Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vymena trysek Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21706
Stránka 1 z 1

Autor:  kuk1 [ 27.3.10, 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Vymena trysek Favorit

Ahoj,
chtěl bych trochu zlepšit plnění motoru tím, že bych chtěl dát větší trysky do karburátoru.
Ale chtěl bych poradit nějaké osvědčené hodnoty kombinace trysek a vzdušníků.
+ mám k tomu připravený výfuk, kde střední díl je pouze trubka a zadní je nějakej NO-name laďák.
Chtěl bych spíše zvětšovat hodnoty na 2.komoře karburátoru, aby výkon byl opravdu, když ho budu potřebovat.
Časem bych chtěl snížit hlavu o cca 8mm.
Mám Favorita ročník 12/1992.

Autor:  Josef.Radocha [ 27.3.10, 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

8mm? to si děláš srandu ne? Prvotně ti řeknu, že základem je spodek. Než začneš zkoušet a laborovat udělej si pořádnou GO a sniž si hlavu plus vylešti kanály a zalešti sedla ventilů. Změnou trysky se vyšší výkon nedocílí max spotřeba paliva prudce stoupne a to není na efekt. Motor se ti klidně taky může začít dusit.

Autor:  gokralik [ 27.3.10, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Asi myslel 0,8mm. :wink:

Já se v těchto věcech vůbec nevyznám, ale i sportovní Favority měly prostřední a koncový díl sériový...rozdíly byly pouze v prvním dílu.

Autor:  werty [ 27.3.10, 23:53 ]
Předmět příspěvku: 

Prvně přestaň věřit na pohádky že jen jiným osazením sériového karburátoru a záměnou výfuku za rádoby sportovní se ti zvedne výkon tak aby jsi to vůbec poznal. S karburátorem a výfukem si můžeš hrát až budeš mít upravený motor (a nemyslím jen sníženou hlavu)... nic jiného nemá valný smysl. Jinak i pouhá změna osazení LEKRu je v amaterských podmínkách trochu problém jednak proto, že jiné trysky a vzdušníky jsou v běžné prodejní síti k nedostání a také proto že vzdušníky jsou nalisované.

Autor:  Jarda S. [ 28.3.10, 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

stejně se jiný trysky pro fávo karb nedělaji :lol:

Autor:  kuk1 [ 28.3.10, 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

Někde mi vypadla 0. Omlouvám se. Je nesmysl rovnat hlavu o 8 mm :D To bych asi dlouho nejezdil.
Vím, že pouhá záměna trysek neudělá výkon o 10kW větší.
Ohledně toho výfuku, po mých zkušenostech vím, že je zbytečný mít místo středního díl trubku. Akorát to řve a při brždění motorem střílí jak o život, hlavně když se zahřeje.
Tudíž bude tedy lepší udělat to, co jsme mi poradili. Díky

Autor:  darklord [ 28.3.10, 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

nejdu nahodou do LEKRu pouzit trysky z jednokomorakov 32BS/32BST? viem ze niekto to spominal...

Autor:  barton [ 28.3.10, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Lekr se používal i do jinejch aut s jiným osazením,ale schánět to bude asi peklo

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/