Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felda MPI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20880 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | mojito [ 1.2.10, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Felda MPI |
Ahoj Dnes jsem koukal po asi mesici na nadobku chladici kapaliny a asi pul,nebo litr bylo fuč.Normalne, i v lete jsem skoro ani dolivat nemusel,tak mne to zarazilo. A koukal jsem,ze na olej.vicku byla bila barva-takovy svetly/bily sliz. Auto se neprehriva a motor tahne dobre. Je to rozbity ? Je to Felda 1,3 MPI r.v.98 po faceliftu |
Autor: | mišo [ 1.2.10, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
povedal by som ze tesnenie pod hlavou,,,, alebo prasknuta hlava. na chode motora to moc nemeni... len pre teba to znamena nove tesnenie pod hlavu, chladiacu kvapalinu a motorovy olej s filtrom... este by som to niecim preplachol od toho bordelu |
Autor: | mojito [ 1.2.10, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: povedal by som ze tesnenie pod hlavou,,,, alebo prasknuta hlava. na chode motora to moc nemeni Hmm,to jsem si myslel,tak doufam,ze to bude jenom tim tesnenim Jeste dotaz : neznicim motor tim,kdyz to necham opravit az tak za 2 mesice v breznu? |
Autor: | aeronaut7111 [ 1.2.10, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
no pokud do března nebudeš jezdit, tak 100% nepoškodíš ) Ale vážně : pokud už teče chl. kap do oleje, tak je lepší, pokud v ní je co nejmíň fridexu (což v těchto mrazech je problém), fridex fakt "dře".... jinak pokud je u chladného auta na měrce oleje fakt vidět šlem/pěna, tak už nejezdi, vydírá (mj, pokud tam máš rok a půl olej, ateď do toho ještě chladicí kap, tak fakt blbý...) |
Autor: | Kristensen [ 1.2.10, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jezdi dál a hlídej chování motoru, barvu oleje na měrce (na víčko na dolejvání se vykašli tam je emulze každou chvilku a nic to neznamená) pokud by se objevila emulze na měrce tak okamžitě odstavit z provozu a ještě hlídej teplotu motoru. Jinak zkontroluj všechny spoje hadic zda nejsou mokré a taky se podívej k vodní pumpě, když ji ošaháš zespod na vypnutým motoru ale ještě relativně teplým tak hned budeš vědět jak na tom jsi pokud bude mokrá je po ní pokud bude suchá je OK a hledej dál. |
Autor: | mojito [ 1.2.10, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: jezdi dál a hlídej chování motoru, barvu oleje na měrce (na víčko na dolejvání se vykašli tam je emulze každou chvilku a nic to neznamená) pokud by se objevila emulze na měrce tak okamžitě odstavit z provozu a ještě hlídej teplotu motoru. Jinak zkontroluj všechny spoje hadic zda nejsou mokré a taky se podívej k vodní pumpě, když ji ošaháš zespod na vypnutým motoru ale ještě relativně teplým tak hned budeš vědět jak na tom jsi pokud bude mokrá je po ní pokud bude suchá je OK a hledej dál. Diky vsem za rady .Muzes sem hodit obrazek,nebo popsat mi, abych vedel kde je ta vodni pumpa? Jsem lama |
Autor: | Kristensen [ 1.2.10, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak hledej řemen co žene alternátor, ten snad poznáš ne? A vodní pumpa je takový kolečko poháněný tím řemen od altíku a to kolečko drží na takovým kusu hliníku a ten kus hliníku taky drží přes kulatou gumu na karoserii tak to celý i s tím kolečkem je vodní pumpa, mokro hledej všude pod tím kolečkem. Ty jo já nevim jak mu to mám vysvětlit zkuste to někdo nějak rozumně |
Autor: | mojito [ 1.2.10, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: tak hledej řemen co žene alternátor, ten snad poznáš ne? A vodní pumpa je takový kolečko poháněný tím řemen od altíku a to kolečko drží na takovým kusu hliníku a ten kus hliníku taky drží přes kulatou gumu na karoserii tak to celý i s tím kolečkem je vodní pumpa, mokro hledej všude pod tím kolečkem. Ty jo já nevim jak mu to mám vysvětlit zkuste to někdo nějak rozumně Ja jsem ucenlivej,masiny jsem si taky opravoval sam,ale jenom plechovkam nerozumim |
Autor: | superflo [ 2.2.10, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo je to tesnenie, ja som s tym tak chodil 3mesiace a v pohode, ten motor podla mna vydrzi velmi vela... |
Autor: | mišo [ 2.2.10, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nevien podla mna je to dost loteria, ja by som s tym nejazdil... |
Autor: | superflo [ 2.2.10, 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
urco.... nehovorim ze je to "najzdravsie" pre motor ale ked sa neda tak sa neda, nie vzdy vsetko ide tak ako by sme chceli... |
Autor: | mojito [ 2.2.10, 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
superflo píše: urco.... nehovorim ze je to "najzdravsie" pre motor ale ked sa neda tak sa neda, nie vzdy vsetko ide tak ako by sme chceli... Zitra se jeste projedu a pak se juknu kolik mi ubylo ty chl.kapaliny.Chci se zeptat : nevite kolik stoji v servisu vymena tesneni pod tou hlavou,(co je treba odmontovat atd / je to casove narocne?),eventuelne kolik stoji nova hlava v mototechne? Diky |
Autor: | superflo [ 2.2.10, 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
nestras sa pokial to nevidis ako to vyzera ked to rozoberies, nova origo hlava stoji cca 20litrov to sa ti neoplati kupovat novu radsej nejaku pouzivanu z vrakaca alebo niekoho kt. predava auta a pod.. no do servisu origo by som s tym nesiel rataj, ze normohodina u nas na SK stoji 1200korun "byvalych" Laughing , budu to robit minimalne 5-8h, a popri tom ked to budu robit tak ti zacnu vymyslat ze Ti uz vymenia rozvody a pod... jednoducho Ta budu chciet osklbat... urcite sa ti ozvu chalani kt., by Ti to urobili urcite lacnejsie a aj co sa tyka kvality... ja som to robil s kamosom jeden den pohoda robotka, menil som tesnenie pod hlavou stoji cca 1000korun, inak nic som nemenil... Cool |
Autor: | Kristensen [ 2.2.10, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kompletní nová hlava válců počítej tak kolem 4000 tisíc ale tu bych neřešil, jinak záleží co po tom servisu budeš chtít a s čím počítáš, těsnění pod hlavu cca 150,- zrovna nechat vyměnit teda olej a chladící kapalinu, kilometrů nevim kolik máš ale pokud máš 100tis a víc tak bych nechal vyměnit i gufera na ventilech, no v autorizovaným počítej tak klidně 1800 bez DPH za práci + materiál, v neautorizovaným je to různý když bych to sečetl já tak by to bylo nějakejch cca 1700-2000,- za vše |
Autor: | Kristensen [ 2.2.10, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
superflo píše: nestras sa pokial to nevidis ako to vyzera ked to rozoberies, nova origo hlava stoji cca 20litrov to sa ti neoplati kupovat novu radsej nejaku pouzivanu z vrakaca alebo niekoho kt. predava auta a pod.. no do servisu origo by som s tym nesiel rataj, ze normohodina u nas na SK stoji 1200korun "byvalych" , budu to robit minimalne 5-8h, a popri tom ked to budu robit tak ti zacnu vymyslat ze Ti uz vymenia rozvody a pod... jednoducho Ta budu chciet osklbat... urcite sa ti ozvu chalani kt., by Ti to urobili urcite lacnejsie a aj co sa tyka kvality... ja som to robil s kamosom jeden den pohoda robotka, menil som tesnenie pod hlavou stoji cca 1000korun, inak nic som nemenil... za 20tis by musela bejt zlatá, má to 1,3 MPi a na to stojí hlava na autokelly 4900,- |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |