Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Teplota motoru felicie 1.3 BMM 40kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek Teplota motoru felicie 1.3 BMM 40kW
Zdravim, mám dotaz, jestli může jiná tepelná hodnota svíček za zvedání teploty motoru při využití jeho plného výkonu?
Jezdim po dálnici 120 km úsek asi měsíc, dvakrát týdně a zatím vždy teplota motoru byla 90 až 100 °C.
O výkendu jsem měnil kabely (Tesla), svíčky Champion (RC9YC - nejspíš má být RC12YC) a filtr benzínu.

Když do mírného stoupání sešlápnu plyn abych jel 130 km/h, tak po chvíli vystoupá teplota motoru
ke 110°C a tam se drží dokud zase neuberu a po chvilce se vrátí do normálu.

Ještě jsem si všiml, že nádobka na vodu je pobryndaná od chladící kapaliny a nejspíš netěsní víčko (pořád voda v rantlu pod víčkem)
a tohle už je od doby kdy jsem auto koupil (měsíc).

Můžete poradit prosím.


23.4.10, 17:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 98
Bydliště: Praha-Děčín
Příspěvek 
tepelna hodnota svicky udava kdy je svicka schopna samocisteni elektrody pokud mas spatnou tepelnou hodnotu svicka se bud prehriva nebo pozde cisti ....
kazdopadne s teplotou motoru bych rek ze to v tomhle pripade nesouvisi


23.4.10, 20:44
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
co se týče zvišení teploty motoru tak nevím čím by to mohlo být ale ta teplota je celkem velká ...

funguje ti ten přední větrák na dochlazování motoru ??

ale na co jsem tě chtěl upozornit je to, pokud tu nádobku máš potečenou tak víčko těsní dobře ale ta chladící kapalina prolíná mezy trubkami od expanské od chladiče a na to pozor mě se stalo že to víčko tlakem vyletělo a vytekl mi tak litr chladící kapaliny ...


24.4.10, 05:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek 
tak jsem ráno obhlídnul motor a vody je pořád stejně ani v ní neni olej, a v oleji není voda čistý víčko a měrka.
Jenom jsem při vyndání měrky oleje zjistil, že jsem pod minimální hranicí :oops: .
Takže auto chlastá 1/2 litru oleje na 2000 km :cry:
Dálší otázka: Nemohlo za přehřívání málo oleje? Ve vyšších otáčkách a plném výkonu nestíhal mazat?


24.4.10, 09:15
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
0.5l na 2000km je krásná hodnota. Olej doplň a zkus, v nečem by to pomoci mohlo.
Zkontroloval bych ale hodnoty co ukazuje budík pomocí teploměru, nebo vagem, mnoho felicií ukazuje oněch 110°C na budíku a reálná teplota je pod stovkou.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.4.10, 09:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
takto presne sa to správalo aj mne, pomaly sa to zhoršovalo až najoniec to skončilo výmenou tesnenia...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.4.10, 09:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Tak mi strejc dnes řikal, jestli to nebude spíš termostatem, že se plně neotevře a malý průtok vody nestíhá uchladit plný výkon.
Protože když jedu přes prahu, tak stojim v koloně a popojíždím třeba hodinu a teplota je na normálu ale když to "voroštuju"
a držim delší dobu, stoupne teplota ke 110 °C a drží, po ubrání nohy z plynu se vrátí do normálu :?:
A zjistil jsem, že mi nespíná motor ventilátoru (ale při rychlosti nad 100 km/h by se to mělo uchladit snad bez ventilátoru).


24.4.10, 15:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Motor ventilatoru skorej asi spina ked sa to drzi normalne pri postrku... skorej by som to videl na odchadzajuce tesnenie pod palicou, ked tomu nalozis tak to proste uvari (ale nechcem malovat certa na stenu, vymen termostat - to stoji par korun a je to rychlo hotove - a uvidis)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 15:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Tak závada je odstraněna, dělal to termostat.
Vyměnil jsem i spínač ventilátoru, který byl taky vadný.
Teplota motoru je teď stabilně na cca 80 °C i když dám autu pořádně zabrat.
Nejni těch 80 málo? Se starym termostatem to bylo pořád 90.


14.5.10, 13:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
záleží na tom aký termostst si tam dal, snáď to nebude pre 120, ono to až tak nevadí, RJ si to doladí, možno ti trocha stúpne spotreba, ale ja budíkom neverím...

pokiaľ to drží stabilnú teplotu aj keď tomu naložíš tak je to ok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.5.10, 13:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Příspěvek 
michalkatka píše:
záleží na tom aký termostst si tam dal, snáď to nebude pre 120, ono to až tak nevadí, RJ si to doladí, možno ti trocha stúpne spotreba, ale ja budíkom neverím...

pokiaľ to drží stabilnú teplotu aj keď tomu naložíš tak je to ok...


Je tam termostat pro felicie 1.3 MPI, celej plastovej domeček a termostat je vevnitř drženej ségrovkou.


14.5.10, 13:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
no áno ty už máš ten plastový bazmek... pokiaľ sa drží stabilne tak to nerieš....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.5.10, 13:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
neřešit, jezdit...udělal bych ale gufera na ventilech, ať to tak nechlastá olej...

mě si nesrkne od výměny po výměnu ani kapku....snad :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.5.10, 14:49
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz