Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fabie jede na dva válce , klesají otáčky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21428
Stránka 1 z 2

Autor:  lichna [ 9.3.10, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Fabie jede na dva válce , klesají otáčky

Fabie1,2 HTP 47 kw+LPG za studena při startu jede pouze na dva válce.Až při zahřátí na 60-70st.tak po 15 min.,opakovaném startování,přepne na tři válce a je možno odjet. Dále ztrácí otáčky při 100km/h a vypne motor.Po opětovném nastartování zase jede až do 3tis.otáček a opět vypne.Diagnostika zatím nic přesně neukázala.


Zatím na nic nepřišli.Prosím o vaše zkušenosti či radu.Díky

Autor:  Matthes [ 9.3.10, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Radu nemam, ale zkusenosti rikaji ze casto odchazi hlavy a rozvody. Kolik ma najeto?

Autor:  lichna [ 9.3.10, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Radu nemam, ale zkusenosti rikaji ze casto odchazi hlavy a rozvody. Kolik ma najeto?

Má najeto asi 250000km,ale rozvody a celková údržba se dělají pravidelně.

Autor:  Kachnis [ 9.3.10, 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

tak vysroubovat svicky a zmerit tlaky ve valcich..pokud budou nizko nebo jeden bude o dost niz, tak shodit hlavu a modlit se aby toho nebylo moc.

Autor:  Klukin1988 [ 10.3.10, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

u tech HTPcek to delava,ze se podpali nejake ventily,jak tady kolega radi,zmerit tlaky ve valcich,na diagnostice to ukaze ze je spatny zapalovaci modul,nebo vstrikovac,kdyz to nema tlaky,tak RJ ten spatny valec odpoji po chvili,chvilku to jede,chvili to nejede,hlavu dolu,udelat ventily,myslim ze by bylo nejlepsi udelat je vsechny,udela se to na prvnim valci,po case se muze ozvat druhy,jistota je jistota no

Autor:  john simple [ 10.3.10, 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

podobný problém s Fábii už tady byl
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
ale na 16V 74 kW motoru. nakonec se zjistilo, že byly přeskočené rozvody.
Ale netvrdím, že je to tvůj případ.
Když se na motoru odpojil snímač natočení vačkové hřídele, tak to jelo normálně.
Pak se zkontrolovaly rozvody a byly přeskočené o 1 zub

Autor:  badopes [ 10.3.10, 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.

Autor:  Klukin1988 [ 10.3.10, 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.

oba dva pripady sme meli v praci....i 40 KW....i 47 KW:.takdy odesly ventily.....delalo se to komplet a v pohode,ale uz bych to fakt delat nechtel,delal sem to dva dny,dostal sem za to v praci 800 a ten si vzal za pracu prej 10tku...rikam dekuju pekne..a este po me rvali ze to delam dluho...ty p**o co su nervy:-D

Autor:  Klukin1988 [ 10.3.10, 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.


ja sem zase slysel,ze pry u 47 KW....nepreskoci retez,ale ozubene kolo se pootoci na vacce,ze prej to je nalisovane,toz nevim vam:( ale nebylo by to poprve,co sem videl enco podobneho,ale k te automobilce nejsou tyto stranky :D

Autor:  lichna [ 11.3.10, 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

Klukin1988 píše:
badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.

oba dva pripady sme meli v praci....i 40 KW....i 47 KW:.takdy odesly ventily.....delalo se to komplet a v pohode,ale uz bych to fakt delat nechtel,delal sem to dva dny,dostal sem za to v praci 800 a ten si vzal za pracu prej 10tku...rikam dekuju pekne..a este po me rvali ze to delam dluho...ty p**o co su nervy:-D



Takže tě asi nemám žádat o opravu,co?

Autor:  Klukin1988 [ 11.3.10, 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

to zalezi na tobe,ale tusim ze ventil jeden stal 180 a druhy asi 210,plus tesneni V reinz vyslo tusim 700 KC kdovi jake budou zdvihatka,urcite guferka ventilu,zalezi kolik si vzal za praci,tezko rict,je to sice morda,ale da se to udelat i na zemi,chce to hlavne aretacni koliky na kliku a vacky,na kliku to pasuje z 6tiventilovky,na vacku sou jine,my sme si tenulinkym pilnickem oznacili ozubena kola vacky a retez,pak sou tam ty napinaky,hoodne sroubu,kdybys mel nejakeho znameho,kdo by ti to udelal,kdo by mel moznost sehnat ten aretak,nekdo kdo tomu rozumi,dela v autorizovanem servisu,myslim ze by to mohl udelat jako fusku,ale jestli za rozumny peniz, to nevim,kazdopadne to chce udelat vsechny ventily,kdyz to spocitam suma sumarum 12x 200-2400 tesneni 700 guferka asi 300,tesnici tmel,svicky,material te vyjde plus minus na 4 tisice,na tom asi neusetris,nevim posudte sami

Autor:  Klukin1988 [ 11.3.10, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

ale kazdopadne to opravit,ucite tam je jeden ventil podpaleny,at se nestane neco horsiho,kdyby treba praskl,muze jit hlava do kytek,pist,to uz by byla cena jina:(

Autor:  Klukin1988 [ 11.3.10, 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

a este jedna vec,na te fabii co sme to delali,byl to prvni majitel,kupovali to nove primo v nasem mestecku,protoze je to kamaradovych rodicu,melo to pri oprave najeto 55 tisic tusim,takze se celkem divim no:(

Autor:  darklord [ 11.3.10, 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som nesahal hned na hlavu, u hatapky radi odchadzaju zapalovacie cievky... moze to byt aj tym

Autor:  Klukin1988 [ 11.3.10, 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
ja by som nesahal hned na hlavu, u hatapky radi odchadzaju zapalovacie cievky... moze to byt aj tym



to je taky pravda,na te fabe byl uz meneny zapalovaci modul,ale kazdopadne kdyz to na zacatku jede a pak to vynecha?urcite mrknut na svicky,popripade je vymenit a samosrejme kompresi zmerit tim bych urcite zacal

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/