Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felda 1.6 cukání, prdění z výfuka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=21932
Stránka 1 z 4

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 08:49 ]
Předmět příspěvku:  Felda 1.6 cukání, prdění z výfuka

Neustále mi cuká auto - když lehtám lehce plyn, pak vždy při přeřazení jak šlápnu na plyn a taky když sundávám nohu z plynu a to fakt velmi pomalu ale cukne to jak kráva. O víkendu jsem to měl na VAGu - napnul jsem plynový lanko, udělal základní nastavení a už skoro necukal. Pak to zchládlo, natočil jsem to otáčky OK, ale jak se motor zahřál tak se zvedly otáčky asi na 1500 a už nespadly a necukalo to. VAG mi píše úhel klapky bez zatížení tak 15-18° což je móc a klapka se leskne. Dále to prdění z výfuku - prostě to nezvykle prdí aj kámoš říkal jestli tam mám nějakej laďák, díravej výfuk nemám nikde. Napětí na lambádě po nastartování leze nahoru, pak se pohybuje od 0,1 do 0,8V. Emisema jsem na podzim prošel, spotřebu mám parádní. Co vím tak lambda má životnost tak 120000 až 150000 samozřejmě može vydržat víc. Auto netáhlo a když jsem nastartoval a šlápl na plyn, tak nešlo za plynem a přidušovalo se. Po základním nastavení už to nedělá a lépe to táhne. Já mám podezření na lambádu (to cukání při přeřazení, a výkon) a le zase spotřeba je OK. VAG lambdu nepíše, ale já už mu nevěřím nepoznal ani špatný čidlo teploty vody. VN okruh mám vyměněný - svíčky, kabely, palec a víčko jsem měl pučené a žádná změna. O víkendu mi na tacháču padlo 150000. Za rady díky :)

Autor:  PJDefort [ 12.4.10, 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

a koukal si, jak sou na tom svody? mě to taky prdí, taky se mě ptaj jestli tam mám laďák a když jedu tak na půl plynu po městě, tak to občas pocukává...jinak s tim nemám vůbec problém...všude ho mám těsnej, ale na svodech mám prasklinu, tak to přisuzuju tomu...

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

měl jsem to na sloupáku a svody rochlý nejsou. Pokud máš prasklinu na svodech, tak by lambáda měla dělat bordel

Autor:  PJDefort [ 12.4.10, 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

lambda dělá bordel, jen když jsou prasklý už moc a přisává to vzduch, já mám jen malou vlásenku...spotřebu mám perfektní, na emisích v prosinci sem měl hodnoty jak u novýho motoru...tak by mě zajímalo, jak to dopadne s tebou...i když mě to prdí do vejfuku jen když je to studený, po ohřátí je to krásně tichý....akorát to občas slabě pocukává při tom půl plynu...podle vagu mám všechny hodnoty v pořádku a věci jako svíčky, víčko a palec mám nový...nevim, nebudu ti to tady zasírat:)

PS. nejen životnost lambdy je kolem 150kkm...i klapka (resp její servomotorek) to má většinou do těch 150 tisích za sebou a může to dělat různý koniny i když je čistá...ještě mě napadá jak píšeš že si měl volnoběh při zahřátym 1500rpm...to máš pořád?

PS2. sice řikáš že si to měl na sloupáku, ale kontroloval si svody i z vrchu po sundání předehřívače?

Autor:  superflo [ 12.4.10, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

ten uhol 15-18st., mam aj ja predpokladam ze nase klapky to uz maju zasebou :lol:, podla mna potenciometre su uz vydrate, preto dava take divne hodnoty, aj ked som kontroloval cez VAG a ale pod 12st som sa nikdy nedostal... podla mna aspon ja mam KO klapku (potenciometre, nepomaha ani DIAVA :lol: )

mam to pomenene vsetko ako ty, ale co som si vsimol velmi to zavisi to chvenie na volnobehu a nasledne zatazove stupne pridavanie, uberanie na KVALITE benzinu... tankujem na Shell a zatial ma motor kludnejsi chod a lepsie ide do otacok :wink:
jedine co ma napada moze to robit uz aj nejaky VSTREK(uz nerozprasuje dobre ale "chčije" :lol: ), myslim ze mal by mat odpor cca 16ohm... skusim este toto premerat, vyskusaj aj ty a dal hodnoty...

zatial sa drz :wink:

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
lambda dělá bordel, jen když jsou prasklý už moc a přisává to vzduch, já mám jen malou vlásenku...spotřebu mám perfektní, na emisích v prosinci sem měl hodnoty jak u novýho motoru...tak by mě zajímalo, jak to dopadne s tebou...i když mě to prdí do vejfuku jen když je to studený, po ohřátí je to krásně tichý....akorát to občas slabě pocukává při tom půl plynu...podle vagu mám všechny hodnoty v pořádku a věci jako svíčky, víčko a palec mám nový...nevim, nebudu ti to tady zasírat:)

PS. nejen životnost lambdy je kolem 150kkm...i klapka (resp její servomotorek) to má většinou do těch 150 tisích za sebou a může to dělat různý koniny i když je čistá...ještě mě napadá jak píšeš že si měl volnoběh při zahřátym 1500rpm...to máš pořád?

PS2. sice řikáš že si to měl na sloupáku, ale kontroloval si svody i z vrchu po sundání předehřívače?


nezasíráš nic, klidně piš poznatky, sem enem rád :) klapku už tam mám druhou, je tam asi tak 20000km, bo na staré odešel volnoběžnej spínač a tak sem sehnal druhou jetou VW, nechtěl jsem kupovat VIKU. Už od začátku byla jakási čudná ta klapka, ale jezdilo, což bylo hlavní, pak se to začalo zhoršovat. Jojo po zahřátí jsem to měl, jen jsem přendal segrovku z lanka plynu, jenže teď mám zase vůli na plynovým pedálu a cuká to jak prase, když to pustím, když přidám a když přeřadím a přidám.
Já to přímo nekontroloval, bratr to měl na praxi a kluci říkali že je to OK.

superflo: jj asi hej, třeba na druhým autě mám ten úhel okolo 5°. OK večer ten ty vstřiky zkusím přeměřit. A co ta lambda?myslíš že to nemože dělat - to prdění?

Autor:  PJDefort [ 12.4.10, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

hele mě to cukalo vždycky když sem dal nohu z plynu nebo přidal a vyřesila to u mě výměna držáku převodovky-tzv.reakční vzpěry

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6 ... licia.html

a taky toho hranatýho silentbloku nahoře

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6 ... licia.html

nevim který z těch dvou za to mohlo, každopádně to cukání uplně zmizelo...

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

tím to na 100pro není, bo to jsem měnil taky nedávno, motor škubal hodně na volnoběh, teď při nastartovaným motoře je vidět že ty nový silenty tomu pomohly, je to o hodně kldinější. Já to vidím prostě na to řízení motoru, uvidíme co napadne ostatní...nebo tebe ještě něco napadá :?:

Autor:  PJDefort [ 12.4.10, 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

lepší bude počkat na ostatní, protože mě nenapadá nic jinýho než prasklý svody nebo špatná škrtící klapka...na lambdu bych to neviděl

Autor:  michalkatka [ 12.4.10, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

otázne je či si na Vagu iba čítal pamäť závad, alebo reálne hodnoty s ktorými jednotka pracuje...

aktuálne za chodu sledovať lambdu, teplotu, uhol, otáčky... často sa stáva že teplota ohriateho motora je -49,5° :roll:

na 1.6 odchádza nejaký snímač v rozdeľovači :roll: ( skúsenejší, opravte ma ak sa mýlim :oops: )

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

tak jasně že blok hodnot, když vím kolik je úhle klapky a jak se chová lambáda. S tou teplotou máš recht, taky mám zkušenost - kupil jsem nový čidlo teploty vody - byl to turek, dám to tám jedu projet s připojeným VAGem dělám log a najednou teplota motora -40°C :lol: Myslíš snímač impulsů (hallův)?

Autor:  michalkatka [ 12.4.10, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

teraz z hlavy neviem, ale 1.6 ho má v rozdeľovači :?: alebo na prevodovke ako 1.3 ( myslím hall ) :oops:

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

no upřímně já taky nevím kde mám hallův snímač ale řekl bych že v rozdělovaču...

Autor:  michalkatka [ 12.4.10, 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

na 1.6 sa často mení rozdeľovač, možno kôli VN ( čo by cukaniu nasvedčovalo ) alebo hall čo by mohla byť tiež príčina...

Autor:  Radek19_ae [ 12.4.10, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

ale hall by VAG vyhodil. A co myslíš ta klapka, nemože to být taky příčina teho cukání?

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/