Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
výměna ŘJ ->imobilizér https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20974 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | výměna ŘJ ->imobilizér |
Mám jednotku se stejnym číslem, jako mám já, tzn. imobilizer siemens, když jí vyměnim do svýho auta, pojede?...nebo k tý jednotce potřebuju i klíče?...doufám že ne, jinak sem utratil 800 |
Autor: | Jarda S. [ 7.2.10, 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš si spárovat klíče a jednotku |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 12:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
vag-com to zvládne? |
Autor: | Drak [ 7.2.10, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potřebuješ novej čip. Klíč, kterej už byl jednou přizpůsobenej nejde přiřadit k jinýmu imo. |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže když dám do svý feldy s imobilizérém jetou řídící jednotku s imobilizérem, už to nepude přizpůsobit? |
Autor: | Drak [ 7.2.10, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na původní klíč ne. Potřebuješ buď vzájemně přizpůsobený klíč-jednotka, nebo ještě nepoužitej čip do klíčku a přizpůsobit ho ke svojí jednotce.. |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže sem vyhodil 800... |
Autor: | Jarda S. [ 7.2.10, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
klíč je levnější |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
stejně to je ale divný...já mám klíč a jednotku originál, takže to už spárovat s jinou jednotkou nepude?... řešení je koupit klíč, ale ten stojí taky dardu...náhradní klíč spárovat taky nepude? |
Autor: | slovacek.milos [ 7.2.10, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: takže sem vyhodil 800... nic si nevyhodil ten čip jde přizpůsobovat do nekonečna u feld na jakýkoliv pin a zadává se pětimístně řídící jednotku imobilizeru zapojíš a připojíš vag, vyčteš číslo řídící jednotky imobilizero to dloiuhé, vemeš velká techničák a občanku stovku, a zajdeš do škodovky ve škodovce ofotí doklady vypíšou formulíář s číslem řídící jednotky a počlou faxem do MB za 3O minut se dovíš pin pak vag vis, přizpůsobení klíčů pak přizpůsobení řj motoru po výměně řj taky vis a start miloš |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
uff...to sem si oddych |
Autor: | slovacek.milos [ 7.2.10, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak ti stačí jeden čip, a když se dopracuješ k nějakým klíšům tak si čip vyloupni na sklad povolíš sloupek řízení a vyděláš ten štecí kroužek vemeš molitan a vystříhneš koleško aby šlo žasunout do toho kroužku, propíchne střed a píchneš tam ten čip, vložíš do kroužku a zamotáš izolačkou pak startuješ jakýmkoliv klíčkem za 60 korun můj vynález miloš |
Autor: | Drak [ 7.2.10, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mi teda prozraď, jak to děláš. Ze starýho klíče mi nikdy nešel přizpůsobit čip na jinou jednotku. Jedině novej. |
Autor: | Kristensen [ 7.2.10, 16:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
hoši hoši vy to tady vedete teda. Při pouhé výměně ŘJ motoru je tento postup: Připojit jinou ŘJ, připojit baterii, zapnout zapalování s klíčem na který to auto jezdilo!!!, připojit VAG a otevřít adresu 25 - Imobilizer/Rozjezdová pojistka (je to jedno a to samé), zvolit Přizpůsobení což je adresa 10, následně zadat Kanál číslo 00 a Spustit nebo start nebo Test nebo tak nějak, vše potvrdit, provede to reset a ukládání nastavení, Uložit, ukončit výstup, vypnout zapalování a jednotka je přizpůsobena. Tento postup platí u 1,3BMM 1,3MPi 1,6MPi Při přizpůsobení náhradního klíče je zapotřebí alespoň jeden klíč na kterej to auto jezdí a štítek na klíči s tajným číslem, postup už je náročnější a chce to alespoň trochu umět pracovat s diagnostikou. |
Autor: | Ondras83 [ 7.2.10, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Krisi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |