|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
habahn01
Příspěvky: 3
|
Felicia špatně startuje
Zdravím, řeším feldu jednobod. Auto jelo zaškubalo a chcíplo. Měnil jsem tyto díly: palivový filtr, nový benzín, svíčky, kabely a víčko. Auto po stašně dlouhém startování chytlo, nejdřív v klapce! Běželo a po přidávání plynu konec a zas nechytá. Další fáze váleček čerpadla, cívka, jiná klapka, odpojení výfuku před katem.Douhý minuty startuju, když to chytne, tak jde cca do 2500 otáček, pak cuká a zdechne. Ještě jsem našel hodně mizernou kostru na baterce( opraveno) a ne moc dobrou podložku pod klapkou. Nová nebyla, tak jsem ji podmazal.Nějak mi dochází nápady. Diagnostiku teď nemám, poradí někdo?
|
2.3.10, 17:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
palec rozdělovače
vůle v rozdělovači-střiženej kolíček
halův snímač-čidlo na vršku převodovky
|
2.3.10, 18:59 |
|
|
habahn01
Příspěvky: 3
|
Snímač jsem měnil, to jsem nenapsal. Palec bez vůle, ale neměněn. Mám podezření na podložku bod klapkou, zkusím novou, nebo na elektriku k cívce. Dík za radu.
|
2.3.10, 19:14 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
podložku pod klapkou poznáš že se kýve celý filtr nebo silikonový sprej stříkej kolem klapky, taky hadice k posilovači děravá,
já bych si zjistil jeslti když stříhá čtvrtý výlec ukazuje palec na tu tečku v rozdělovači na první válec,
pak by mě zajímal vývoj tlaku paliva zda je tam pořád při startu a i když motor chcípen jedna atm ,
co teplotní čidla máš dvě nebo jedno čtyřpinové, miloš
|
2.3.10, 19:40 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
pokud to chcíplo za chodu a náhle tak bud došel benzín nebo je binec v elektrice.když odpojíš hadici od benzínu a otočíš klíčkem teče?
taky bych změřil jestli je v konektoru zap. cívky po otočení klíčku napětí či ten konektor neni zoxidovanej,
zapalovací kabel z cívky ke kostře a skusit jestli hází jiskru?
a skus ten palec ten dokáže taky pěkný divy
na těsnění to nevidim to by spíš škubalo ale jelo
|
2.3.10, 19:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
chce to diagnostiku ci říkají akční členy při startu,
jáměl třeba jednou v řj lambáda 0.6 to jsi točil i s odpojenou lambádou půl dne pak střelba zas to chytlo no dílo no nakonec řj KO, nebo řj zblblá LPG udělal jsi základní nastavení jela jeden den druhý den nešla natočit, jezdila jak chtěla nedržela volnoběh, výměna řj a OK
nedávno jsem měl l.4 MPi borec tak tak přijel, tahám ji na laně sem tam prsk v motoru čumím na budík teploty na max vpravo, odpojím čidlo teploty náhradní teplota v řj je 8O a chytla na šup a jela jak raketa
tím ti chci říct že u dvoučidlového BMM teplotu motoru poznáš jen vag nebo ohmetr pokud máš tabulku miloš
|
3.3.10, 07:09 |
|
|
habahn01
Příspěvky: 3
|
Takže vrčí! Velký problémy vždy způsobí malá blbost. Přetěsnil jsem podložku pod klapkou těsnícím papírem, zlepšilo se to, ale nakonec to byl palec. A já vůl ho nezkusil hned... Díky za rady a hodně úspěchů ve vašem snažení!
|
5.3.10, 13:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
cajk... hlavně že ten pekáč šlape
já si v kufru vozim víčko a palec
vypeklo mě to jen jednou, kdy sem koupil polskej (čínskej) palec a nějaký levný víčko...dal sem to tam a když sme jeli z nohecu, tak to prostě chcíplo a nic...sundal sem víčko, uuuplně opálený kontakty, plech na palci tak debilně ohnutej nahoru, takže to asi propojilo 2 konatky ve víčku a vypálilo to zapalovací modul, takže rada do budoucna, nekupovat čínský mrd-ky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.3.10, 15:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|