Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicie-zhasíná motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2129
Stránka 1 z 1

Autor:  Vadim [ 13.10.06, 11:06 ]
Předmět příspěvku:  Felicie-zhasíná motor

1,3 z r. 96, 50 kW; Při vyšlápnutí spojky u zahřátého motoru tento zhasne. Nastartovat jde následně bez problémů. Otáčky nekolísají. Nemáte s tím zkušenost někdo? Ď! :cry:

Autor:  vopaje [ 13.10.06, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

A u studeného né?? Může to být čidlo otáček./napojit na VAG/.Dost často je jedna ze závad to,že v motoru při lévé straně ve směru jízdy u nádobky s aktiv. uhlím je svorka,která se při zapnutí spojky /prohnutí bovdenu/ našponuje a odpojí vedení.Stačí svorku jenom vyhodit zdržáku.Mrkni na to.čus

Autor:  Vadim [ 16.10.06, 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo otáček je nové, diagnostika nehlásí závadu, bowden spojky nikam nezasahuje. Je to dost nepravidelná závada. Přemýšlím nad závadou převodovky, která vlastně klade takový odpor, že motor zhasne!? :idea:

Autor:  slovacek.milos [ 16.10.06, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby ti převodovka kladla takový odpor, že ti zastaví motor, tak nikam nedojedeš, spotřeba jak kráva a hned něco zadřeš, spojku slyšíš šustí zadřené ložisko, já bych viděl problém v motorku co nastavuje klapku, je vychozená mechanika nebo špatně snímá úhel klapky a než to zareaguje tak to chcípne. nejprve rozdělej klapku a vyčisti acetonem, jestli to nepomůže šel bych po tom motorku miloš

Autor:  Vadim [ 17.10.06, 07:59 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, zkusím to. Co mě ale pořád mate je skutečnost, že to zhasne jen při sešlápnutí spojky. Nic jiného, na plyn nešlápnu. Např. když se dojíždí ke křižovatce a sešlápneš spojku. Za den i 10x. Pak zas někdy týden bez problémů. Sevis se jen drbe na hlavě. Původně jsem uvažoval o brzdách (světla). To když se sešlapuje současně. Ne, jen spojka. Bowden jsem z držáku na řídící jednotce vyhodil a ničeho jiného se již nedotýká. Uzemnění v pohodě. Tož tak. :x

Autor:  Vašek Tábor [ 17.10.06, 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dost rád to dělal u škodovek magnetický ventil na přívodu benzínu. Když je motor studený, tak byl daný sytič nebo trošku plynu a šlo to, ale za tepla to šlo jen přes ten ventil a ten když zavřel, tak to chcíplo.
Nevím jestli felda taky něco takového má, ale mohla by mít, bylo to proti samozápalům. I když to už asi obstará vstřikování samo. Za studena to vyřeší obohacení směsi, ale za tepla to prostě vypne a hotovo. Třeba je tam někde špatný kontakt na svorkovnici.

Autor:  Peter50kw [ 17.10.06, 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

To ti zhasne ked dochadzas ku krizovatke alebo aj ked len tak stojis s autom? Mne felicia zhasne pri dojazde ku krizovatke alebo za chvilu, ked je v nadrzi menej ako 10 l benzinu. Cerpadlo natiahne asi bublinu a motor zhasne. Pri 15 a viac litroch nezhasne nikdy, pri 5 litroch prakticky vzdy. Ale musi sa predtym brzdit.

Autor:  Vadim [ 17.10.06, 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

To s tím ventilem je zajímavé, ale nepředpokládám souvislost se sešlápnutím spojky. To s tím malým množstvím benzínu vyzkouším. Na místě mě to nenapadlo vyzkoušet. Je to nějaká kulišárna, jen na ni přijít.Všem zatím dík za rady. :!:

Autor:  Vašek Tábor [ 18.10.06, 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tam snad až tak nejde o spojku jako takovou, ale prakticky když nešlapeš spojku, tak šlapeš plyn (= obejití ventilu) anebo máš dost otáček a motor vlastně brzdí, ale nepoznáš že by chcípal (táhne ho váha auta). Až když vyšlápneš spojku, tak vlastně už motor nic nežene a chcípne.
Můžeš to zkusit tak, že když budeš vyšlapávat spojku, podržíš trošku plyn. Pokud to pak nechcípne, hledal bych závadu někde v tomhle přívodu. Nevím jak to má felda vyřešené, ale u 120ky jsem se s tím navztekal dost dlouho než jsem na to přišel. A u fáva to občas taky zlobilo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/