Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

co si nechat z motoru??
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2089
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 09:41 ]
Předmět příspěvku:  co si nechat z motoru??

byl sem u jednoho clobrdy vyklizet garaz a mimo jinych veci sem si privezl i motor 105 se sirokym nalitkem a za cislem 105 byla mezera a cislo 8..znamena to rok vyroby 88?? jesli jo, tak je mozny do toho bloku postavit motor 120LS??ten motor je zapecenej, ale de mi o ten blok a co z nej muzu jeste nechat??? je stejna klika pro 105ku a 120LS??

Autor:  jarousch [ 9.10.06, 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Klika i blok je stejna. Staci vymenit komplet tubus a hlavu. Ma to vyhodu na povinnem ruceni, protoze kdyz si udelas vymaz motoru, tak podle cisla bloku se jedna o 105=997ccm

Autor:  Šemik [ 9.10.06, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ta 8 znamená motor pro bezolovnatý benzín

Autor:  Bukaj [ 9.10.06, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ta 8 znamená motor pro bezolovnatý benzín


To jako, že vyrobili 105ku, která má tvrzená sedla ventilů z výroby :?: :?: :o

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

takze ted ste me zmatli zakerne a vsichni :) takze klika je stejna..predpokladam ze dobra klika se pozna podle toho ze ty treci plochy nejsou vydreny ale hladky... potom ta osmicka.... ze by 105ka na bezolovo??? divny ne?? kdyz se takhle nedelaly ani 120ky, 130 ani LSky, jenom 135/136ky a potom ten objem.. mam v papirech psano motor 105L ( proto mi vyhovuje ten 105kovej nalitek , ale pojistku platim normalne ve tride 1000-1350ccm , z cehoz plyne ze je pojistovne jedno jesli mam 1046ccm nebo 1174 nebo 1289ccm nebo uz je to jinak??? mam tu nejblbsi pojistovnu-ceskou :(

Autor:  spartra [ 9.10.06, 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

8 značí, myslím že se dávala do 105sp :roll:

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

a proc by takhle lbe znacili motor do 105sp, kdyz se lisily jenom v tom ze sp nemela vzadu sedacky??? anebo ze by byl nejakej zvlast nadupanej a bylo to 105 SPeed :)

Autor:  Jarda S. [ 9.10.06, 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
takze ted ste me zmatli zakerne a vsichni :) takze klika je stejna..predpokladam ze dobra klika se pozna podle toho ze ty treci plochy nejsou vydreny ale hladky... potom ta osmicka.... ze by 105ka na bezolovo??? divny ne?? kdyz se takhle nedelaly ani 120ky, 130 ani LSky, jenom 135/136ky a potom ten objem.. mam v papirech psano motor 105L ( proto mi vyhovuje ten 105kovej nalitek , ale pojistku platim normalne ve tride 1000-1350ccm , z cehoz plyne ze je pojistovne jedno jesli mam 1046ccm nebo 1174 nebo 1289ccm nebo uz je to jinak??? mam tu nejblbsi pojistovnu-ceskou :(


to sme na tom skoro stejně

Autor:  Lukas [ 9.10.06, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

souhlasim se Semikem

Od května 1987 zavedl výrobce číslování motoru novým způsobem. Nálitek příruby je rozšířen a číslo je ve dvou řádcích. V prvním řádku je sedmimístné pořadové výrobní číslo motoru ukončené hvězdičkou, v druhém řádku je třemi číslicemi udán typ motoru (105, 120, 130, 135, 136). Je-li za tímto číslem uvedena číslice 8, znamená to, že u motoru je upravena hlava válců (ze šedé litiny) pro použití bezolovnatého benzínu. U Š135 se identifikační kód 8 neuvádí, tento typ je určen pro trvalé používání bezolovnatého benzinu

viz. clanek http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=92

Autor:  Jarda S. [ 9.10.06, 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
souhlasim se Semikem

Od května 1987 zavedl výrobce číslování motoru novým způsobem. Nálitek příruby je rozšířen a číslo je ve dvou řádcích. V prvním řádku je sedmimístné pořadové výrobní číslo motoru ukončené hvězdičkou, v druhém řádku je třemi číslicemi udán typ motoru (105, 120, 130, 135, 136). Je-li za tímto číslem uvedena číslice 8, znamená to, že u motoru je upravena hlava válců (ze šedé litiny) pro použití bezolovnatého benzínu. U Š135 se identifikační kód 8 neuvádí, tento typ je určen pro trvalé používání bezolovnatého benzinu

viz. clanek http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=92


já mam z roku 87 po květnu a nic takovýho tam nemam :shock:

Autor:  Lukas [ 9.10.06, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:

já mam z roku 87 po květnu a nic takovýho tam nemam :shock:


a ses si jisty ze mas z doby po kvetnu 87 i motor?
ja tam teda taky nic takoveho nemam, ale mam 3/87, takze to je v poradku...

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

no dobra, takze hlava je teda upravena pro spalovani naturalu, ale pro stabvbu motoru 120LS mi je to k prdu,ne?? pac musim mit hlavu LS s vybranim pro vypoukly pisty, je to tak, zejo? takze v tom pripade tu hlavu muzu nabidnout komukoliv kdo si prijede... v jakym je stavu nevim, jen vim, ze pistni krouzky byly totalne rozpadly a pisty zaneseny spoustou sazi ventily sou nektery svetly, jiny cerny, stiplej neni zadnej... a na oplatku shanim hlavu na LSku :)

Autor:  Martin [ 9.10.06, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

Mám takový pocit, že pro nedostatek hlav z LS se upravovaly právě hlavy ze 105ky pro použití na motoru 120x, ale nechci kecat :?:

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

jako ze se ta hlava vyhloubi nebo co?? tak to uz je na me moc...takovej borec nejsem :(

Autor:  Viky [ 10.10.06, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
jako ze se ta hlava vyhloubi nebo co?? tak to uz je na me moc...takovej borec nejsem :(

No jo, hlava S105 jde upravit snad dokonce i na 130, ale to se pak predelava spousta vjeci - ventily, kanaly, spalovaci prostor..... vlastne se ta 105kova hlava pouzije misto suroveho odlitku, protoze je ze vsech nejmin odebraneho materialu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/