Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

výměna ŘJ ->imobilizér
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20974
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 12:44 ]
Předmět příspěvku:  výměna ŘJ ->imobilizér

Mám jednotku se stejnym číslem, jako mám já, tzn. imobilizer siemens, když jí vyměnim do svýho auta, pojede?...nebo k tý jednotce potřebuju i klíče?...doufám že ne, jinak sem utratil 800 :?

Autor:  Jarda S. [ 7.2.10, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

musíš si spárovat klíče a jednotku :wink:

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 12:58 ]
Předmět příspěvku: 

vag-com to zvládne?

Autor:  Drak [ 7.2.10, 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

Potřebuješ novej čip. Klíč, kterej už byl jednou přizpůsobenej nejde přiřadit k jinýmu imo.

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

takže když dám do svý feldy s imobilizérém jetou řídící jednotku s imobilizérem, už to nepude přizpůsobit? :shock:

Autor:  Drak [ 7.2.10, 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Na původní klíč ne. Potřebuješ buď vzájemně přizpůsobený klíč-jednotka, nebo ještě nepoužitej čip do klíčku a přizpůsobit ho ke svojí jednotce..

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

takže sem vyhodil 800...

Autor:  Jarda S. [ 7.2.10, 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: klíč je levnější :wink:

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

stejně to je ale divný...já mám klíč a jednotku originál, takže to už spárovat s jinou jednotkou nepude?...

řešení je koupit klíč, ale ten stojí taky dardu...náhradní klíč spárovat taky nepude? :roll:

Autor:  slovacek.milos [ 7.2.10, 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
takže sem vyhodil 800...



nic si nevyhodil ten čip jde přizpůsobovat do nekonečna u feld na jakýkoliv pin a zadává se pětimístně


řídící jednotku imobilizeru zapojíš a připojíš vag, vyčteš číslo řídící jednotky imobilizero to dloiuhé, vemeš velká techničák a občanku stovku, a zajdeš do škodovky

ve škodovce ofotí doklady vypíšou formulíář s číslem řídící jednotky a počlou faxem do MB

za 3O minut se dovíš pin

pak vag vis, přizpůsobení klíčů
pak přizpůsobení řj motoru po výměně řj taky vis

a start

miloš

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

uff...to sem si oddych :)

Autor:  slovacek.milos [ 7.2.10, 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

jinak ti stačí jeden čip, a když se dopracuješ k nějakým klíšům tak si čip vyloupni na sklad

povolíš sloupek řízení a vyděláš ten štecí kroužek vemeš molitan a vystříhneš koleško aby šlo žasunout do toho kroužku, propíchne střed a píchneš tam ten čip, vložíš do kroužku a zamotáš izolačkou


pak startuješ jakýmkoliv klíčkem za 60 korun můj vynález 8) miloš

Autor:  Drak [ 7.2.10, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

To mi teda prozraď, jak to děláš. Ze starýho klíče mi nikdy nešel přizpůsobit čip na jinou jednotku. Jedině novej.

Autor:  Kristensen [ 7.2.10, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

hoši hoši vy to tady vedete teda. Při pouhé výměně ŘJ motoru je tento postup:

Připojit jinou ŘJ, připojit baterii, zapnout zapalování s klíčem na který to auto jezdilo!!!, připojit VAG a otevřít adresu 25 - Imobilizer/Rozjezdová pojistka (je to jedno a to samé), zvolit Přizpůsobení což je adresa 10, následně zadat Kanál číslo 00 a Spustit nebo start nebo Test nebo tak nějak, vše potvrdit, provede to reset a ukládání nastavení, Uložit, ukončit výstup, vypnout zapalování a jednotka je přizpůsobena.

Tento postup platí u 1,3BMM 1,3MPi 1,6MPi

Při přizpůsobení náhradního klíče je zapotřebí alespoň jeden klíč na kterej to auto jezdí a štítek na klíči s tajným číslem, postup už je náročnější a chce to alespoň trochu umět pracovat s diagnostikou.

Autor:  Ondras83 [ 7.2.10, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Díky Krisi :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/