Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor Felicie 1.6 MPI 1995
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20725
Stránka 1 z 2

Autor:  Jan svoboda [ 21.1.10, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Motor Felicie 1.6 MPI 1995

Ahoj všichni, prosím o radu, mám problém, že když se mi ohřeje motor na zhruba 75 stupňů, tak mi to chcípne, možná je to čidlo teploty chládící kapaliny, ale nevím.Ještě něco, má škrtící klapka vrčet při zapnutí klíčku?Děkuji Vám Honza

Autor:  darklord [ 22.1.10, 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

az sa objavia vecsi odbornici tak isto poradia presne, za mna je to spominane cidlo teploty pripadne lambda sonda.

Autor:  slovacek.milos [ 22.1.10, 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

se musíš trochu rozepsat ten motor chcípen za jízdy, nebo na volnoběh, volnoběh houpe, auto cuká, po rozjezdu taky chcípen prostě všechno miloš

Autor:  patrik-hp [ 22.1.10, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli doslova vrčet tak nikoliv :wink:

Autor:  PJDefort [ 22.1.10, 23:55 ]
Předmět příspěvku: 

každej si pod tim vrčením může představit jinej zvuk...prostě když zapneš klíček, tak to asi na 3 sekundy v klapce zavrčí, protože si projede polohy a potom to přestane...vrčet furt nemá...

Autor:  ferrari [ 23.1.10, 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

A nevrčí čerpadlo?

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
se musíš trochu rozepsat ten motor chcípen za jízdy, nebo na volnoběh, volnoběh houpe, auto cuká, po rozjezdu taky chcípen prostě všechno miloš
Nastartuju, stojím na místě, motor se točí nornálně, necuka, jen jak se to ohřeje, pak se motor padnutím otáček zastaví, klapka vrčí pořád ne 3. vteřiny.Potom nastaruju motor beží tak 15. vteřin a zase chcípne.Měnil jsem na tom termostat,a od té doby to dělá.

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
A nevrčí čerpadlo?
Čerpoadlo natlakuje systém, to se slyšet jen chvilku pak se vypne a staruju motor.

Autor:  PJDefort [ 23.1.10, 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak to bych možná tipnul KO škrtící klapku...vcelku běžná a drahá závada na tomhle motoru...když je to studený, drží to zvýšenej volnoběh a po ohřátí, když už si to má hlídat servomotorek klapky, kterej máš zřejmě KO, tak to chcípá..

Autor:  Kristensen [ 23.1.10, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

klapka po zapnutí najede do polohy a pak soustavně slabě bzučí, nikdy nestichne uplně. Nejjednodušší zjištění napojit na diagnostiku kontrolovat chybovou paměť a sledovat hodnoty teploty motoru, zátěže motoru, lambdy a škrtící klapky, někdy to dělává i zanešení klapky, protože jednotka nastaví na studeným větší úhel otevření tak vzduch proudí, po zahřátí to přivře a než se to vzpamatuje tak to zdechne.

Autor:  Huďo [ 23.1.10, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Otvor nasávanie klapky, zožeň pomocníka, jeden stočí kľúč a druhý pozerá, či sa klapka pohybuje :idea: . Ak áno, dalo by sa to rozchodiť - potrebuješ VAG (pozrieť chyby, priebeh teploty, tlaku a lambdu, potom vyčistiť klapku, vymazať odaptačné hodnoty a základné nastavenie pri 80 °C).

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
tak to bych možná tipnul KO škrtící klapku...vcelku běžná a drahá závada na tomhle motoru...když je to studený, drží to zvýšenej volnoběh a po ohřátí, když už si to má hlídat servomotorek klapky, kterej máš zřejmě KO, tak to chcípá..
Když na tu klapku koukám před tím než to chcípne, tak se trošku sama více pootevře a v tu ránu to chcípne, sehnal jsem jinou, ta dělá to samé.Díky za rady- pujde to na diagnostiku.

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jan svoboda píše:
pjdefort píše:
tak to bych možná tipnul KO škrtící klapku...vcelku běžná a drahá závada na tomhle motoru...když je to studený, drží to zvýšenej volnoběh a po ohřátí, když už si to má hlídat servomotorek klapky, kterej máš zřejmě KO, tak to chcípá..
Když na tu klapku koukám před tím než to chcípne, tak se trošku sama více pootevře a v tu ránu to chcípne, sehnal jsem jinou, ta dělá to samé.Díky za rady- pujde to na diagnostiku.

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

Huďo píše:
Otvor nasávanie klapky, zožeň pomocníka, jeden stočí kľúč a druhý pozerá, či sa klapka pohybuje :idea: . Ak áno, dalo by sa to rozchodiť - potrebuješ VAG (pozrieť chyby, priebeh teploty, tlaku a lambdu, potom vyčistiť klapku, vymazať odaptačné hodnoty a základné nastavenie pri 80 °C).
Děkuji půjde na diagnostiku.

Autor:  Jan svoboda [ 23.1.10, 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
klapka po zapnutí najede do polohy a pak soustavně slabě bzučí, nikdy nestichne uplně. Nejjednodušší zjištění napojit na diagnostiku kontrolovat chybovou paměť a sledovat hodnoty teploty motoru, zátěže motoru, lambdy a škrtící klapky, někdy to dělává i zanešení klapky, protože jednotka nastaví na studeným větší úhel otevření tak vzduch proudí, po zahřátí to přivře a než se to vzpamatuje tak to zdechne.
Udělám to co radíš, děkuji za radu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/