Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2168 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | spafel [ 18.10.06, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii |
Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu Dik SPA |
Autor: | Drak [ 18.10.06, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zhasol motor a nejde nastartovat na facku |
spafel píše: Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu Dik SPA Jak víš, že cívka je v pořádku, když neháže jiskru? Jeď popořadě: Kabel č. 15 na cívku (přítomnost napětí při zaplým klíčku) pokud jo, dej zi žárovku mezi kabel č. 15 a č. 1 na cívce, při protáčení motorem musí žárovka blikat, pokud nebliká, závada je v přerušovaču, pokud bliká, podrž tlustej kabel od cívky proti kostře a protoč, pokud jiskra nende, tak je cívka nebo kabel v hajzlu, pokud de, tak sundej kabel od libovolné svíčky, podrž proti kostře, pokud jiskra nende, tak chyba v prozdělovaču (palec, víčko), pokud de, tak je závada jinde a ne v el. Napiš, jestli to pomohlo. |
Autor: | Martin [ 18.10.06, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
To co napsal Drak by platilo pro auta do 130. Favorit už má elektronický zapalování. Nenapadá mě jak elektronický spínač prověřit, jedině si sehnat určitě funkční a zkusit vyměnit. Prvně zkontroluj jestli není někde poškozený kabel od cívky v rozdělovači a jestli je napětí na tom elektr. spínači. Když bude všechno dobrý, tak zkus vyměnit to elektroniku. |
Autor: | spafel [ 18.10.06, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | no kontrola |
Isiel som podla dielenskej prirucky skoda felicia a tam su hodnity na kontrolu cievky podla multimetra a tie su presne rovnake ake pozaduje servis, neskusal som este to presvietenie lebo musim nabit bateriu, odtiahli ma cez noc a svetla ju vycerpali dostatocne, zajtra sa na to pozriem zatial dik |
Autor: | slovacek.milos [ 18.10.06, 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš |
Autor: | spafel [ 19.10.06, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | BOSCH 1996 |
slovacek.milos píše: a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš BOSCH 1996 |
Autor: | slovacek.milos [ 19.10.06, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
je toho moc proč ti to nejede, pojistka, čerpadlo, palec v rozdělovači, kabely VN,snímač otáček, nízké napětí, řídící jednotka, čidlo teploty, pokud nemáš přístup k VAG, tak bych vytáhl svíčky nasadil VN kabely a ukostřil svíčky, vytáhl klapku, to je jako karburátor pod filtrem na čtyřech šroubkách, pak bych zapl klíček a slyšel čerpadlo a zkusil startovat, tvůj pomocník uvidí zda jde jiskra a ze střikovače jde benzín, pokud nejde benzín ani jiskra je asi vadný snímač otáček na převodovce, i řídící jednotka může totálně zblbnout, zkus, pod si neporadíš. tak jedině napíchnout na počítač s programem VAG, mnoho štěstí a napiš miloš |
Autor: | spafel [ 20.10.06, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | uz to ide |
NO teda odisiel vysoko napatovy clen ale zatial to ide na novej cievka, vraj to nepredavaju samostatne, za 3 mesiace uz druha |
Autor: | Drak [ 21.10.06, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ono tam ze začátku nebylo, že se jedná o fel, někdo to tam doplnil. |
Autor: | slovacek.milos [ 21.10.06, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokut tu cívku kupuješ c číny, tak ti odejde zas, pokud nemáš prachy kup si na vrakecu, nebo kde bydlíš dá se to poslat na dobírku miloš |
Autor: | spafel [ 22.10.06, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | cievka |
predtym bola VW cievka, ked zhorela(mala 240000km) dal som nejaku inu GERMANY padelek a teraz som dal zase VW cievku z GOLFA a hadam bude slapat ako hodinky aspon do predaja auta, Dik za pomoc |
Autor: | Jarda S. [ 22.10.06, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
dost prasečina dávat cívku z golfa do feldy |
Autor: | slovacek.milos [ 22.10.06, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty cívky máš stejné až u MPi máš vyšší napětí, pokud pasují piny a máš to kupovat? ze začátku znám cenu 2900 kč miloš |
Autor: | cyz [ 18.11.06, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se nepletu, MPi ma 2 civky. Mono-motronic nemá klasickou cívku, ale VF trafo.... |
Autor: | slovacek.milos [ 18.11.06, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mpi má zapalovací lištu miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |