Deimos182 píše:
Zdravim , na nasi felici se kterou jezdi segra dnes nastal takovy problem . Jela pry domu a zniceho nic zacali problikavat kontrolky dobijeni a mazani a z motoru se lehce zacalo kourit . Jednoduse receno uvarila to . A ted mi prichazeji dve varianty co to mohly zpusobit. Kdyz nastartuju jde teplota porad nahoru a vubec neklesa . Termostat jsem menil asi pred tremi mesici za novy i s cidly se vsim vsudy ( udajne original skoda , i s vyrazenou znackou, ale ty dnesni vyrobky ) . Nebo vodni pumpa , protoze auto prestalo uplne topit . Hadice k chladici je uplne studena . Remen je napnuty a pumpa se normalne toci . Ted mam otazku vedeli byste jeste o nejake pricine ? nebo , kterou z tech dvou mam zavrhnout . Nebude potreba menit tesneni pod hlavou .... ? Jelikoz to bylo tak natlakovany jak si to stradovala a na teplotu nekoukala ( zenska ) . Ze aji voda vyvrela pres ty hadice . A vicko od oleje neslo ani oddelat kdyz to bylo teply. Jedna se o 1,3 mpi. Diky za rady
Taky jsem na své Feldě 1.3 MPi + LPG měnil nový termostat. Preventivně, když jsem dělal těsnění pod hlavou z důvodu vyšší provozní teploty chladící kapaliny. Dal jsem i nový chladič a hadice. Termostat vydržel asi 4 týdny. Pak jsem dal zpět starý a mám klid. Takže nevěř novým dílům a "nový" termostat pěkně vyndej a podiv se, jestli není rozpadlý. (Ulomené plastové packy za které drží termostat v domečku)
Těsnění bylo v háji z důvodu špatné chladící kapaliny (naboptnalo jak houba), chladič byl citelně poškozen vlivem šutrů ze silnice a hadice byly taky nafouknuté. Udělal jsem výměnu preventivně a je totálně po starostech.
Kdyby něco, tak se na mne zkus obrátit, dělám na autodílně a ke škodovkám mám i spoustu literatury + diagnostika VAG COM do roku výroby 2004 pro 3koda, VW, Seat a Audi bez problému... Jsem z jižních čech a Škodovky jsou mým koníčkem.