple [ 10.1.10, 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted uz s tim nejezdi, nemuze to spravit |
Autor: | Dawid130 [ 10.1.10, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ať to dá někomu kdo tomu rozumí. |
Autor: | john simple [ 10.1.10, 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
už to bylo v servisu a nic |
Autor: | Dawid130 [ 10.1.10, 11:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemyslím autorizovaný servis škoda. Říkám někomu kdo tomu rozumí. |
Autor: | ferrari [ 10.1.10, 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta to v akom, preboha? A to diagnotika je k ničomu, ke´d takýto závažný problém nevie odhaliť |
Autor: | varok [ 10.1.10, 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci rýpat do servisů, ale ty značkové opravdu umí úplné ho**o oproti nějakým neznačkovým servisům, nebo nějakému slušnému a šikovnému garážníkovi. Ty značkové akorát berou obrovské pálky, mají nářadí a přístroje opravdu hodně drahé, ale jinak nic neumí Vlastní zkušenost. |
Autor: | Jarda S. [ 10.1.10, 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale umí vyměnit vadnej díl |
Autor: | Dawid130 [ 10.1.10, 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
škoda auto umí ale soukromník umí víc a je rychlejší a a levnější |
Autor: | Jarda S. [ 10.1.10, 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
to netvrdim viz náš případ štíplý dva kabely do pátých dveří - ano opravíme, vyměníme svazek stojí 1700,- |
Autor: | Kristensen [ 10.1.10, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a co takhle samotný kabely? Když jste to takhle popřeházeli tam a zpět a je to pomalu ještě horší než před tím.... se ohřejou a je po ptákách, jako co takhle luxusně zlobilo tak žlutý zapalovací kabely USA, dělaj se ještě modrý od tesly taky USA ale s těma to tak nějak jde ale ty žlutý to bylo neštěstí taky to za studena chodilo a po 15-20km to přestávalo jet |
Autor: | patrik-hp [ 10.1.10, 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fábia 1,4 16V nemá zapalovací kabely ale cívky ...Ať se koukne na cívky jestli nemají puchýře,je to jejich blízký konec...výměna je na místě...Dál ať se koukne na kompresi všech válců a jejich rozdíly,dál všecky pojistky co má na levý straně v přístrojovce musí být v cajku...Dál může být katalizátor v řiti...a asi bude,když jezdí se škubavym motorem rok...To prostě nelze ...Když to vše bude o.k. a přesto to začne vypínat válce ve vysokých otáčkách je pravděpodobný,že jsou vodítka ventilů v řiti...Je toho docela dost,může tedy začít s odstraňováním problémů hned |
Autor: | Jarda S. [ 10.1.10, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Fábia 1,4 16V nemá zapalovací kabely ale cívky ... podle http://obchod.autokelly.cz/ má kabely |
Autor: | Kristensen [ 10.1.10, 12:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já se teda nechci hádat ale ať koukám jak koukám tak taky všude vidím kabely a ještě když vyberu určení pro vozy tak patřej do motoru AUA BBY BKY 1,4 16V 55kW a AUB BBZ 1,4 16V 74kW |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |