Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

AC pumpa 120/Fav.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21524
Stránka 1 z 3

Autor:  Petr105 [ 15.3.10, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  AC pumpa 120/Fav.

Jak od sebe na vrakáči poznám palivovou pumpu z Favorita od pumpy na 120 (typ od r. 86) , Nebo jsou záměnné?

Autor:  Šemik [ 15.3.10, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Fávo pumpa má vstupní holendr na 8 mm hadici, jinak jsou záměnné.

Autor:  john simple [ 15.3.10, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Andrt pise, ze nejsou

Autor:  Viky [ 15.3.10, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

ten toho nakeca... :-)

Autor:  john simple [ 15.3.10, 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

mozna jo, ja nevim.
ja ty pumpy prehazovat nezkousel

Autor:  Kachnis [ 15.3.10, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

ta favoriti nema packu na cupovani (podle roku vyroby) takze mysli ze nejsou identicky ale prehodit se daj, pokud jsou 3 derovy

Autor:  Petr105 [ 17.3.10, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem měl možnost obě pumpy porovnat a rozdíly jsou následující (kdyby to někdy někdo potřeboval):

Fávo pumpa má jak psal Šemik 8mm holendr, malinko jinačí vrchní díl a silnější pružinu pod membránou. Jinak jsou oba typy zcela záměnné...

Autor:  dmark [ 23.6.10, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

Neměl by prosím někdo podrobnější informace o AC pumpách na Fovorita, popř. i jiné modely? Potřeboval bych použít pumpy na podtsatně jinou aplikaci, ale nemůžu sehnat podrobnosti, jako průtok, materiál, příkon, apod. Kdyby někdo poradil, budu moc rád.
Díky

Autor:  varok [ 23.6.10, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis: ale má. Ty starší typy fáček měli pumpu skoro stejnou jako škody řady 742. Jen si nepamatuji, jestli 742ky mají i ten vstupní filtr. Bez páčky byly až pumpy asi od roku 92. Ty jsou ale silnější, tak páčku nepotřebují.

Autor:  KuBiSaK [ 18.8.10, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to myslis ze jsou silnejsi ????
to jako myslis ze si u starsiho typu za jizdy pomahas tou packou??? :roll: :lol: prosim vysvetlit jak jsi to myslel ted totiz resim problem a zaroven dilema ktery typ pumpy dam na novy motor :)

Autor:  Martin 007 [ 18.8.10, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ne silnější, ale mají promakanější systém ventilků, takže drží tlak paliva skutečně výrazně déle než 120ca u které se chodí pumpovat pomalu ob den nebo dva.

Autor:  KuBiSaK [ 19.8.10, 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

Prave ze moje stare cerpadlo je ve stavu ze pumpuju kazdy den kdyz nechci trapit baterku a cerpadlo co mam dyspozici tak pousti benal do oleje. Tak sem si chtel kopuit starsi typ cerpadla ale funglovku . Bude tak blbe drzet benzin??????

Autor:  varok [ 19.8.10, 05:59 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslel ten novější typ bez páčky. Je to tak napsané alespoň v knížce a kdysy jsme to zkoušeli s tatíkem. Ta novější bez páčky natlačí více benzínu než ta stará, která je podobná jako ze škodovky. Vzali jsme kýbl a do něho hadičku od pumpy. Protočili jsme motor, nejdříve se starou a pak s novou pumpou. Ta novější natlačí asi dvojnásobek než ta stará. Ta páčka je u starších proto, že tlačí méně paliva a ventilky nic moc. Když auto stojí pár dní, tak než by se z nádrže natlačil benzín přes celé auto do karbecu, tak by to trvalo dlouho. Ty novější to zvládnou za kratší dobu, díky větší dávce při čerpání, jak už jsem psal. Jinak stará pumpa jde nahradit tou novější, já ji dával do svého starého fáčka r.v. 91.

Autor:  KuBiSaK [ 19.8.10, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

no cetl jsem ze jsou zamenne ale problem je s tou hrubou podlozkou . Takze ty podlozky jsou stejne nebo je jich vice druhu ??

Autor:  Petr105 [ 19.8.10, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Podložky jsou dvě. Tlustá a tenká. Novější pumpa s delší páčkou má tlustou podložku, starší typ s kratší páčkou má tenkou podložku.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/