Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

254/254 a karbec LEKR
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21502
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 14.3.10, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  254/254 a karbec LEKR

má vůbec vačka z 1,3BMM vačku na benzínovou pumpu? :shock:

a jak je to teda s těma přechodama komor?...pude to nějak naladit tak, aby to šlo postupně?

fávo pude z jara na lak, tak asi uděláme motor, protože sou utopený vložky, no a když bude venku, už mám připravenou tuhle vačku a ještě do toho udělám hlavu...

nejvíc by se mi líbila vačka něco kolem 260/260 nebo čepkovu 265/258, ale tuhle už doma mám a zadarmo, tak proč toho nevyužít

ferrari, kachnisi? já myslim, že to pude ne? :)

Autor:  Jarda S. [ 14.3.10, 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis jí má tak asi bude mít vačku pro AC pumpu :lol:

Autor:  Ondras83 [ 14.3.10, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby nikdo nikdy nenapsal, tak sádra dycky :lol:

kachnis má elektrickou a jezdí na LPG 8)

Autor:  Viky [ 15.3.10, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nerikal jsi ze tu vackovku mas doma? Tak se na ni snad podivej ne?

Autor:  Ondras83 [ 15.3.10, 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

psal sem to včera večer a musim vylíst na půdu...dneska snad bude čas :oops:

jak to je s těma přechodama?

Autor:  Viky [ 15.3.10, 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Na prechody se vykašli, stejne jezdis s plynem na podlaze.

Autor:  ferrari [ 15.3.10, 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Niektoré tú vačku majú, al emyslím, že nie všetky...ja mám takú, ktorá tu vačku má :wink:

Autor:  Ondras83 [ 15.3.10, 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Na prechody se vykašli, stejne jezdis s plynem na podlaze.


je to do bráchovýho budoucího favoritu

viky, 136power nepotřebuje pořád plyn na podlaze 8) :lol:

Autor:  Viky [ 15.3.10, 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ale nerikej.... jestli nepotrebuje, tak je nedostatecnej podvozek. :-)

Autor:  michalkatka [ 15.3.10, 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

ja to tak mám ( 254°, Lekr, KP 10,1:1 ), za tepla to jazdí ok, ale za studena mi to nejako nejde vyladiť, na LPG je to bez problémov...

Autor:  ferrari [ 15.3.10, 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

ÓÓóó´. a odkedy si v klube ostrých motorov? :shock: 8)

Inak, nemal by to byť vážny problém, bo so SEDR/EDSR no problem za studena...s prechodmi so zapojeným saním no problem...

EDIT - ale naozaj, pokiaľ máš tú vačku zadara, tak na ňu kukni, či má aj vačku na pohon čerpadla..

Autor:  michalkatka [ 15.3.10, 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
ÓÓóó´. a odkedy si v klube ostrých motorov? :shock: 8)


ja som sa pýtal, ale asi ma tam nikto nechce...

Autor:  Ondras83 [ 15.3.10, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:

EDIT - ale naozaj, pokiaľ máš tú vačku zadara, tak na ňu kukni, či má aj vačku na pohon čerpadla..


vytáh sem jí z bouračky, co sme tady měli, je to z feldy 95, ještě favo skelet...

mrknu na to, až bude čas

rozdělovač mám nechat 860 nebo radši koupit 880 ?

Autor:  kwiko [ 15.3.10, 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

BMM ma, ale MPI s tymi inymi dierami uz nie 8) Overene pohladom a aj ujo cedrych to tak spomina

Autor:  Jarda S. [ 15.3.10, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
BMM ma, ale MPI s tymi inymi dierami uz nie 8)


jenže MPI má i větší uložení tak jí do fávo bloku nedáš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/