Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Biely povlak na viecku oleja
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2222
Stránka 1 z 1

Autor:  epto [ 24.10.06, 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Biely povlak na viecku oleja

Na vnutornej strane viecka skadial sa prilieva olej sa mi urobil taky biely/maslovy povlak/emulzia ci co to je. Z coho to je? Uz to tusim raz bolo ale po case zmyzlo. Kedze to tam je zas, celkom ma zaujima z coho sa to robi...

Autor:  Matthes [ 24.10.06, 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Je to voda smichana s olejem. Tento jev je normalni, pokud tedy tehle hmoty neni moc. Voda se tam dostane kondenzaci v motoru ...

Autor:  Nepér [ 24.10.06, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nic to není, když se motor víc ohřeje po delší cestě, vypaří se to...

Autor:  Kikan [ 24.10.06, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nejčastěji se to vyskytuje když je zima a jenom popojíždíš. Ale pokud tam toho budeš mít moc a dlouhodobě, tak by to mohlo být třeba prasklé těsnění pod hlavou. To by se ti pravděpodobně nadměrně tlakoval hladící okruch, nebo by se ti strácela voda. Je to individuální.

Autor:  epto [ 31.10.06, 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

No uz to tam zas nie je :) takze to bude v pohode.

Autor:  kozina [ 31.10.06, 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

tewnto problem se u mně začal vyskytovat před rokem a ve čtvrtek jdudělat těsnění. Dnes jsem se díval povlak jak svina a ještě mně to střílí do vyr.nadržky takže [color=red]těsnění pod hlavou [/color]:(

Autor:  pajavlk [ 18.11.06, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Voda v oleji

kozina píše:
tewnto problem se u mně začal vyskytovat před rokem a ve čtvrtek jdudělat těsnění. Dnes jsem se díval povlak jak svina a ještě mně to střílí do vyr.nadržky takže těsnění pod hlavou :(


No to já znám, mě to dělá taky a já už jsem těsnění vyměnil a dělá mi to furt.Asi špatná hlava, ale mě už se s tim nechce nic dělat.Voda mi mizí,ale jezdit se stím dá.Asi počkám do léta a pak jí vyměnim.

Autor:  paradio [ 18.11.06, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

měl jsem podobný problém, - emulze na víčku, po větším ohřátí foukalo do vody občas jsem to poznal až když to vyházelo hodně vody. Myslel jsem si že je to těsnění, a tak jsem měnil a měnil. Nic se nezměnilo a tak jsem vyměnil hlavu a je klid,. Dneska vím že pokud se to víc hřeje, fouká do vody a je emulze na víčku, z 20% je to křivá a z 80% mikroskopicky prasklá makovice. Přeju ti ať je to jen to těsnění, no moc tomu nevěřím.

Autor:  pajavlk [ 19.11.06, 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
měl jsem podobný problém, - emulze na víčku, po větším ohřátí foukalo do vody občas jsem to poznal až když to vyházelo hodně vody. Myslel jsem si že je to těsnění, a tak jsem měnil a měnil. Nic se nezměnilo a tak jsem vyměnil hlavu a je klid,. Dneska vím že pokud se to víc hřeje, fouká do vody a je emulze na víčku, z 20% je to křivá a z 80% mikroskopicky prasklá makovice. Přeju ti ať je to jen to těsnění, no moc tomu nevěřím.


Přesně tak, moje řeč.A ještě je třeba dát pozor na vložky válců.Musí být s přesahem a né zarovnané s blokem, nebo utopené.Přesné číslo toho přesahu si ale nepamatuju.

Autor:  paradio [ 19.11.06, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Utopená vložka se většinou pozná na těsnění a je to nejlépe poznatelná závada, nechá se přeměřit úchylkoměrem /není to měřidlo na úchyláky/ s mikrometrem. pravítkem to nepoznáš, přesah je 0,115 - 0,155 mm.

Autor:  roman heller [ 19.11.06, 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
Utopená vložka se většinou pozná na těsnění a je to nejlépe poznatelná závada, nechá se přeměřit úchylkoměrem /není to měřidlo na úchyláky/ s mikrometrem. pravítkem to nepoznáš, přesah je 0,115 - 0,155 mm.



Zdarek.Sem si koupil fávo na zimu a stavěl sem si doněho motor.....Původnímu měnily pístní kroužky a málo utáhly na 1válci lágr a povolil se a spad do vany a ojnice se podívala dosvěta......já mám na měření pesahu udělanou broušenou kostku a na ní mám hodinky.Na rovině si je vynuluji a pak to položím na vložku a hodinky mi ukážou jak to je ale problém je vtom že když to měříš u díry kde je závit pro šrouby co jdou přes hlavu tak je ten mátroš trochu vytažený (alespoň to sem měl já.....)a pak aby byl přesah i přes vytažený matroš tak pak okolo budeš mít přesah klidně 0,2-0,3mm.
Nejlepší by bylo si na fréze nechat přerovnat plochu ale já udělal přesah podle knížky a tam kde byl vytáhlý materiál tam sem naměřil přesah 0,02mm.Mám to vhromadě a najeto 1200km a dělá se mi lehce pěna na víčku a nic víc.....snad to bude o.k.......... :oops:

Autor:  fert.j [ 26.11.06, 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

a nebo kdyz to po delso jizde nezmizi a otevres vicko nadobky na vodu v chladici a cuchnes k ni a cejtis podobnej smrad jako je na tom vicku tak je sezrany tesneni pod hlavou a micha se tam voda s olejem

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/