Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vymena trysek Favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21706 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kuk1 [ 27.3.10, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | Vymena trysek Favorit |
Ahoj, chtěl bych trochu zlepšit plnění motoru tím, že bych chtěl dát větší trysky do karburátoru. Ale chtěl bych poradit nějaké osvědčené hodnoty kombinace trysek a vzdušníků. + mám k tomu připravený výfuk, kde střední díl je pouze trubka a zadní je nějakej NO-name laďák. Chtěl bych spíše zvětšovat hodnoty na 2.komoře karburátoru, aby výkon byl opravdu, když ho budu potřebovat. Časem bych chtěl snížit hlavu o cca 8mm. Mám Favorita ročník 12/1992. |
Autor: | Josef.Radocha [ 27.3.10, 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
8mm? to si děláš srandu ne? Prvotně ti řeknu, že základem je spodek. Než začneš zkoušet a laborovat udělej si pořádnou GO a sniž si hlavu plus vylešti kanály a zalešti sedla ventilů. Změnou trysky se vyšší výkon nedocílí max spotřeba paliva prudce stoupne a to není na efekt. Motor se ti klidně taky může začít dusit. |
Autor: | gokralik [ 27.3.10, 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi myslel 0,8mm. Já se v těchto věcech vůbec nevyznám, ale i sportovní Favority měly prostřední a koncový díl sériový...rozdíly byly pouze v prvním dílu. |
Autor: | werty [ 27.3.10, 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prvně přestaň věřit na pohádky že jen jiným osazením sériového karburátoru a záměnou výfuku za rádoby sportovní se ti zvedne výkon tak aby jsi to vůbec poznal. S karburátorem a výfukem si můžeš hrát až budeš mít upravený motor (a nemyslím jen sníženou hlavu)... nic jiného nemá valný smysl. Jinak i pouhá změna osazení LEKRu je v amaterských podmínkách trochu problém jednak proto, že jiné trysky a vzdušníky jsou v běžné prodejní síti k nedostání a také proto že vzdušníky jsou nalisované. |
Autor: | Jarda S. [ 28.3.10, 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
stejně se jiný trysky pro fávo karb nedělaji |
Autor: | kuk1 [ 28.3.10, 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někde mi vypadla 0. Omlouvám se. Je nesmysl rovnat hlavu o 8 mm To bych asi dlouho nejezdil. Vím, že pouhá záměna trysek neudělá výkon o 10kW větší. Ohledně toho výfuku, po mých zkušenostech vím, že je zbytečný mít místo středního díl trubku. Akorát to řve a při brždění motorem střílí jak o život, hlavně když se zahřeje. Tudíž bude tedy lepší udělat to, co jsme mi poradili. Díky |
Autor: | darklord [ 28.3.10, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejdu nahodou do LEKRu pouzit trysky z jednokomorakov 32BS/32BST? viem ze niekto to spominal... |
Autor: | barton [ 28.3.10, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lekr se používal i do jinejch aut s jiným osazením,ale schánět to bude asi peklo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |