Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Podložka AC pumpy https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20635 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Petr105 [ 13.1.10, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | Podložka AC pumpy |
Všimnul jsem si, že jsou 2 typy - tlustá a tenká. V čem je rozdíl, to jsou i dva typy pump? Také mi pumpa i přes letní přetěsnění opět pod sebou propouští olej... Je na to nějaký spec. postup, nebo to prostě poteče pořád? |
Autor: | ferrari [ 13.1.10, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Starý typ AC pumpy = tenká podložka, nový typ AC pumpy = hrubá podložka...daj tam silikón a nový typ pumpy... |
Autor: | Petr105 [ 13.1.10, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda, jak se liší starý a nový typ? Mámpocit, že jsem tam dal nový typ a malou podložku... |
Autor: | MAJO [ 13.1.10, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stary typ ma uchytenie k bloku na 2 srouby, novy typ na 3. |
Autor: | Martin 007 [ 13.1.10, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně je to taky kvůli vypařování benálu bych řekl více izolovaná pumpa od rozpáleného bloku. Aspoň Nám to vždy pomohlo. |
Autor: | Petr105 [ 13.1.10, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Starý typ 2, nový 3? Jistě? Já jsem totiž měl pumpu, která měla v těle jakoby 2 osičky a kolem jedné tekl olej, tak jsem sehnal typ, kde je ta osička jen jedna a přes těleso mi už neteče, ale pod ním pořád. Obě měly na sobě 3 díry... Tlustší podložku bych tam dal, ale bojím se, že pak ta páčka nedosáhne... Je ta páčka u nového typu delší? Martin 007 - to bude asi fakt, nejspíš jí tam dám, až se dopídím, jak je to s tou pumpou... |
Autor: | chemer [ 13.1.10, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105: A ty máš motor užovku nebo emko? |
Autor: | Petr105 [ 13.1.10, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Užovka (starý olej. filtr) |
Autor: | MAJO [ 13.1.10, 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlavo na obrazku je novy typ, vpravo stary typ. Dlzka tej packy na novom type je cca 46mm a na starom type 40mm. |
Autor: | Martin 007 [ 13.1.10, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě k tlusté podložce pumpu s dlouhou packou. |
Autor: | Petr105 [ 13.1.10, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuju kluci, tohle jsem potřeboval. Teď vím, že jsem idiot a dal jsem malou podložku k novému typu pumpy Ale už rok to šlape |
Autor: | škodař [ 13.1.10, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
proto ti to teče že je to víc namáhaný a pracuje to a protíká ti olej a namáhá se membrána |
Autor: | snoophy6 [ 14.1.10, 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | Favo 781.136 r.v. ??? |
Mam 2druhy pump na benzin. Jeden co sa da rozobrať šrubikom zospodu a nadobka je umelá. a druhy celý kovový... Ktorý je novší a je v nich nejaký zásadný rozdiel??? Mám tam ten s umelou nadobkou v ktorej je filter. |
Autor: | Petr105 [ 15.1.10, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus dát foto, pak ti to lehko někdo poví... |
Autor: | Petr105 [ 15.1.10, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Až se udělá trochu teplo, tak na tu pumpu zase vlítnu. Membrán mám asi milión, podložku a těsnění taky, jen mě napadlo, jestli bych neměl rovnou vyměnit i ventilky. Dají se ještě v nějaké dobré kvalitě sehnat? Abych nekoupil nějaký číny co budou propouštět víc než tyhle starý... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |