Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vymena motoru skoda 100
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21363
Stránka 1 z 2

Autor:  mateskn [ 4.3.10, 22:25 ]
Předmět příspěvku:  vymena motoru skoda 100

zdar chci vymenit motor ve stovce,chci tam dat 130 a zajima me remenice staci ji jenom vymenit,ptr,u kila je na remenici jeste jedna drazka pro remen na chaladic,motor jsem v kilu menil nekolikrat,ale vzdycky za kilacky tak nevim...dik

Autor:  p.s. [ 4.3.10, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

musíš sehnat dvojitou řemenici co je na simering ty tam budes mít asi ještě tu s labirintem kdysy sem jí scháněl když sem do 120 přidával druhej alternátor tušim že jí měli novější Rka 8)

Autor:  mateskn [ 5.3.10, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

a nema tady nekdo takovou remenici?

Autor:  Eltoma [ 5.3.10, 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mam také stovku s motorem 110 a mam tak simering. Podívám se ti na muj náhradí motor a pokud tam mam také sinering tak Ti ji mohu poslat. Jinak oficiálně jde do kila dat motor max Š120.

Autor:  ferrari [ 5.3.10, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

Oficiálne asik už okrem motoru 100 nejde nič iné...ale 130tkový sa dá zoficiálniť preklepom čísla...no a radil by som aj vymeniť prevodovku, minimálne za 4q 4,22, optimálne 5q 4,22...

Autor:  Martin91 [ 5.3.10, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Mám převod 4q 4,22 motor fa a bez problému jen mi to chčije kolem řemenice co s tím ? aby mi to tím nechcalo ...

:wink:

Autor:  Petr105 [ 5.3.10, 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Nové gufero... A podívej se, jak vypadá povrch tý řemenice, já tam měl takovou drážku a ta hoblovala nová gufera pořád dokola... Tak jsem dal řemenici z FA, která byla na pohled ok a klid :wink:

Autor:  mateskn [ 5.3.10, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Eltoma píše:
Mam také stovku s motorem 110 a mam tak simering. Podívám se ti na muj náhradí motor a pokud tam mam také sinering tak Ti ji mohu poslat. Jinak oficiálně jde do kila dat motor max Š120.


to by bylo fajn,kdyztak to promrkni a dej vedet diky

Autor:  mateskn [ 5.3.10, 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

a kdyz necham puvodni prevodovku tak to bude mit lepsi odpich,sice na rovinkach ten motor bude v max.otackach ale v kopci to pojede jak dravec :)

Autor:  p.s. [ 5.3.10, 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

jednou sem jel do Náchoda s vozejkem byla to stovka s tisícovkovou převodovkou do kopců to jelo jak svina ale při předjíždění a na rovině sem byl smutnej otáčky řev a jelo to furt stejně takže bych do toho nešel :(

Autor:  Martin91 [ 5.3.10, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Nové gufero... A podívej se, jak vypadá povrch tý řemenice, já tam měl takovou drážku a ta hoblovala nová gufera pořád dokola... Tak jsem dal řemenici z FA, která byla na pohled ok a klid :wink:

To je sice pěkný že jsi tam dal fa. řemenici ale já potřebuji pohánět i ventilátor na chladiči...
:wink:

Autor:  Jarda S. [ 5.3.10, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

jestli máš drážku tak přelešti řemenici na soustruhu :wink:

Autor:  Matthes [ 5.3.10, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Drazka staci vzit brusnou pastou aby kov byl hladky a gufero natlacit do prsou kousek jinak nez bylo predtim. Takze brit nepojede ve stary drazce.

Autor:  Martin91 [ 5.3.10, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Až budu mít stovečku doma tak to zkusím nějak pořešit ....díky za rady
:wink:

Autor:  ferrari [ 5.3.10, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Možno stačí naozaj iba vymeniť gufero...inak, 4q 4,22 a Favo motor musí byť super, to aj na 4ke ťah ako ďas...ale aj tak si myslím, že optimum je 5q 4,22...a na origo Favo motor azda aj 3,9...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/