Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
motor favo 136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21141 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | blbecek69 [ 19.2.10, 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | motor favo 136 |
po dlhom hloubani a dloubani som sa rozhodol zkompletovat motor do skodarni (mam dva motory 136)s trocha sportovejsimi upravami toz skuste nieco poradit hlavu a zvody som zlicoval teraz ma caka este lestenie(este sa ma nieco prebrusit v spalovacom priestore ale to som este nezistel co ? hlavu znizit asi o 0,8-1 mm na KP MAX 11 aby som este mohol pouzit origo tesnenie len neviem ci to neni na skoro bezni provoz moc,ale nepoznate neaku firmu v mojom okoli co znizuje hlavy? zohnal som odlahcenu remenicu o 400g a rozmyslam odlahcit aj zotrvak,niekde som sa tu docital ze staci ked ho necham osustruzit a namontujem ho v stejnej polohe ako bol ze ho netreba potom vyvazovat co je na tom pravdi?odlahcit ho chcem max na 7-7,5kg aby som nemusel moc zvysovat volnobeh ventilove tycky skusim zohnat hlinikove kupim nove piestne kruzka,nove rozvody,zapalovanie origo favo aj karbec otazna je este vacka ci nechat origo abo pouzit inu? plus mensi dotaz na bloku motora je pri zotrvaku snimac na mazenie to viem ale na tej istej strane len pri viku rozvodou je este jeden snimac ale ten neviem na co je? toz zatial asi tak |
Autor: | Ondras83 [ 20.2.10, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
kompresi 10,6:1, vačku 248/248 nebo 254/254, hlavu-slícovat, ošetřit kanály, podbrousit ventily, vyleštit, ošetřit spalovák, slícovat a to by mohlo stačit....setrvák nech originál ventilový tyčky sem dal do našeho favorita a hodně se ten motor ztišil, jestli budeš kupovat rozdělovač, kup rovnou 880tku na 136X, karbec můžeš nechat serii vačku na seriovej provoz bych nedával větší než 260/260...už s tim to pojede jako kráva |
Autor: | ferrari [ 20.2.10, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tie ventilové tyčky sa dávajú iba na výfukové ventily? Či na oboje? A kde ich vezmem? |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenom na sání měly by je mít všechny stříkačkový motory |
Autor: | blbecek69 [ 20.2.10, 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
ostrejsia vacka by tam pasovala z akeho auta? aky je rozdiel medzi timy rozdelovacmy? nevies kdeby som zohnal ako upravit ten spalovak,ja mam len upravy na 130 |
Autor: | Ondras83 [ 20.2.10, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdybych to věděl, tak si to udělám vačky z 110R, 136B, 136X a pak koupit hotový výrobky neorigo škoda rozdělovače se lišej regulací předstihu 880tka je nejlepší na ostřejší vačku |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejlepší rozdělovač je tenhle |
Autor: | blbecek69 [ 20.2.10, 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
toz to este skusim pohladat po nete neviete pasuje hlinikova olejova vana zo 130 miesto plechovej z favo 136? |
Autor: | blbecek69 [ 20.2.10, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: nejlepší rozdělovač je tenhle a to je aky? |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
upravenej motorexcel stojí ale 4000,- |
Autor: | blbecek69 [ 20.2.10, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: upravenej motorexcel stojí ale 4000,- skoda bral by som ho ale nepacia sa mi na nom tie nalepky radsej zozenem ten 880tkovy |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
nálepky už prej nedávaji |
Autor: | michalkatka [ 20.2.10, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
blbecek69 píše: Sadra17 píše: upravenej motorexcel stojí ale 4000,- skoda bral by som ho ale nepacia sa mi na nom tie nalepky radsej zozenem ten 880tkovy ale hento je kontaktný... |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
áno je kontaktní |
Autor: | blbecek69 [ 20.2.10, 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
daju sa pouzit 130 piesty do 136 fava?rozmerovo sa mi zadaju stejne len koli vypuklemu tvaru by som povedal ze trochu aj zdvihli kompresiu nemal som moznost ich porovnat ked su vybrate toz ma nekamenujte |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |