Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
karburátor vs čerpadlo z bmmm https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20950 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | škodař [ 5.2.10, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | karburátor vs čerpadlo z bmmm |
tak mi kouzelníci dovezli favo karbec a motor 136b i se zaslepeným blokem a nádrž z čerpadlem že to chcou předělat já sem nebyl doma tatík to přebýral a neví o tom moc prý to tak půjde ale přece bude stíhat přepad? nebude to tomu čerpadlu vadit že pojede furt dokola? ještě nějaký ale |
Autor: | darklord [ 5.2.10, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a na BMM nejde furt dokola? pokial neni ziadny rozdiel medzi vracakom z karbec fava a BMM tak nevidim jediny problem. (ale zeby malo uz BMM zaslepenu dieru? nebolo to az MPi?) |
Autor: | Jiri [ 5.2.10, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja tech problemu tu vidim dost... 1. na tom bloku je zaslepeno co...dira na AC pumpu..tam muzes tu zaslepku oddelat a dat tam pumpu..pokud to ma vacku...myslim ze jo ale jisty si nejsem 2. cerpadlo bmm dava oproti cerpadlu pro karbec obrovske mnozstvi paliva takze ten odbublinkovavac ti na to stacit nebude bude se ti preplavovat karbec pokud chteji karbec a elektro cerpadlo tak sehnat cerpadlo pro to urcene a nebo vyrobit redukcni ventil ktery to mnozstvi paliva zmirni.... |
Autor: | ferrari [ 5.2.10, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak je to BMM, malo by to mať vačku na pohon čerpadla...takže ozaj neriešiť a dať obyč. Favo benz. pumpu... |
Autor: | p.s. [ 5.2.10, 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
já kdysi předělával suzuky samurai 1.3 na karbec ze 120ky a jede to na čerpadlo do dnes. |
Autor: | škodař [ 5.2.10, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
psal jsem že je to zaslepený nemá to ani díry na závit ani otvor v bloku jinak díky to jsem chtěl slyšet že to nejde asik to přeskládám uvidím říkal mi majitel že to pozjištuje tak jsem zvědav ale díky každopádně za odezvy |
Autor: | škodař [ 5.2.10, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
p.s. píše: já kdysi předělával suzuky samurai 1.3 na karbec ze 120ky a jede to na čerpadlo do dnes. |
Autor: | p.s. [ 5.2.10, 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
já to tenkrát nezkoumal vyhodil sem iněkci protože to dost zlobilo a dal tam karbec předčilo to mí očekávání jelo to jak šlak a plovák to ustál. |
Autor: | Ondras83 [ 6.2.10, 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodaři, někde sem to tady řešil v motoru, přestavba na karbec, najdi si to, je tam dost podstatnejch věcí motor je celej zalitej, není tam záslepka ani díra a myslim, že tyhle ty novější BMM už tu vačku nemaj, mám doma ještě starý BMM a tam byla i záslepka a vačku má... čerpadlo bude dávat moc tlaku a odbublinkovávač to stíhat nebude, nejlepší bude tam dát nádrž z karbecovýho favorita i s plovákem a tam nějaku FACETku nízkotlakou...taky bude problém s otáčkoměrem a natahat novou elektriku na rozdělovač... jestli do toho pujdeš, zkus to sem nějak rozepsat, nebo mi písni PM, jaks vyřešil elektriku a otáčkoměr díkes |
Autor: | škodař [ 6.2.10, 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to starej favo s motorem co nejede a oni mi dovezli motor ten novej typ a nádrž s čerpadlem ať to prohodím facetka je drahá zatím zkouším rozchodit ten původní viz téma vedle |
Autor: | Jiri [ 6.2.10, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja zaslepeny blok pochopil ze ma prave tu zaslepku....kdyby si napsal ze to diru vubec nema tak to je jina...tak pak jedine cerpadlo zvlast nizkotlake a nebo udelat redukcni ventil |
Autor: | aeronaut7111 [ 6.2.10, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
co furt řešíte ? to čerpadlo je ELEKTRICKE- tudíž regulovatelné - v nejhorším to odladíš výkonovýma diodama (po 0,7 V už se do správného výkonu trefíš) v lepším regulátorem... a můžeš to naladit aj na otáčky |
Autor: | Matthes [ 6.2.10, 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je ale blbost. Radsi udelat prepad nez mu regulovat otacky. |
Autor: | Mig315 [ 6.2.10, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nehlede na to ze on ma cerpadlo z MPIcka |
Autor: | aeronaut7111 [ 6.2.10, 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak přepad tam snad musí být stejně, když zavře jehla burátoru.... a MPI čerpadlo je taky elektrické:) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |