Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nové rozvody a nejede !!!
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21531
Stránka 1 z 5

Autor:  hlada.com [ 16.3.10, 10:16 ]
Předmět příspěvku:  Nové rozvody a nejede !!!

Ahoj všem. Jsem vice než neštastny jelikož jsem před nějakou dobou zakoupil motor 136B (50kw) a o víkednu jsem ho konečne namontoval do fáčka (silverline r.v.93) misto původního 40kw 135B. Výměna motoru proběhla bez problému, vše v pohodě. Po nastartování jsem zjistil, že rozvod je celkem hodně slyšet tak proč neinvestovat ještě par korun za novy rozvod. Jinak měl motor nepravidelny chod na volnoběh ale ohledně výkonu super, do čtyřech tisíc jel krásně a potom ještě lépe a pořád krásně táhl až do omezovače. V mistech kde 40ka belhala okoko 110km/h ta 50ka jela volně 130km/h. S velikým nadšením jsem nechal vyměnit rozvody u jednoho nejmenovaného servisu, jelikož jsem to nikdy nedělal a nechtěl jsem nic pokazit. Po vyzvednutí auta a zaplaceni šílené částky jsem zjistil že auto je tichoučké, ani necvakne. ALE NEJEDE. Ujel jsem asi 50km volným stylem a až po té jsem to ,,protáhl,, a nic.Co se deje?, motor jede do třech tisic tak o 25% líněji než předtim a výkon ve vyšších otáčkách už není zdaleka takový ,přes pet tisíc nejde skoro vubec a jenom se trápí. Na volnoběh má téměř pravidelný chod, jednou za čas kuckne ale nic neobvyklého. V servisu mě řekli, že tenhle motor se nedá nijak seřídit , prý předstih seřizuje počítač sám. Prý až nové rozvody trochu povolí výkon se vrátí. Ventily jsou perfektně seřízení, ani necvaknou, olej nový, svíčky nové, vzduch filtr nový a na nic jiného se nesahalo. Co se tedy děje??? prosim radu co stim !!! :cry:

Autor:  Mig315 [ 16.3.10, 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

A s vymenou motoru jsi vymenil i ridici jednotku? A vstrikovac se sanim?

Autor:  hlada.com [ 16.3.10, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

samozdrejme, vse bylo vymeneno jak má být. Jednotka, cele sani i svod s lambdou. Slapalo to naprosto perfetne co se tyče výkonu, pouze rachtal řetež a na volnobeh nepravidelny chod. I ty svičky, filtr a olej jsem daval hned po vymene motoru. V servisu dali pouze nove rozvody a seridili ventily. Nyní motor zní jak z výroby, ale nemá výkon :cry:

Autor:  Mig315 [ 16.3.10, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus stary start. Pokud meli odpojenou baterku se vymazala pamet jednotky

Autor:  hlada.com [ 16.3.10, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Mig315 píše:
Zkus stary start. Pokud meli odpojenou baterku se vymazala pamet jednotky


"stary start" ??? :?: diky

Autor:  Ondras83 [ 16.3.10, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

zahledám za tebe :roll:

Obrázek

Autor:  slovacek.milos [ 16.3.10, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

já bych vypustil z motoru olej a honil ho jak zdutou kozu a ty rozvody povolí a výkon se vrátí :roll: člověk se muší pořád učit :roll: :D miloš

Autor:  Matthes [ 16.3.10, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Neni mozny ze by tam v servisu dali ty spatny rozvody? Jak tady po CR putuje serie, ktera ma spatne znaceny ty dulciky na kolech...

Autor:  hlada.com [ 16.3.10, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

diky za info o startu, rozvody jsem objedval od autokelly, ale jsou to origo skoda (snad ani jine nejsou).

Autor:  varok [ 16.3.10, 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem nedávno taky koupil nové rozvody a mají důlčík klepnutý o jeden dílek na kole vedle. Pak je tam na správném mistě ještě jeden, zakápnutý zelenou barvou a na papírku je omluva, že platí ten zelený. Pořád jsem je tam ještě nedal. Nějak se toho bojím i když rozvody už mlátí jak kladivo o kovadlinu. Už je nejvyšší čas.

Autor:  Kristensen [ 16.3.10, 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych mrknul jestli je rozdělovač v nulové poloze, protože pokud nebude tak to je jednotce prt platný že předstih ladí sama když rozdělovač to pustí ve špatnou chvíli

Autor:  Mig315 [ 16.3.10, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Milosi nebo skusit vymenit kluzna loziska naklice, treba to moc brzdi

Autor:  slovacek.milos [ 17.3.10, 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

Mig315 píše:
Milosi nebo skusit vymenit kluzna loziska naklice, treba to moc brzdi


máš těžko dva roky tamu na zad přilel borec s fáčkem motor natvrdo, prej jakásik konvička pořád svítila, nalili jsme trohu oleje motr se nám podařilo tam a zpátky protočit klika klepe od spodu statečně dva roky borec jezdí do práce denně

co jsme vyměnili šálky jen tak nemělo to dlouhého trvání tak mac 5OOO a motor kO miloš

Autor:  slovacek.milos [ 17.3.10, 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

já přemýšlel jak ti poradit ale nic mě nenapadlo

popíšu ti jak bych na to šel já, tvoje závad nemusí souviset s rozvodama, klidně soura náhod nová závada ale vycházejme z toho že se dělaly rozvody


vyšrouboval bych svíčky, seřídil ventily a taky zusil jestli se motor protáčí volně, nastavil první válec do komprese a čtvartý do střihu,
na sací a výfukový ventil čtvrtého válce bych nasadil dva uchylkoměry, uchylkoměry bych vynuloval abych měl přesný údaj o střihu

při střihu ventilů čtvrtého válce kdy jsou oba uchylkoměty na nule musí být ryska řemenice na klice na nule a střd palce rozdělovaše na tečce která je na obvodu rozdělovače, vše bych si nafotil webkou a změčil kompresní tlaky, tím bych měl jistotu že je motor v pořádku

pokud jse motor ztuha protáče a ryska řemenice je ve střinu mimo nulu tak jsou ty rozvody na nic a ryska palce je jinde tak zas přehodili rozdělovač

napiš co jsi z toho pochopil miloš



kdyžtak mě někdo poopravte já jsem vysvětlovatel na nic miloš

Autor:  Jiri [ 17.3.10, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

no a mas ty rozvody dobre? ja se setkal s temi spatne znacenymi musi proste sedet presne jak ty stare..nekde mam jeste fotky zkusim pohledat delal sem to v lete nastavoval jsem v podstate 13 clanku dle toho znaceni :roll:

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/