Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Cukani motoru pri konstantnich otackach Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20648
Stránka 1 z 1

Autor:  chora [ 14.1.10, 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Cukani motoru pri konstantnich otackach Favorit

Favorit
Kdyz jedu pres vesnicu nebo proste dodrzuju rychlost a mam stale stejny kvalt a chci mit stale stejne otacky auto zacne cukat. Okamzite jakmile pridam vic plynu jde relativne "plynule" za plynem......UPOZORNUJU ze motor neni podtoceny
Proste pri zrychlovani ani zpomalovani to nedela

Jedna se o Favorit 91/92 mel elektronicky rizeny karburator - odpojeno nahrezeno normal karbecem s automatickym sytičem...
Menili sme rozdelovac (ale je uz taky starsi)...protoze to absolutne neslo za plynem......jestli to pred tim delalo s tim starym rozdelovacem neslo poznat protoze auto nebylo autem :shock:

Vsem radcum predem DIKY

Autor:  Ondras83 [ 14.1.10, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

sklepnout svíčky

Autor:  chora [ 14.1.10, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Svicky jsou prave nove. Tekla voda do oleje takze byla takove mensi generalka

Autor:  slovacek.milos [ 14.1.10, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

máš velký předstih

Autor:  Nepér [ 14.1.10, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

Dělá mi to taky, velmi nepatrně ale je to tam, dal jsem tomu svíčky a kabely a nepomohlo to. Ale připravuje se wostrey motor, takže je mi to fuk.

Autor:  p.s. [ 14.1.10, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

na přítelkyni favu sme s podobnýho cukání byly již na švestku nakonec to byl střihlý kolíček v rozdělovači měl vúli a dělal neplechu :roll:

Autor:  peterbn [ 15.1.10, 01:57 ]
Předmět příspěvku: 

tento problem mam pri felicii 1.3mpi pri malej rychlosti pri konstantnom plyne mi auto cuka mam urobit reset RJ?a nech sa hodnoty nastavia po prejdeni 500km? menil som rozvody a tym sa mohli zmenit parametre

Autor:  Ondras83 [ 15.1.10, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

peterbn píše:
tento problem mam pri felicii 1.3mpi pri malej rychlosti pri konstantnom plyne mi auto cuka mam urobit reset RJ?a nech sa hodnoty nastavia po prejdeni 500km? menil som rozvody a tym sa mohli zmenit parametre

nemáš to hozený vo zub?...změřit tlak v pal. liště...

tohle cukání na MPI taky dělá zapalovalcí lišta


chora: je jedno, jestli jsou nový nebo starý, dej menší odtrh

Autor:  peterbn [ 15.1.10, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

nie nie motor ide krasne ako hodinky a retaz sme nahodili na 100 pro spravne, nemam to ako skusit s tou zapalovacou listou

Autor:  Sotek [ 15.1.10, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukani motoru pri konstantnich otackach Favorit

chora píše:
Favorit
Kdyz jedu pres vesnicu nebo proste dodrzuju rychlost a mam stale stejny kvalt a chci mit stale stejne otacky auto zacne cukat. Okamzite jakmile pridam vic plynu jde relativne "plynule" za plynem......UPOZORNUJU ze motor neni podtoceny
Proste pri zrychlovani ani zpomalovani to nedela

Jedna se o Favorit 91/92 mel elektronicky rizeny karburator - odpojeno nahrezeno normal karbecem s automatickym sytičem...
Menili sme rozdelovac (ale je uz taky starsi)...protoze to absolutne neslo za plynem......jestli to pred tim delalo s tim starym rozdelovacem neslo poznat protoze auto nebylo autem :shock:

Vsem radcum predem DIKY


tenhle problém jsem měl taky, měnil jsem palec na rozdělovači, svíčky, kabely, vše. Je to předstihem, nepatrně pootočit rozdělovačem podle směru hodinových ručiček....

Autor:  chora [ 18.1.10, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos , Sotek > Diky moc chlapi bylo to tim :idea:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/