Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
254/254 a karbec LEKR https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21502 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondras83 [ 14.3.10, 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | 254/254 a karbec LEKR |
má vůbec vačka z 1,3BMM vačku na benzínovou pumpu? a jak je to teda s těma přechodama komor?...pude to nějak naladit tak, aby to šlo postupně? fávo pude z jara na lak, tak asi uděláme motor, protože sou utopený vložky, no a když bude venku, už mám připravenou tuhle vačku a ještě do toho udělám hlavu... nejvíc by se mi líbila vačka něco kolem 260/260 nebo čepkovu 265/258, ale tuhle už doma mám a zadarmo, tak proč toho nevyužít ferrari, kachnisi? já myslim, že to pude ne? |
Autor: | Jarda S. [ 14.3.10, 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis jí má tak asi bude mít vačku pro AC pumpu |
Autor: | Ondras83 [ 14.3.10, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby nikdo nikdy nenapsal, tak sádra dycky kachnis má elektrickou a jezdí na LPG |
Autor: | Viky [ 15.3.10, 07:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerikal jsi ze tu vackovku mas doma? Tak se na ni snad podivej ne? |
Autor: | Ondras83 [ 15.3.10, 09:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
psal sem to včera večer a musim vylíst na půdu...dneska snad bude čas jak to je s těma přechodama? |
Autor: | Viky [ 15.3.10, 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na prechody se vykašli, stejne jezdis s plynem na podlaze. |
Autor: | ferrari [ 15.3.10, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Niektoré tú vačku majú, al emyslím, že nie všetky...ja mám takú, ktorá tu vačku má |
Autor: | Ondras83 [ 15.3.10, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Na prechody se vykašli, stejne jezdis s plynem na podlaze. je to do bráchovýho budoucího favoritu viky, 136power nepotřebuje pořád plyn na podlaze |
Autor: | Viky [ 15.3.10, 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale nerikej.... jestli nepotrebuje, tak je nedostatecnej podvozek. |
Autor: | michalkatka [ 15.3.10, 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja to tak mám ( 254°, Lekr, KP 10,1:1 ), za tepla to jazdí ok, ale za studena mi to nejako nejde vyladiť, na LPG je to bez problémov... |
Autor: | ferrari [ 15.3.10, 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
ÓÓóó´. a odkedy si v klube ostrých motorov? Inak, nemal by to byť vážny problém, bo so SEDR/EDSR no problem za studena...s prechodmi so zapojeným saním no problem... EDIT - ale naozaj, pokiaľ máš tú vačku zadara, tak na ňu kukni, či má aj vačku na pohon čerpadla.. |
Autor: | michalkatka [ 15.3.10, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: ÓÓóó´. a odkedy si v klube ostrých motorov? ja som sa pýtal, ale asi ma tam nikto nechce... |
Autor: | Ondras83 [ 15.3.10, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: EDIT - ale naozaj, pokiaľ máš tú vačku zadara, tak na ňu kukni, či má aj vačku na pohon čerpadla.. vytáh sem jí z bouračky, co sme tady měli, je to z feldy 95, ještě favo skelet... mrknu na to, až bude čas rozdělovač mám nechat 860 nebo radši koupit 880 ? |
Autor: | kwiko [ 15.3.10, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
BMM ma, ale MPI s tymi inymi dierami uz nie Overene pohladom a aj ujo cedrych to tak spomina |
Autor: | Jarda S. [ 15.3.10, 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: BMM ma, ale MPI s tymi inymi dierami uz nie jenže MPI má i větší uložení tak jí do fávo bloku nedáš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |