Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Favorit 135 - vysoky volnobeh- VYRIESENE 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek Favorit 135 - vysoky volnobeh- VYRIESENE
Zdravim, na Favorite mi prestal z nicoho nic fungovat volnobeh (mali sme podozrenie na vodu v karburatore-ciste). po zahriati motora a vypnuti sytica neudrzi volnobeh. minimalna hodnota otaciek kedy nezdochne je 2000 podla otackomera. Karburator bol vycisteny "Vencou odvedle", nepomohlo. Hladali sme, ci nesaje falosny vzduch, ale nic sme nenasli. forum som prechadzal, ale bez uspechu. nechcem to rozvrtat a nemam tu nikoho s realnymi skusenostami. Vdaka.

Problem odstraneny - prasknuta hadicka podtlakovej regulacie rozdelovaca.


Naposledy upravil ciz dne 21.4.10, 19:56, celkově upraveno 1



20.4.10, 17:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
No mozna mate diru v posilovaci, zkousel jsi ho odpojit?

Taky bych se podival, jestli to pod ty 2000 za tepla vubec hazi jiskru, at neladite neco jinyho nez se rozbilo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


20.4.10, 17:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Cvaká v karburátoru, když zapínáš a vypínáš zapalování?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.4.10, 17:26
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Viky píše:
No mozna mate diru v posilovaci, zkousel jsi ho odpojit?

Taky bych se podival, jestli to pod ty 2000 za tepla vubec hazi jiskru, at neladite neco jinyho nez se rozbilo.


Posilovac a jeho pripojenie tesni.


21.4.10, 11:15
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
gokralik píše:
Cvaká v karburátoru, když zapínáš a vypínáš zapalování?


Vyskusam dnes vecer. cvakat by malo v zhasinacej cievke? pripadne ake ma mat parametre, ak su zmeratelne beznym multimetrom? vdaka.


21.4.10, 11:16
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Na tej cievke ma byt pri zapnutom zapalovani 12 V skontroluj ukostrenie motor - sanie - karbec . To zvakne robit neplechu .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


21.4.10, 16:54
Profil ICQ

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Jonny píše:
Na tej cievke ma byt pri zapnutom zapalovani 12 V skontroluj ukostrenie motor - sanie - karbec . To zvakne robit neplechu .


Problem odstraneny - prasknuta hadicka podtlakovej regulacie rozdelovaca. na pohlad OK, ale pri potiahnuti sa hned zlomi. vdaka za rady.


21.4.10, 19:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz