Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
odlehceni https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22448 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | odlehceni |
cau chlapi,chci si poskladat zkusebne a jen tak z hecu motor na feldu,je sice z facka BMM ale mam k tom 50 KW pisty,vsechno je stejne oproti 40 KW a 50?krom pistu? dalsi vec,ubrat setrvak,o kolik mozu,o kolik doporucujete a jestli zkratit i pisty na spodni strane,treba o centimetr nebo tak,kdo ma s takovyma divnyma experimentama zkusenosti,nebo nazor sem s nim diky:) |
Autor: | Jarda S. [ 19.5.10, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
setrvák max o 2 kila víc to stejně nepude |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
kddyz ho stahnu vic,o ty dve kila,snizi se kroutak,bude to moc poznat?a co s tema pistama? |
Autor: | Matthes [ 19.5.10, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odlehceni setrvaku ti nepomuze k vyssimu vykonu. |
Autor: | Jarda S. [ 19.5.10, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne setrvák na stříkačkách se odlehčuje frézováním mezi šroubama spojky a tam neveměš víl jak ty dvě kila na obvod sáhnout neůžeš je tam snímač otáček |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
sak jo,ale mozu to vzit hned za tema vystupkama,tam je dost materialu,pak este jak je talir spojky,tak v tom kruhu smerem k zubom treba pul caku po celem obvodu |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a proc se to odlehcuje? |
Autor: | Jarda S. [ 19.5.10, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
kvuli rychlejšímu vytáčení motoru |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
pak este jedna vec,na skodateam,cz sem nasel tesneni pod hlavu,z medi,cca 250 KC,podle sily,seriove tesneni me kdysi praskalo,kdyz sem mel moc snizenu hlavu,ma to smysl?pak tam slo este o silu,kolik ma seriove tesneni kdyz ho dotahnu?resp,jakou silu mam objednat?med se stlaci miimalne oproti serii ne? |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne,chapu,pujde to lepsi do otacek,ale strati to kroutak,nebo jen nepatrne? |
Autor: | Jarda S. [ 19.5.10, 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
neztratí to nic akorát budou rychlejc padat otáčky |
Autor: | Klukin1988 [ 19.5.10, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
ttj,kdyz nad tim tak premyslim,motor bude vice brzdit z kopce,kdyz pustim plyn,nebude tocit tolik hmoty,no tolik,menej |
Autor: | Viky [ 19.5.10, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Z kopce bude brzdit uplne stejne jako motor se stejnejma tlakama bez odlehceni. Jedine prinos je mensi namahani spojky pri prerazovani, rychlejsi razeni s meziplynem, rychlejsi reakce na nizky kvalty (1, mozna 2) a minus je urcite horsi chovani pri rozjezdu. |
Autor: | Ondras83 [ 19.5.10, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
i o to, co ubereš na BMM setrváku?...to nebude snad ani poznat kolik vůbec váží origo setrvák? |
Autor: | Jarda S. [ 19.5.10, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
+- 7 kilo |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |