|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
kompresor klimatizace octavia I 1.6
Autor |
Zpráva |
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
kompresor klimatizace octavia I 1.6
Zdravím,mám takový problém:
Když zapnu klimu,tak ta spojka kompresoru je chvíli sepnutá,pak se hned vypne a tak dokola to furt cvaká(mlátí),takže klima nejede...Cim to je? Tou spojkou kompresoru nebo treba tím tlakovým spínačm klimatizace?
|
3.4.10, 19:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co třeba tim že tam máš málo chladícího média
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.4.10, 20:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku
ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš
|
3.4.10, 21:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
slovacek.milos píše: no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš
ja som sám prekvapený že i klimoška stále ide už 3tí rok be zásahu...
ale k problému, máš manuál, alebo klimatronik
ale princíp klímy je všade rovnaký...
pozitívne je že zopne, to tam nejaký tlak je, ak by nezopol, tak máš okruch prázdny, ale ak je tam toho málo, médium sa dá do pohybu a niečo ho vypne, ale čo spínač nízkeho tlaku je medzi kompresorom a chladičom, takže ten by ho vypnúť nemal pre pokles tlaku, kompresor vypína aj spínač vysokého tlaku, ale tomu to trocha trvá, ventilátor na chladiči sa ti rozbehne
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.4.10, 22:17 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
slovacek.milos píše: no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš
Tak mám štěstí na klima, mě vždy sloužila dobře, stačí jen doplnit médium a byl klid. Ještě jsem od nikoho závady neslyšel, ale závady se projevují všude na všem. Nechal bych zkontrolovat chladící médium a elektriku, můj odhad.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
3.4.10, 23:18 |
|
|
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
Ventilátor se mi sepne.Kdyz neni medium tak by to ta spojka na kompresoru mela sepnout ne? Jen to nebude chladit...Kdyz jsem zkousel,jestli je v klime tlak-pres plnici srub,a stlacil jsem tu kulicku,tak je to natlakovane a ficelo to...
a je to manual klima
|
4.4.10, 08:48 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Když nemáš medium, tak se kompresor nesepne, klima nejde vůbec zapnout a nic se nerozeběhne. Můžeš mít malý tlak a podle fičení nepoznáš cca 15 atmosfér. Změř napětí na kompresoru, jestli nevypadává a pak pátrej dále.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
Naposledy upravil Karátek dne 4.4.10, 10:10, celkově upraveno 1
|
4.4.10, 09:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
spínač nízkeho tlaku je na 3bar ak je tlak menší kompresor ani nezopne, keď unikne médium, pravdepodobne unikne aj olej a potom hrozí poškodenie kompresoru, ono na sucho to moc nejde...
potom môže kompresor vypínať aj spínač vysokého tlaku, ale ten je na 15Bar, teoreticky keď máš upchaný filter ( odvlchčovač ) tak médium cez neho neprúdi a tlak rýchlo stúpne preto ho vypne, iné ma nenapadá...
prevádzkový termostat ( vo výparníku ) by to robiť nemal, ten už máš elektronický, pri jeho poruche by sa kompresor asi nerozbehol vôbec...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.4.10, 10:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jsem zvědav jak to dopadne ale výměna spojky tě nemine pokud odpovídá to tvoje slovo v závorce mlátí je to nemoc těch komresorů miloš
|
4.4.10, 10:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|