Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 kompresor klimatizace octavia I 1.6 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek kompresor klimatizace octavia I 1.6
Zdravím,mám takový problém:
Když zapnu klimu,tak ta spojka kompresoru je chvíli sepnutá,pak se hned vypne a tak dokola to furt cvaká(mlátí),takže klima nejede...Cim to je? Tou spojkou kompresoru nebo treba tím tlakovým spínačm klimatizace?


3.4.10, 19:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co třeba tim že tam máš málo chladícího média

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.4.10, 20:32
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku

ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš :wink:


3.4.10, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku

ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš :wink:


ja som sám prekvapený že i klimoška stále ide už 3tí rok be zásahu...

ale k problému, máš manuál, alebo klimatronik :?:

ale princíp klímy je všade rovnaký...

pozitívne je že zopne, to tam nejaký tlak je, ak by nezopol, tak máš okruch prázdny, ale ak je tam toho málo, médium sa dá do pohybu a niečo ho vypne, ale čo :?: spínač nízkeho tlaku je medzi kompresorom a chladičom, takže ten by ho vypnúť nemal pre pokles tlaku, kompresor vypína aj spínač vysokého tlaku, ale tomu to trocha trvá, ventilátor na chladiči sa ti rozbehne :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.4.10, 22:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no jestli ti rachtá tak potěšující správa je že tě to vyjde na lloo když si to uděláš sám jinak pětku

ono je taková fáma že klimoška pojede a budeš se chladit, ale bohužel to stojí nehorázné prachy, spojka, kompresor, výparník, zdravotní rizika z plísně, a tak miloš :wink:


Tak mám štěstí na klima, mě vždy sloužila dobře, stačí jen doplnit médium a byl klid. Ještě jsem od nikoho závady neslyšel, ale závady se projevují všude na všem. :wink: Nechal bych zkontrolovat chladící médium a elektriku, můj odhad. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


3.4.10, 23:18
Profil
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek 
Ventilátor se mi sepne.Kdyz neni medium tak by to ta spojka na kompresoru mela sepnout ne? Jen to nebude chladit...Kdyz jsem zkousel,jestli je v klime tlak-pres plnici srub,a stlacil jsem tu kulicku,tak je to natlakovane a ficelo to...
a je to manual klima


4.4.10, 08:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Když nemáš medium, tak se kompresor nesepne, klima nejde vůbec zapnout a nic se nerozeběhne. Můžeš mít malý tlak a podle fičení nepoznáš cca 15 atmosfér. Změř napětí na kompresoru, jestli nevypadává a pak pátrej dále.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


Naposledy upravil Karátek dne 4.4.10, 10:10, celkově upraveno 1



4.4.10, 09:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
spínač nízkeho tlaku je na 3bar ak je tlak menší kompresor ani nezopne, keď unikne médium, pravdepodobne unikne aj olej a potom hrozí poškodenie kompresoru, ono na sucho to moc nejde...

potom môže kompresor vypínať aj spínač vysokého tlaku, ale ten je na 15Bar, teoreticky keď máš upchaný filter ( odvlchčovač ) tak médium cez neho neprúdi a tlak rýchlo stúpne preto ho vypne, iné ma nenapadá...

prevádzkový termostat ( vo výparníku ) by to robiť nemal, ten už máš elektronický, pri jeho poruche by sa kompresor asi nerozbehol vôbec...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.10, 10:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jsem zvědav jak to dopadne ale výměna spojky tě nemine pokud odpovídá to tvoje slovo v závorce mlátí je to nemoc těch komresorů :wink: miloš


4.4.10, 10:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz