Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Dotazeni hlavy, teplota motoru, predstih https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22207 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Viky [ 1.5.10, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | Dotazeni hlavy, teplota motoru, predstih |
Dneska jsem s Edou trochu pojezdil a zda se mi, ze nejak vic hreje, nez by se mi libilo. Myslite si, ze kdyz dotahnu hlavu a kazdej sroub sel tak o ctvrt otacky, ze bych mel jinak nastavit predstih? Domnivam se, ze sem spalovaci prostor stahnul tak o 0.3mm, jestli ne vic, a to znamena, ze mam jinej KP. Kdyz motor chcipnu, nic v nem nebubla ani nesyci, takze predpokladam, ze je to v poradku a nikde nic prasklyho ani fouklyho neni. Ventily jsem samozrejme seridil a samozrejme od oka, ale obvykle se trefim. Jeste upozornim, ze sem montoval socialisticky tesneni a mam dojem ze si seda o hodne vic nez dnesni Temac. Tak co? Mam ubrat predstih a neresit, nebo hledat zavadu? |
Autor: | ferrari [ 1.5.10, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáš trochu promile Viky? Sorry, ale tak nejak mi to prišlo To myslíš vážne, že dotiahnutím hlavy 0,3 mm? Tak, či onak by som predstih neriešil...aj tak, ako ho vlastne nastavuješ? Stroboskopom? |
Autor: | Kristensen [ 1.5.10, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Socialistický těsnění je o hodně měkčí a sedavější než Temac, skoro bych řekl že je u něj přetažení vhodný po 500km a pak ještě po 1000 km takže dohromady za 1500km dvakrát přetáhnout. |
Autor: | patrik-hp [ 1.5.10, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky jestli je to sériová hodnota hlavy a máš předstih takovej jakej by měl být,tak bych to neřešil.Jestli jde voda z nádoby ven nebo do motoru nebo z výfuku,pak by to byla závada zrovna jako poloviční nebo pozdní otevírání termostatu.... |
Autor: | Kristensen [ 1.5.10, 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ferrari: Pochybuju že předstih ladí lampou když ani na ventily neveme měrky, ostatně jestli si dobře pamatuju tak na druhém srazu TW vyhrál v nejvzdálenější hodnotě předstihu od předepsané hodnoty |
Autor: | ferrari [ 1.5.10, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
No však toto preto mi prišla tá otázka trochu zcesty |
Autor: | Viky [ 2.5.10, 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hosi mate pravdu, soucasny nastaveni predstihu bylo asi 8st staticky, stroboskop nemam. Je mozny ze neni v poradku termostat, ale i tak se mi motor ohriva dost rychle po startu, coz asi termostat neovlivni. Ja se spis ptam, na to tesneni, kdyz si takhle seda, tak se musi v prubehu dotahovani dost menit KP. Precejenom, nejsem dost starej abych mel s timhle typem zkusenosti. Na 105POWER to bylo jedno, ten byl bez komprese tak jako tak, ale tenhle motor ma dost malo najeto, nechci si ho skurvit. |
Autor: | fatal [ 2.5.10, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc to hrotíš, změna KP dotažením hlavy je IMHO zanedbatelná... A mi motor jezdí s obvyklým nastavením i po snížení hlavy o 2mm... Když motor nechceš *víšco*, tak si seřiď ventily měrkama a předstih strobáčem a dolaď dle případného klepání. |
Autor: | Šemik [ 2.5.10, 08:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
2mm? Jezdíš na naftu? |
Autor: | fatal [ 2.5.10, 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Natural 95 s příměsí náhrady olova... |
Autor: | Viky [ 2.5.10, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Moc to hrotíš Jo ja to moc hrotim a teplomer se mym nadsenim nechal asi strhnout ze... |
Autor: | fatal [ 2.5.10, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíše... Mi se to nahřeje hodně rychle, ale pak je teplota téměř konstantní, podle zatížení se mění odhadem tak v rozmezí 5stC, i když to ženu 4000-5000 rpm, tak žádné extra žhavení se nekoná. Nezlobí tě termostat? |
Autor: | Viky [ 2.5.10, 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po dotazeni hlavy se to chovani vyrazne zmenilo, hreje to vic nez predtim, coz se mi zda bejt podezrely. Jinak samozrejme, termostat zllobit muze kazdopadne. Navic snizeny tesneni ma vetsi vliv na KP nez snizeni hlavy, pocitam tak dvojnasobnej. |
Autor: | fatal [ 2.5.10, 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já nevím, letos jsem taky dorvával hlavu, taky mi to šlo o chlup dolů (temac), ale změna žádná... S tím dvojnásobkem bych to neviděl až tak moc, plocha odpovídající dutině spalovacího prostoru v rovině těsnění/hlavy není imho poloviční v poměru k ploše odpovídající vrtání. A když to máš na volnoběhu, jak horké výfukové plyny jdou z výfuku? Já za výfukem v pohodě udržím ruku. Prý je to taky indikátor dobrého/špatného předstihu... |
Autor: | Viky [ 2.5.10, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Este to prozkoumam. Horky vyfukovy plyny bych spis prisuzoval k chudy smesi, ale je fakt ze to je kazdopadne ukazatel spatny ucinnosti. Zkusim to jeste prozkoumat a uvidim. Dam vedet. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |