Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Opět, zase, znovu dokola, do čtverce ... olej, motoróvy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2213
Stránka 1 z 2

Autor:  Matthes [ 23.10.06, 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Opět, zase, znovu dokola, do čtverce ... olej, motoróvy

Ja vim ze sem v tomto lehce lama ale pro jistotu se zeptam ...
Lil sem do 125L M6AD Obrázek ted to chci napravit a pouzivat M7ADSIII 15W-40
Kdyz sem mel motor rozebranej, nezdal se mi nejak zvlast zabordelenej, ale nemuzou se mi tam ted pri prechodu na lepci olej rozpustit naky sracky? Co bych mel delat :shock: treba po mesici vymenit filtr ci tak neco :?:

Dekuji za ohlasy :D

Autor:  Kikan [ 23.10.06, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já si myslím že problém by asi byl, kdyby jsi s minerálu přešel na polosyntetiku, nebo syntetiku. Tam může hrozit že se ti rozpustí úsady a můžou se ti na motoru oběvit vůle (klep, klep).

Autor:  Kachnis [ 23.10.06, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

tenhle prechod z M6 AD na M 7 ADS 3 sem udelal na motoru 105 v 90 000km a akorat to na prvnich cca 1000km vic smrdelo z vejfuku a potom to uz zas bylo super :)

Autor:  Matthes [ 23.10.06, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Udajne muze dojit k rozpusteni usad i pri prechodu na lepci mineral (samozrejme neuvazuju uchylaky co tam lejou M6A)

A jak to vypadalo se spotrebou oleje, byly nejake zmeny?

Autor:  Kachnis [ 23.10.06, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

no pri vymene sem tam nalil 4l oleje, po 2500 km sem tam nalil 0,5l a potom zase v 5000 vymena.. spotrebu oleje predtim sem neznal...ale motor mi slouzil do cca 120000 km porad se stejnou spotrebou oleje, potom sem ho prehodil do jiny skudky, tu sme prodali a ten manik ji rozstrelil...hold motor byl tak dobrej, ze to neuridil :-)

Autor:  Matthes [ 23.10.06, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Chudak auto :(

No spotrebu poznam az tam M7ADS3 bude :) doufam jen ze se razantne nezvysi :wink:

Autor:  ferrari [ 23.10.06, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Chudak auto :(

No spotrebu poznam az tam M7ADS3 bude :) doufam jen ze se razantne nezvysi :wink:


By som povedal, že vyššia spotreba hrozí hlavne pri vybehaných motoroch...tam ozaj, čím hustejší olej, tým nižšia spotreba...to je ale pokračovanie konca motora....

Ozaj, čo je to za čudo ten M7ADS3?

Autor:  Kachnis [ 24.10.06, 00:26 ]
Předmět příspěvku: 

[je to TRYSK a ma API docela vysoko.. vim ze to bohate staci i pro nasi feldu... podle knizky na udrzbu, jo a jaxi to myslel s tim chudak auto....motor slapal dobre...

Autor:  Lukas [ 24.10.06, 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
[je to TRYSK a ma API docela vysoko.. vim ze to bohate staci i pro nasi feldu... podle knizky na udrzbu, jo a jaxi to myslel s tim chudak auto....motor slapal dobre...

chudak ze ho ten novy majitel vytunil o strom, nebo kam to s tou skudkou strelil...

Autor:  Kachnis [ 24.10.06, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

do jineho auta... oprava by trvala s obyc. svareckou tak 2-3 dny, zadna veda, ale on ji proste vyhodil do srotu.. :evil:

Autor:  Lukas [ 24.10.06, 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
do jineho auta... oprava by trvala s obyc. svareckou tak 2-3 dny, zadna veda, ale on ji proste vyhodil do srotu.. :evil:

njn, taky mi rikali at Rapidka nekde hodim ze skaly, po te bouracce (jen svetlo, smerovka, naraznik, blatnik a praskla ta plastova maska) a ted uz rok se vsude libi.
Vcera sem se konecne dokopal a udelal par fotek, tak az bude trochu casu, tak je tu nekam hodim, at o nem porad jen nepisu...

Autor:  Jarda S. [ 24.10.06, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
kachnis píše:
do jineho auta... oprava by trvala s obyc. svareckou tak 2-3 dny, zadna veda, ale on ji proste vyhodil do srotu.. :evil:

njn, taky mi rikali at Rapidka nekde hodim ze skaly, po te bouracce (jen svetlo, smerovka, naraznik, blatnik a praskla ta plastova maska) a ted uz rok se vsude libi.
Vcera sem se konecne dokopal a udelal par fotek, tak az bude trochu casu, tak je tu nekam hodim, at o nem porad jen nepisu...


z toho si nic nedělej mě to říkaj furt a auto jede dobře :lol: akorát hold hůř vypadá

Autor:  Lukas [ 24.10.06, 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:

z toho si nic nedělej mě to říkaj furt a auto jede dobře :lol: akorát hold hůř vypadá

tak me to uz prave nerikaji, co je auto v laku...

Autor:  Vitezslav [ 24.10.06, 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem přešel z 15W-40 na polosintetiku 10W-40 a nic zvlaštniho jsem nezpozoroval.

Autor:  Lukas [ 24.10.06, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

no... taky se vratim k puvodnimu tematu...
ja presel z mineralu Mogul GX PRO 15W/40 na polosyntetiku CINOL 10W/40 a nic se nestalo.
Olej tam je uz kolem 4000km a porad nadherne cisty-takze asi nic nerozpousti, ale je pravda ze jak sem mel ten motor v cervnu z poloviny rozebrany, tak vsechny ty kaly z olej vany, vika ventilu a rozvodu sly pryc...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/