Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2168
Stránka 1 z 1

Autor:  spafel [ 18.10.06, 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii

Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu
Dik SPA

Autor:  Drak [ 18.10.06, 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhasol motor a nejde nastartovat na facku

spafel píše:
Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu
Dik SPA

Jak víš, že cívka je v pořádku, když neháže jiskru?
Jeď popořadě:
Kabel č. 15 na cívku (přítomnost napětí při zaplým klíčku)
pokud jo, dej zi žárovku mezi kabel č. 15 a č. 1 na cívce, při protáčení motorem musí žárovka blikat, pokud nebliká, závada je v přerušovaču, pokud bliká, podrž tlustej kabel od cívky proti kostře a protoč, pokud jiskra nende, tak je cívka nebo kabel v hajzlu, pokud de, tak sundej kabel od libovolné svíčky, podrž proti kostře, pokud jiskra nende, tak chyba v prozdělovaču (palec, víčko), pokud de, tak je závada jinde a ne v el. Napiš, jestli to pomohlo.

Autor:  Martin [ 18.10.06, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

To co napsal Drak by platilo pro auta do 130. Favorit už má elektronický zapalování. Nenapadá mě jak elektronický spínač prověřit, jedině si sehnat určitě funkční a zkusit vyměnit. Prvně zkontroluj jestli není někde poškozený kabel od cívky v rozdělovači a jestli je napětí na tom elektr. spínači. Když bude všechno dobrý, tak zkus vyměnit to elektroniku.

Autor:  spafel [ 18.10.06, 19:09 ]
Předmět příspěvku:  no kontrola

Isiel som podla dielenskej prirucky skoda felicia a tam su hodnity na kontrolu cievky podla multimetra a tie su presne rovnake ake pozaduje servis, neskusal som este to presvietenie lebo musim nabit bateriu, odtiahli ma cez noc a svetla ju vycerpali dostatocne, zajtra sa na to pozriem
zatial dik

Autor:  slovacek.milos [ 18.10.06, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš

Autor:  spafel [ 19.10.06, 08:50 ]
Předmět příspěvku:  BOSCH 1996

slovacek.milos píše:
a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš


BOSCH 1996

Autor:  slovacek.milos [ 19.10.06, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

je toho moc proč ti to nejede, pojistka, čerpadlo, palec v rozdělovači, kabely VN,snímač otáček, nízké napětí, řídící jednotka, čidlo teploty, pokud nemáš přístup k VAG, tak bych vytáhl svíčky nasadil VN kabely a ukostřil svíčky, vytáhl klapku, to je jako karburátor pod filtrem na čtyřech šroubkách, pak bych zapl klíček a slyšel čerpadlo a zkusil startovat, tvůj pomocník uvidí zda jde jiskra a ze střikovače jde benzín, pokud nejde benzín ani jiskra je asi vadný snímač otáček na převodovce, i řídící jednotka může totálně zblbnout, zkus, pod si neporadíš. tak jedině napíchnout na počítač s programem VAG, mnoho štěstí a napiš miloš

Autor:  spafel [ 20.10.06, 19:01 ]
Předmět příspěvku:  uz to ide

NO teda odisiel vysoko napatovy clen ale zatial to ide na novej cievka, vraj to nepredavaju samostatne, za 3 mesiace uz druha

Autor:  Drak [ 21.10.06, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

No, ono tam ze začátku nebylo, že se jedná o fel, někdo to tam doplnil.

Autor:  slovacek.milos [ 21.10.06, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

pokut tu cívku kupuješ c číny, tak ti odejde zas, pokud nemáš prachy kup si na vrakecu, nebo kde bydlíš dá se to poslat na dobírku miloš

Autor:  spafel [ 22.10.06, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  cievka

predtym bola VW cievka, ked zhorela(mala 240000km) dal som nejaku inu GERMANY padelek a teraz som dal zase VW cievku z GOLFA a hadam bude slapat ako hodinky aspon do predaja auta,
Dik za pomoc

Autor:  Jarda S. [ 22.10.06, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

dost prasečina dávat cívku z golfa do feldy

Autor:  slovacek.milos [ 22.10.06, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

ty cívky máš stejné až u MPi máš vyšší napětí, pokud pasují piny a máš to kupovat? ze začátku znám cenu 2900 kč miloš

Autor:  cyz [ 18.11.06, 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se nepletu, MPi ma 2 civky. Mono-motronic nemá klasickou cívku, ale VF trafo....

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.06, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Mpi má zapalovací lištu miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/