Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Litina a BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22433 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Veteranista [ 18.5.10, 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | Litina a BMM |
Rozjíždím malý projekt litina a BMM, nechci zde zatím řešit nějakou konstalaci, hlavy, vačky čo hvězd, jde mi o tohle: -vstřik přišrubuju, přes origo gumové uložení za pomoci nějaké, asi hliníkové podložky na 2-kanalové saní, ok? -jelo by to pro začátek i s ac pumpou? -čidlo otáček lze jin přišrubovat na převodovku?v jakých místech?samozřejmě použití BMM setrvaku s ověncem za 120, má někdo výkres na odlehčení BMM setrváku? -můsím tam byt čidlo teploty na BMM, je to tohle http://aukro.cz/item1040437449_cidlo_te ... _nove.html ? -BMM rozdělovač lze dát na 742 motor bez měnění něčeho dalšího s tím spojeným? |
Autor: | Ondras83 [ 18.5.10, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš převařit přírubu na parohách, čidlo tohle jde použít, ale musíš mit svazek motoru od 8/96, starej svazek je na 2 čidla, jedno do parohů, druhý do domečku termostatu, snímač otáček musíš umístit přesněna převodovku (uříznout BMM felda převodovku a ten kus navařit na převodovku 742 v přesný poloze jako na felda motoru)...s ac pumpou to šlapat nebude, rozdělovač jde přehodit |
Autor: | Veteranista [ 18.5.10, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
v jakém smylu myslíš převařit přírubu na parohách? čidlo teda ještě uvidím, až mě dojde jednotky se svazkem, už je na cestě. Ta převodovka se mi přávě nechce moc převařovat, už mě napadlo spáchat nějak čidlo od strany řemanice => případný předělávaný motor by nemusel z auta ven |
Autor: | Ondras83 [ 18.5.10, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
čidlo dej na převodovku, pořádně si někde zjisti jak to má bejt a tak to udělej... karburátorový parohy (sací potrubí) maj uplně jinou přírubu než BMM jesi budeš mit elektriku z favorita, tak budeš muset nějak vymyslet domeček na termostat a tam dát obě čidla, jinak to nebude jezdit...nebo to čidlo z parohů dej někam do hadice nebo tak něco, prostě musí bejt ve vodě |
Autor: | Veteranista [ 18.5.10, 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale abych změnil tu přírubu na pahohách, tak tam budu mět takovu redukčí podložku, aby šlo lehce nahodit karbec |
Autor: | Ondras83 [ 18.5.10, 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, tak to potom jo, ale nevim, jakou redukční podložku myslíš...nikdy sem nic takovýho neviděl ...buď BMM nebo karbec |
Autor: | Viky [ 19.5.10, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyjo ja sem si myslel ze Fava nejakou redukci mely. |
Autor: | Veteranista [ 19.5.10, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Však tu podložkus viděl nemohls, tu si budu vyrábět svépomocí |
Autor: | michalkatka [ 19.5.10, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
uhytenie klapky je najjednoduchšie, tračí vyrobiť nejaký medzikus, ale problém môže byť vo vírení zmesi nakoľko všetky sania si stavané na dvojkomoráky... nedalo by sa použiť sanie a príruba zo 100, tá mala ešte jednokomorák... hall by som dal na prevodovku, je to presnejšie, ale ak to chceš pokusne daj si vysústružiť špeciálnu remenicu kde bude výstupok pre hall a na jeho uchytenie niečo vymyslíš... čidlo teploty daj do domcu termostatu, navŕtaj dieru urob závit... a zabrús plochu aby to tesnilo, materiálu je tam dosť... držím ti palce, som zvedavý či a ako to dotiahneš do konca... |
Autor: | Veteranista [ 20.5.10, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problém s uchycením vstřiku taky nevidím, ještě si musím hlavně vše pořádně proměřit, ať se to výškou vleze do auta, otázkou stále zůstává, či mám použít origo BMM gumové uložení či ne, pokud bych ho tam nedával, tak získám pár milimetrů na výšku a všechny zavity a díry na uchycení se mě tam krásn vejdou. Sání a příruba ze 100 by šla, ale zase tam se mi zdá až moc malá, tam bych myslím ztratil hodně výkonu a výkonější motory 110R/LS používaly už dvoukomoráky. A napadá mě, hall má na označení polohy výstupek či zářez? |
Autor: | Ondras83 [ 20.5.10, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak označení polohy halu?...ten tam prostě dáš do díry, přišroubuješ a když ses trefil, aby to snímalo setrvák dobře, tak jedeš, jinak ne... a jaký má prosimtě klapka gumový uložení? |
Autor: | michalkatka [ 20.5.10, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
prebehni so podrobne Jirkovu garáž kde má ten trabant BMM taj je dosť informácii, aj fotiek aj detailov o BMM... hall napr nesmieš dať naopak... |
Autor: | Veteranista [ 21.5.10, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tohle jsem myslel http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... a33afbe763 S tím hallem, jsem to špatně formuloval, on čte polohu klikovky ze setrkáku podle zářezu(drážky) nebo výstupku? |
Autor: | petr petr [ 21.5.10, 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je tam výstupek |
Autor: | Ondras83 [ 21.5.10, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
výstupku.. tuhle gumovou podložku tam teda nemám |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |