Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

rozvody felda OHV
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21436
Stránka 1 z 2

Autor:  Klukin1988 [ 10.3.10, 13:56 ]
Předmět příspěvku:  rozvody felda OHV

kluci,poradte mi na vymenu rozvodu u feldy ,da se to udelat i na aute?ja sem je menil dycky na vyhozenem motoru z auta,co vim ze u MPi je to jednoduchsi,nemusim nasazovat rozdelovac

Autor:  Jad [ 10.3.10, 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Dá se to vyměnit na autě, nedávno jsem to dělal. Vyjel jsem předníma kolama na špalky, abych pod to mohl pořádně vlézt, zatočil kola doprava. Sundat kryty motoru, vypustit olej, vyndat svíčky, víko rozdělovače, alternátor ven. Ostatní bude stejné jak na vyndaném motoru. V příručce se píše ještě spustit motor níž, ale to nebylo vůbec třeba, dá se k tomu dostat i bez toho.

Autor:  Klukin1988 [ 10.3.10, 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jad píše:
Dá se to vyměnit na autě, nedávno jsem to dělal. Vyjel jsem předníma kolama na špalky, abych pod to mohl pořádně vlézt, zatočil kola doprava. Sundat kryty motoru, vypustit olej, vyndat svíčky, víko rozdělovače, alternátor ven. Ostatní bude stejné jak na vyndaném motoru. V příručce se píše ještě spustit motor níž, ale to nebylo vůbec třeba, dá se k tomu dostat i bez toho.


ja si taky myslim,ale radsi se zeptam..diky:)

Autor:  Jarda S. [ 10.3.10, 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jad píše:
Ostatní bude stejné jak na vyndaném motoru. V příručce se píše ještě spustit motor níž, ale to nebylo vůbec třeba, dá se k tomu dostat i bez toho.


motor musí o pár cm níž jinak mi nešla vynda řemenice :wink:

Autor:  Kachnis [ 10.3.10, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

at bezakladam novy tema : dnes sem potkal strejdu a chlubil se, ze se mu vratilo auto od znamyho (autoservisak) ze mu menil rozvody a kladky, no to by clovek vzal, ale na motoru 1,4MPi ?? proste feldomotor s vetsim zdvihem..a cena za material 3400kc .. to mi prijde divny..kolik stoji retez na MPi? 500?

Autor:  Jarda S. [ 10.3.10, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

originální díly sou drahý :lol: :lol:

Autor:  Kachnis [ 10.3.10, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

ja uz te dneska trefim :evil: , nemuzes napsat co se tam teda vsechno meni..zajima me jesli ho natah nebo jo..jestli je tam narozdil od feldy bmm neco navic..

Autor:  Jarda S. [ 10.3.10, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

nemění se nic navíc než u feldy teda kromě napínací kladky "klíňáku"

Autor:  Kachnis [ 10.3.10, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

tak vidis ze toi umis :) ta napinaci kladka vyjde na kolik pri vymene ? znamena to ze uz se "klinak " nenapina altikem jako do ted?

Autor:  Jarda S. [ 10.3.10, 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

pokud má klimu tak ne :lol:
napínací kladka drážkového řemenu - ORIGINÁL - XS 028145278M s dph za krásných 1199,-

Autor:  kwiko [ 10.3.10, 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

A to sa ma menit? ved ked sa nahodou aj pokazi, clovek to uvidi na teplote a dobijani... ale nic vazne (ako napr. poskodenie rozvodov ako pri remeni) sa nekona :shock:

Autor:  Jad [ 11.3.10, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
motor musí o pár cm níž jinak mi nešla vynda řemenice :wink:


Vida, s tím jsem neměl nejmenší problém, motor jsem nepouštěl níž... Stačilo sundat ten plechový kryt motoru z boku.

Autor:  Jarda S. [ 11.3.10, 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

já ho sundal a stejně mi to asi o centimetr nevycházelo :?

Autor:  Jad [ 11.3.10, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Nemůže být třeba rozdíl vyztužená/nevyztužená karoserie? Nebo je to prostě výrobní tolerance :)

Autor:  Jarda S. [ 11.3.10, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

mam vyztuženou :wink: spíš bude víc velikostí řemenic

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/