Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburátor pro upravený motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21379 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomvm [ 6.3.10, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor pro upravený motor |
Dobré odpoledne. Se známým jsme upravovali motor 742.12 (1,2l). Motor je komplentně po GO. Má o 2 mm nižší hlavu, tedy KP okolo 10,5. Vačkovou hřídel 260°, leštěné kanálky a sací potrubí. Jinak v sérii. Tento motor by byl vyuzivan pro běžné jezdění. Nemůžeme se shodnout kterým karburátorem to 'krmit'. Nejvíce jsme se shodli na karburátoru ze 120LS, která se shoduje s karbrcem se 120l akorát má větší hlavní trysky. Akorát LS karburátorů není tolik jak L-kových. Tak jsem si říkal sehnat 120l-kový karb a přetryskovat klidně i o něco málo víc než LS-kový. Který byste tam dali vy? |
Autor: | Ondras83 [ 6.3.10, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
130tku nebo ddsr |
Autor: | ferrari [ 6.3.10, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
SEDR130/135/136, alebo EDSR120LS, alebo spomínaný DDSR...najlepší by bol DDSR, ale ten bude problém zohnať...hlavne, aby bol difúzor 1. komory 22... |
Autor: | tomvm [ 6.3.10, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrknu po 130tkovejch karbech. A pomuzu si když dám hlavní trysky s větším průměrem nebo jde hlavně o průměr difuzorů? |
Autor: | ferrari [ 6.3.10, 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
prvoradý je priemer difúzorov...tým dostaneš do válcov viac zmesi...a potom trysky sú otázkou zloženia zmesi...príliš veľké trysky znamenajú bohatú zmes, ktorá nedokonale prehorieva = pomalé horenie = ťažkopádny motor = vysoká spotreba... |
Autor: | fatal [ 7.3.10, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
2mm hlava dolů by měl být KP jen 9,9:1. |
Autor: | Kristensen [ 7.3.10, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Posadit na to karbec Š125L průměr difuzorů 20/24 (22 na prvním stupni není vůbec žádná výhra) a použít (eventuálně nechat) trysky na první stupeň 110, a na druhej stupeň 135-145 a docílíš toho že na lehkou nohu to pojede za uspokojivou spotřebu a když tomu naložíš tak se to bude slušně hejbat, z mej zkušenosti to vycházelo 6,5-7 běžnej způsob jízdy a když jsi to kachnil tak podle terénu 12-15 |
Autor: | ferrari [ 7.3.10, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nesúhlasím, karbec SEDR1230 (22/24), tiež EDSR120 (22/23) boli jednoznačne lepšie, ako SEDR120 (20/24)...v každom smere...spotreba +- rovnaká... Ale najlepšie odskúšať, bo na každom motore sa to može správať trochu inak...na moje 110LS a 125ke (ešte s motorom 120) bolo znateľne cítiť rozdiel dif. 1. komory 20 vs. 22...22 omnoho lepšia dynamika, spotreba +- rovnaká... Na otcovej Hybridke (130tka so SP 3,9 a motor 120) už je to trochu inak, nakoľko sa často hýbe v nižších otáčkach...tam mám osadený SEDR120 s vrtuľkou pod ním...dlhodobým bádaním najlepšia kombinácia. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |