Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Co to muže být? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21914 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | scout [ 11.4.10, 04:42 ] |
Předmět příspěvku: | Co to muže být? |
Zdravím na mé felis 1,3Mpi 50Kw se mi už 3x stalo že za běžné jízdy náhle zhasne motor a rosvítí se kontrolky jako když se otočí klíčkem v zapalování do pozice 1. Vždy sem zastavyl vyp klíč do nuly a po chvíly opět nastartoval ,motor mormálně naskočil a jel dal. Dělá i to že se mu po nastartování nechce po rozjetí do otáček,nahle auto vystřelí že kola začnou hrabat a je klid ,řek bych že to dělá spíše když je motor studený.Občas při jízdě a tedy zahřátém motoru cítím jako by jemné škubaní a to když jedu třeba na 4 nějakejch 60km/h . Byl sem na diagnostice ale nic nenašly,Svíčky a filtry sou vyměněny pred 5 - 7 tisícemi Nemá někdo zkušenost nebo neporadí Dík |
Autor: | Ondras83 [ 11.4.10, 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
odtrhy, kabely, palec, víčko edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka |
Autor: | Carlos [ 11.4.10, 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83: Odtrhy, kabely, palec, víčko - tohle na MPi asi nenajde. |
Autor: | varok [ 11.4.10, 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty první dvě asi ano, ale ty poslední dvě ne |
Autor: | Carlos [ 11.4.10, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná ta první, protože urkytě myslel VN kabely. |
Autor: | Tonic [ 11.4.10, 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: odtrhy, kabely, palec, víčko edit: něco podobnýho: jezdí sem fáčko BMM, který prostě najednou chcípne, stačí chvilka, 2 minuty, 5 minut (jak kdy) a fáčko zas frčí v pohodě dál...dělá to pojistkovka Mpi !!!!!! nikoliv BMM |
Autor: | Martin91 [ 11.4.10, 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkontroluj snímač otáček a lamda sondu zkus ji odpojit pokud auto pojede normálně víš kde hledat problém..a snímač otáček musí být krasně čistý a nepobouchaný.. |
Autor: | Ondras83 [ 11.4.10, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
sem se sek no |
Autor: | scout [ 11.4.10, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když odpojím lamdu tak to ještě pojede? jak tomu mam rozumět kolem téhle zaležitosti s lamdou sem spíš začátečník |
Autor: | Mig315 [ 11.4.10, 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diagnostika |
Autor: | Ondras83 [ 11.4.10, 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
cuká to?..jakej má v tý době, kdy to chcípne tlak čerpadlo? co benzínovej filtr? ani malinko to necukne? jestli aspoň trošku cuká, je to spíš v benzínový soustavě, jestli prostě najednou chcípne, tak spíš elektrika stejně mě to moc není jasný...když to je na volnoběh, tak chcípne, nebo prostě jedeš 100km/h na 5tku a najednou motor chcípne? |
Autor: | scout [ 12.4.10, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
benzin.filtr rok po vyměně a NEPATŘÍM k těm kteří stále tankují za 200kč. jak mam asi zjistit tlak cerpadla když a než to chcipne,cuka když udržuju stejnou rychlost tady nepřidavam ani neubírám plyn,prostě ho držím va stejné poloze. Na volnoběh nechcípne to je ok ale za jízdy jedu proste treba těch 100 a nahle se rosvítí kontrolky a motor zdechne a začne auto drzdit vyšlapno spojku abych aspon dojel nekam kde se da pokud možno bezpečne zastavyt vypnu klíč opět nastartuju a jedu dal než mě to potká opět |
Autor: | Ondras83 [ 12.4.10, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tlak se měří tlakoměrem zapojenym před vstřikovací lištu...změř tlak co to dělá, když to chcípne, tim vyřadíš elektriku nebo palivovou soustavu achjo, nevim jestli jsem ti nějak ublížil, že sem si splet MPI a BMM, ale když už se ti tady někdo snaží poradit, tak nemusíš hned vyšilovat...možná se mi to jen zdá, dneska byl náročnej den... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |