Autor |
Zpráva |
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Felda 1.6 na volnoběh zhasíná motor, nebo kulhá
Zdravím, na 1.6 při volnoběhu pokulhává motor až chcípne, klapa vyčištěna provedeno zakl. nastavení.
V paměti závad není žádná chyba.
Při odpojení lambdy se motor uklidní a otáčky drží 640-680.
Po výměně lambdy žádná změna k lepšímu. Co s tím ?
|
19.5.10, 22:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Nikdo žádný nápad ?
|
20.5.10, 16:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vag a treba odsledovať všetky hodnoty.... tam sa niečo ukáže...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.5.10, 17:09 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak muže bejt klapka jako taková v prdeli. Tatíkovi se přesně toto dělo, po výměně klapky no problemo.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.5.10, 17:17 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Klapku jsem zkoušel druhou a neměla na to vliv, jediný na co to reaguje je lambda
Na vagu jsem to měl dost dlouho, jediný co jsem vypozoroval je když napětí na lambdě padne asi kolem 0.4 začne to kulhat a jakmile stoupá, tak chytne dech, ale lambda se mění takže to kulhá pořád.
Naposledy upravil petr petr dne 20.5.10, 20:07, celkově upraveno 1
|
20.5.10, 20:04 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak to máš asi rozbitý hele.
Ale ne, nevim. Jak řikám, my jsme vyměnili klapku a těsnění pod ní a od tý doby no problem.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.5.10, 20:06 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Ještě zkusím tady uvažovat s vámi pokud vemu že motor začne kulhat někde kolem 0.4 volt na lambdě to znamená že je bohatá směs je to tak ?
Když bych vzal nějakou netěsnost výfukového potrubí, jak moc musí být netěsné aby to takhle ovlivnilo chod motoru ?
Setkal se už někdo s tím že mu netěsnost výfukového potrubí rozhodila lambdu a tím pádem celý volnoběh ?
Protože výfuk tam svařoval nějaký lepič , ale kolem svárů ani těsnění není vidět že by to někde bylo očerněné.
|
20.5.10, 20:22 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
vzhledem k tomu že to je 1.6ka co takhle prasklé výfukové svody?
|
20.5.10, 20:28 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
No ty svody by mohly být je tam krycí plech a pod něj sem nelezl říkal jsem si litina je pevná , ale myslím že už jsem taky někde slyšel že to praská teď jde jen o to jak velká prasklina by tu lamdu rozhodila tady nemám jaksi praktickou zkušenost ale kouknu.
|
20.5.10, 21:59 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
feldy 1,6 a oply sou tim pověstný sám je mam opravovaný a na tatikově 1.6ce sem s nima taky válčil
ještě mi napadá těsněni pod svodama výfuku a nebo svody sání taky už sem měl tu čest
|
20.5.10, 22:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ty svody bych vyšroubovalapořádně utěsnil i nové těsnění, já ty svody vařím ceočkem, přes praskliny dám cu dráty z tlustého kabelu a vařím udělá se ti zlatavá slitina a dobře drží
neštěstí l.6 nastavili nízký volnoběh ten měl výt aspon o 15Ootáček víc miloš
|
21.5.10, 06:53 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
No s tím volnoběhem sem chtěl vydřít že nasimuluji klimakompresor, ale otáčky se nezvedly, tak buď to ještě tahle řj neumí, nebo sem se někde seknul.
|
21.5.10, 09:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|