Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Teplota motoru? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22035 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Petr105 [ 18.4.10, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | Teplota motoru? |
Vzhledem k mému malému problému s chlazením jsem se chtěl zeptat, jakou teplotu vám drží u škodovky motor při konstantní rychlosti kolem 90 Kmh? |
Autor: | Šemik [ 18.4.10, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konstatních 90kmph po rovině? Ručka teploměru se prakticky nehýbe. A jinak at s tim delam co chci, za jakychkoliv okolnosti tak teplota nepreleze (kratkodobe) vic jak 5°C nad jmenovitou hodnotu termostatu. Edit : Teda abych nemystifikoval - v kolone, tesne nez zapne sahara je na budiku tak 88-90°C (v pripade 80°C termostatu), kdyz je Favo termostat teplota se stabilne drzi tesne pred 90°C. |
Autor: | chemer [ 18.4.10, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na státovce při těch 90 km/h je teplota tak 82- 83 st. Ale třeba když jí chvíli podržim na 5 000 - 6 000 ot., tak na chvíli vyskočí na 90 st. Ale zdá se mi, že termostat tenhle rok něják začíná zaspávat a první otevření proběhne až kolem 85 - 90 st. |
Autor: | darklord [ 18.4.10, 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne to pri momentalnom style drzi tesne pod 90C, ked zastavim tak trochu stupne a ked zapne sahara tak ide dolu k 80. jazdim prevazne nad 4000otacok a s plnym plynom |
Autor: | CROWACK [ 18.4.10, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
permanentně 80 +- autobus...pokud je nějaký stoupání, předjížděčky, nebo prostě zátěž, tak to stoupne o 5°. Termostat, chladič, pumpu, i všecky ostatní krávoviny to má ještě z fabriky... |
Autor: | Matthes [ 18.4.10, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
U me to od studena pomalu vyleze na 90°C a tam to drzi at se deje co se deje |
Autor: | Petr105 [ 19.4.10, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky vám |
Autor: | Petr105 [ 19.4.10, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaká by tedy měla být ideální teplota pro litinovou hlavu? Resp. co vydrží? |
Autor: | Kachnis [ 19.4.10, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
no musis koukat na to jakej davali soudruzi termostat...davali 80st, takze idealni teplota je 80..nekdo sice dava na zimu termostat z fava tj 88st ale ten tam nepatri, je to zverstvo a lidi se vetsinou omlouvaj tim, ze to v zime lip topi. proste 80 je akorat |
Autor: | Petr105 [ 19.4.10, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám teplotu stabilně těch 85-90... To abych pročistil chladič |
Autor: | Kristensen [ 19.4.10, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda můžu popsat kilo a to teda trvale stojí na 80 stupňích jinak teď špekuluju nad tím jak se zbavit pevný vrtule a nahradit ji elektronickým ventilátorem protože když zahodím řemen od vrtule tak hlučností je to taková felicie s motorem vzadu, dokonce to dělá míň kraválu než Š120 |
Autor: | Matthes [ 19.4.10, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si do toho kila porid aletrnator VW 150A |
Autor: | Kristensen [ 19.4.10, 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak altík tam je (dynamo už ne) a doma mě leží felďáckej 55A což není problem přehodit |
Autor: | CROWACK [ 19.4.10, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hh, tak co se týče kila/1000MB, tak tam mívám teplotu tak 70°-80°, zapnutý topení je klasicky -10° až -20°, to už pak chce laboraci se záclonou chladiče, ale nestěžuju si, stačí to trochu hlídat...vzhledem k tomu, že je tam 40 let starej lihovej termostat, tak to beru, jako že to je v normě...jo, a kdyby jste náhodou někdo chtěli stahovat záclonu chladiče za jízdy, tak vyřadit a hezky na volnoběh stáhnout, jinak je přicuclá na chladič a nejde dolů toť ode mě... Jo to s tím kraválem potvrzuji, minimálně oproti mokré 5q je tam ticho jako v pokojíčku... |
Autor: | Šemik [ 19.4.10, 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: Já mám teplotu stabilně těch 85-90... To abych pročistil chladič A jsi si zcela jist, že tam máš 80°C termostat? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |