elektricke palivove cerpadlo vs favorit
Mam na svym favoritovi 136 (rv. 1989) elektricky palivovy cerpadlo od predchoziho majitele. problem je v tom, ze neni nijak regulovany a po zapnuti klicku dava porad plnej tlak. Takze kdyz mam na odbublinkovaci nadobce zapojeny hadice tak jak maji byt, tak se me prechlastava motor (volnobeh nedrzi, klepe se to jak stara ku...)."Funguje" to kdyz mam privodni hadici pripojenou na prepad (nejvyssi vyvod na te odbublinkovavaci nadobce) a odvodovou hadici na pripojenou na privod (proste sou ty dve hadice prohozeny, moje vyjadrovaci schopnosti nejsou zrovna na nejvyssi urovni
), ale tam je zase problem ze mam diky nulovymu tlaku v te nadobce malou hladinu v plovakovce, coz se za normalni jizdy neprojevi, ale kdyz jedu z kopce nebo prudceji zabrzdim (a benzin se tam nejak prelije nebo co) tak me klesnou volnobezny otacky na 600-500.. kdyz se rozjedu tak je vsechno zase v poradku
a ted babo rad co s tim - na bloku motoru neni dira na ac pumpu, takze varianta vyhozeni el cerpadla do pryc a namontovani ac pumpy neni mozna..
nevite nekdo co s tim?