Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

742 a Fa motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2140
Stránka 1 z 5

Autor:  Matthes [ 14.10.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  742 a Fa motor

HI :)
Muze se dat fa motor na kyvku? oficialne je to povolene jen na vlecku ( + 4pisty a dalsi blbosti ... )
Nejde mi o konflikt s urady nebo s polisema :wink: jde mi o to jesi kyvka "uveze" fa motor bez problemu :) (aby se neukroutila nebo neulomila poloosa a tak ... )

Co je tezsi? motor fa nebo 125L? fa ma hlinikovou hlavu, ale zas ma silnejsi blok atd :shock:

Autor:  Jarda S. [ 14.10.06, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

asi tě zklamu ale favo povolený neni

Autor:  Matthes [ 14.10.06, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
asi tě zklamu ale favo povolený neni


Matthes píše:
Nejde mi o konflikt s urady nebo s polisema :wink: jde mi o to jesi kyvka "uveze" fa motor bez problemu
:wink:

Autor:  spartra [ 14.10.06, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

jo, může, mám jí taky :D , ani oficálně ji už nezapíšeš na vlečku, teda záleží na di :shock:
uveze, zatím se neukroutilo nic, akorát jsou nějaký šmejdový polský klínky, se vymačkávaj,
zas tak brutální nárust nm tam není oproti 105, 105 má něco kolem 80, fávo zhruba 100nm, výkon u 105 33kw, můj motor favo 50kw, je to každopádně znát
ta hmotnost bude podobná 80 - 100kg

Autor:  Matthes [ 14.10.06, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
jo, může, mám jí taky :D , ani oficálně ji už nezapíšeš na vlečku, teda záleží na di :shock:
uveze, zatím se neukroutilo nic, akorát jsou nějaký šmejdový polský klínky, se vymačkávaj,
zas tak brutální nárust nm tam není oproti 105, 105 má něco kolem 80, fávo zhruba 100nm, výkon u 105 33kw, můj motor favo 50kw, je to každopádně znát
ta hmotnost bude podobná 80 - 100kg


To sem rad :)
njn, vsechno co ma byt z oceli vyrabej polaci asi z naky slitiny hliniku a cinu :wink:
U me by to byl mensi narust vykonu, rekneme z 40kW na 50kW :) ale i tak si myslim ze to za to stoji :)

Autor:  spartra [ 14.10.06, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

jo nikdá s tím nebyl problém 8)

Autor:  Matthes [ 14.10.06, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Este bych podotknul ze nechci fa motor kvuli top speed, ale spis kuli zrychleni, tahu do kopce a tak :) Dyz jedu do tahlyho kopce na 4 100kmph, dam 5 a mam tam 80kmph a za chvili zas stejne musim ji zpet na 4, takze je tedy vyhodnejsi to rvat furt na 4 :(

Autor:  spartra [ 15.10.06, 07:21 ]
Předmět příspěvku: 

to nás postihl stejný problém, jěště když jedu občas s vlekem :D

Autor:  elegant [ 15.10.06, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

Autor:  elegant [ 15.10.06, 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D

Autor:  Matthes [ 15.10.06, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

:idea:
Prekvapilo me to o tom mazani motoru :shock: Asi to bude dano jinym sklonem, ze se odlejva olej od cerpadla, nic jineho me nenapada. No to by ale vyresilo dodrzovani mnozstvi oleje na maximu :)

Autor:  Martin [ 15.10.06, 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

No souvisí to s olejem. On je tom i trochu jinačí koš na sání oleje, takže to ten olej nedokáže vzít úplně ode dna. Ale pokud bude dost oleje, tak není problém.

Autor:  Martin [ 15.10.06, 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:

Autor:  Matthes [ 15.10.06, 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:



Auto jezdi na benzin, ne na razitko v papirech ... :wink:

Autor:  elegant [ 15.10.06, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:

Keď nedali schválenie, tak na to museli mať dôvod. Možno mali tam nepovolený typ Fa motoru. Ale keď neodôvodne nedali, tak to je potom len čistá šikana. Ak neni po právnej stránke zábrana, tak by mali bezproblémov dať povolenie. Určite sa to dá vybehať.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/