Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vacice
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22691
Stránka 1 z 1

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 11:15 ]
Předmět příspěvku:  vacice

hosi jak poznam co to je za vacku?tak je to z facka,byla v bloku BMM 40 KW....ale tak kdovi ci je puvodni to je jedna vec....nikde na ni neni nic vyrazene,nevite jak to poznam?nebo kdyz pomerim nabehy?poradte diky

Autor:  Gemini [ 8.6.10, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

zmeraj zdvih na palcoch a priemer zakladnej kruznice

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

myslis nejvyssi vrcholek na vystupku vacky a pak to uzke...du na to

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

takze,co sem nameril 32.15 a 26.40.....toz nevim:(

Autor:  patrik-hp [ 8.6.10, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

No je to ta nejsériovější z nejsériovějších Favorit,Felicia a to 26.40 bude nejspíš 26,5mm....

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

aha,je to dosti mozne,podle me by to melo byt BMM 40 KW....pak tam mam jeste jednu,tu zmerim zitra...zatim diky

Autor:  varok [ 20.6.10, 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ať nezákládám nové téma. Chtěl bych poprosit nějakého šikovného motoráře o nějaké vysvětlení. Jsem zklamán z toho mého motoru, myslel jsem, že je upravován více. Ale teď k dotazu. Jaký má vliv vačka na chod motoru? Vím že se posune kroutící moment trošku výše, tedy na vyšší otáčky. Kdybych chtěl do favo motoru dát nějakou ostřejší vačku, tak musím dát i tvrdší pružiny ventilů? A má vačka ještě nějaké jiné pozitiva na chod motoru? Předem děkuji.

Autor:  ferrari [ 20.6.10, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Študuj, hľadaj aj tu, aj na Virte, je toho popísaného dosť...neviem, či sa o tom nehovorí aj v článkoch tutu na TW (teória motoru)...

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387

Autor:  varok [ 20.6.10, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Počtu, ale já myslel nějaké praktické rady, někoho kdo se v tom vyzná. Ne složité výpočty a teorie.

Autor:  Ondras83 [ 20.6.10, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

líp se plní motor, jde líp vytáčet a jde do vyšších otáček a jde tak nějak lehce...jde prostě líp

tvrdší pružiny jsou potřeba až od 280tky vejš, kde už se točí fakt velký točky a ventily při těch rázech odskakujou

zatim se na to vykašli, já to teď stavim na LPG, budu testovat co s tim jde a nejde a pak ti dám vědět :wink: ...nebo jeslti chceš, zajeď do excelu a tam ti daj vačku a k tomu i soft

vačka je dost znát, ale skoro bych řek, že pořádně upravená hlava víc...ale zase hlava s vačkou je mazec :)

Autor:  varok [ 20.6.10, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Teď nemám penízky, ale plánuji dát trošku ostřejší vačku. Do excelu bych fáčkem asi nedojel, nevím. Ale vačky, pokud je Čepek ještě vyrábí, myslím že to je 264/258 ° nebo tak nějak, tak prý jsou výborné. Myslím co se provedení týče. Nejsou ojebané při výrobě a jsou i nějak upravené povrchově. Ještě uvidím.

Autor:  michalkatka [ 20.6.10, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

ja sa tomu vôbec nerozumiem tak nebudem do toho kecať....

Autor:  Kachnis [ 20.6.10, 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

ja tomu nerozumim, ale ve 2 vozech mam vacku 254/254 a projevilo se mi to nizsi spotrebou, musis sledovat i mernou spotrebu, ne jenom stojan na pumpe. pro 4kvalty je ostrejsi vacka idealni, prrotoze pri stejnym rezimu uzivani snizis spotrebu..u favorita nevim :(

Autor:  Klukin1988 [ 21.6.10, 01:12 ]
Předmět příspěvku: 

upravena hlava je mysleno snizit,zalestit,popripade zvetsit kanaly a udelany ventily?

Autor:  Ondras83 [ 21.6.10, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Klukin1988 píše:
upravena hlava je mysleno snizit,zalestit,popripade zvetsit kanaly a udelany ventily?


třeba, nebo dát jiný ventily, vyfrézovat vodítka, dát sodíkový ventily, upravit spalovák, slícovat se sáním, zvětšit kanály, ošetřit povrch kanálů atd atd

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/