Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favo motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22267 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Deimos182 [ 6.5.10, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | Favo motor |
Zdravim , prave jsem dodelal zastavbu Fa motoru do 120 , ale mam taky problem . Motor kdyz pridam nic se nedeje a potom z niceho nic vyrazi , proste v rozmezi mezi 2 az 3 tisici , je ten chod motoru taky divoky (cukani , nepravidelny chod). Myslel jsem , ze to dela to vyhrivane sani tak jsem je zapojil ( nemel jsem ) a trosku se to zlepsilo , ale porad to neni ono . Na sytic to jede uplne normalne . Ladil jsem predstih , poskladal novej karbec , ale stejne nic . Jeste je mi divny, ze pri ohratym motoru kdyz zapnu sytic tak to nezdechne , ze se to prechlasta , ale normalne to jede ( bez cukani) . Mate prosim Vas nejaky napada co s tim ? |
Autor: | Matthes [ 6.5.10, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co tam mas za karbec a zapalovani? |
Autor: | Ondras83 [ 6.5.10, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebude ucpaná druhá komora?...akcelerační pumpička dává jak má? a kam má?... co svíčky? |
Autor: | Deimos182 [ 6.5.10, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karbec je ze 130 ( vsecho origo , zadne experimenty ). Zapalovani jsem nechal zatim ze 120 ( protoze jsem mel 14 dni starej rozdelovac bylo mi ho lito vyhodit ) . Svicky novy , AC pumpa by mela bejt snad dobra , kdyz to seslapnu a nejak to pobere normalne to leti 140 -150 . |
Autor: | ferrari [ 6.5.10, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neprisáva ti to dakde falošný vzduch? Bo ja to mám tak isto, ako ty a teda práveže aj za studena sa to chová lepšie, ako 105/120/130....skús iný karbec... |
Autor: | Deimos182 [ 6.5.10, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karbece jsem menil dva to nic , falesnak to neprisava , drzi to krasne volnobeh ( takovy jsem v zivote na 120 nenaladil ) Ale prisel jsem ted na novy poznatek , vypada to na AC pumpu, ktera to nezvlada dopumpovavat do karbu , jelikoz kdyz zastavim behem jizdny , dopumpuju rucne ( jeste se do karbu neco v leze ) tak to potom tu chvili jede krasne plynule . Po mam metrech zase cukani . Vidim to na spatnou kombinaci pumpy a tluste podlozky . A take vidim ve filtru od pumpy do karbu , ze toho benzinu je tam celkem malo ( na 120 motore byval vic plnej ) . Takze zkusim zitra vymenit za adekvatni typ a uvidime ....... |
Autor: | škodař [ 6.5.10, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nastav hladinu v karbecu ta akceleračka ok? |
Autor: | varok [ 7.5.10, 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A snad jsi použil AC pumpu z fáčka? Na starý typ fáčka šla myslím použít i AC pumpa ze 120ky. Ta ale asi nedá potřebné množství paliva. A zvednout hladinu v karbecu plovákem, jak už tady někdo psal? |
Autor: | Deimos182 [ 7.5.10, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vymenil jsem pumpu, zvedl hladinu , vycistil vsechny trysky v karbu vcetne vzdusniku, vymenil membranu akceleracni pumpicky . A jeste oddelal ten cinskej benzinovej filtr na hadici od pumpy do karbu a uz to jede kultivovane ( bez cukani v rozmezi libovolnych otacek ) . Ale porad je tu jeste jedna mala vada a to kdyz brzim motorem do krizovatky a dam za dva a pridam plyn chvilku jak kdyby nevi co ma delat a potom se rozjede . A jede normalne . Pri rozjezdu mi to nedela jen pri tom dobrzovani a znovu seslapnuti plynu . |
Autor: | Deimos182 [ 7.5.10, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak oprava ted jsem se byl projet a to skubani tam misty porad je , ale uz neni zdaleka tak intenzivni . Projevuje se mezi 2 az 3 tisici . |
Autor: | Deimos182 [ 8.5.10, 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vymenen karburator za jiny . Sice 120tkovy , ale v perfetknim stavu , pretryskovan tryskami ze 130 , sice to jede o trosicku min jak s tim ze 130 s vetsimi difuzory , ale ted mi jde predevsim o funkcnost , doresim pozdeji . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |