Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
něco se vstřikama v octavii 1.8T https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20912 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | nismooo [ 3.2.10, 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | něco se vstřikama v octavii 1.8T |
jsem v koncích ...mám octavii I 1.8T r.v.99....pred týdnem jsem si v pohode natartoval a sel oskrabat zamrzly okna...mezitim mi to chciplo a od ty doby ani skytnuti. VAG mi ukazuje vse OK,ale vstriky mi nevstrikujou,uz sem si je i vyndal a vypral v Shell Vpower Racing, do nadrze jsem nalil nejaky specialni aditivum na cisteni vstriku ...namontoval zpet a zas nic.ale kdyz mi do kazde diry po vyndanych vstrikach ukapl benzin tak uz skytla pri startu,ale dal zas nic ...tudiz je jisty ze tam nejde benzin,jinak to vypada ok...ale fakt nevim co s tim stoji mi to tady doma a v tyhle snehovy kalamite to ani nevytahnu z garaze ,takze bych to rad udelal doma ...cetl jsem ze to je nejak elektronicky rizeny vstrikovani,ale tam by poruchu snad hlasil ten VAG,ne ?poradte prosim |
Autor: | p.s. [ 3.2.10, 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
koukals na pojistky třeba těm vstřikům chybí napájení |
Autor: | Jarda S. [ 3.2.10, 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
a de vůbec k těm vstřikům benzín ? závada se objevila náhle nebo jí něco předcházelo ? |
Autor: | nismooo [ 3.2.10, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
na pojistky jsem nekoukal kez by to byla jen pojistka......jinak az ke vstrikum tece benzin normalne a zavada se objevila uplne z niceho nic do ty doby jezdila octava 100% dobre.zitra az prijedu domu tak hned rano zkouknu ty pojistky (nevite jeste nekdo z pameti jaka to je pojistka,abych sel rovnou na ni?)zatim diky |
Autor: | Kristensen [ 3.2.10, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
benzín teče normálně znamená co? Jako že tam je nebo že to je opravdu natlakované? čerpadlo slyšíš vrčet? |
Autor: | Drak [ 3.2.10, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pichni na konektor ke vstřiku žárovku a zatoč, musí blikat. Zkus všechny. Tak vyloučíš napájení. Pak je potřeba změřit tlak benzínu do lišty, bez toho se taky nehneš. Když toto bude vpořádku, pak je třeba zkontrolovat časování, jestli třeba nepřeskočil řemeň. |
Autor: | nismooo [ 3.2.10, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok,zatim diky moc za rady ...dneska jsem mimo domov,ale zitra se na to vrhnu urcite zkontroluju to napajeni a tlak nevim jak bych kontroloval . jak jsem rikal ze tece tak to jsem poznal podle toho ze kdyz otocim klickem tak to "vyplivne" cca dcl benzinu,jinak cerpadlo jsem mel venku a to funguje ...a normalne vrci .... |
Autor: | aeronaut7111 [ 3.2.10, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
tož pokud to bylo těsně po nastartování studeného motoru v tychtok mrazoch, tak je řemen docela dost možný... neboj, strašim |
Autor: | nismooo [ 3.2.10, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
a prosim jen tak predbezne .......kdyby nahodou se potvrdil nedejboze ten remen tak to znamena co a jak se to opravuje?to uz asi bude chtit do servisu a jak je to nakladny ? |
Autor: | Drak [ 4.2.10, 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
To záleží kdyby přeskočil, jak přeskočil. Může přeskočit tak, že se jenom nastaví zpět, nebo tak, že zničí půl motoru. Ideální je nastavit ho zpět a zkusit protočit nejdřív rukou. Jestli nikde nedrhne, pak zkusit nastartovat, když to nechytne, pak začít hledat škody. Ale nejdřív se vrhni na tu elektriku a tlak čerpadla. |
Autor: | nismooo [ 4.2.10, 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem skoncil hned u toho napajeni vstriku.......pojistka je v pohode,ale kdyz sem na ty konetory pripojil zarovku tak ani jednou neblikla |
Autor: | p.s. [ 4.2.10, 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
pojiska je v pohodě?koukals nebo měřil? na pojistce musí být po klíčku plus 12V-sou tam? pokud ano změř to v konektoru vstřiku na jednom pinu musíš naměřit plus 12V pokud to naměříš múže bejt v háji např počítač nebo náký čidlo který to řídí.taky můžeš skusit jednoduchý test pokud na té pojistce nenajdeš napětí vem kousek drátu a na tu pojistku přived napětí třeba z jiné pojistky- hlavně ne slabší než je ta stávající- a skus to natočit pokud chytí máš 2 možnosti bud budeš hledat proč tam to napětí neni nebo ho na tu pojistku přivedeš od jinud. |
Autor: | slovacek.milos [ 4.2.10, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám ten pocit že bych asi podle těch rad nic nespravil třeba napětí na vstřiku je jen dvě vteřiny po zapnutí klíčku taktéž na pojistce začal bych takto: vytáhni konektor ze vstřiku připoj na pin žárovku a ukostři zapni klíček a nahlaš co se děje vypni klíček pak dej drát do druhého pinu a nahlaš co se děje po zapnutí klíčku pak odpoj žárovku od kostry a připoj ba 12 v a startuj, vypni klíček pak přehod do druhého pinu na konektoru a staruj, nahlaš co říká dvouwatová žároveka miloš |
Autor: | aeronaut7111 [ 5.2.10, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
klucí, a nemůže mu kecat snímač otáček ? |
Autor: | aeronaut7111 [ 5.2.10, 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
milošu jak to myslíš s těma 12V ? jako přímo na vstřikovač ?? pak odpoj žárovku od kostry a připoj ba 12 v a startuj, vypni klíček pak přehod do druhého pinu na konektoru a staruj, nahlaš co říká dvouwatová žároveka miloš[/quote] |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |