Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

krouzky,presahy vlozek valcu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22694
Stránka 1 z 3

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  krouzky,presahy vlozek valcu

hosi,jakou maji mit vuli v zamkoch krouzky ve valci?kolik je min a kolik max?mam doma krouzky ktere byly na motoru ani ne 3 tisice KM...chcu je omrknout,jestli maji byt vsechny stejne ,aj olejove,a jaky ma byt presah?je tam jedna medena podlozka,ta ma kolik silu?diky za inficko

Autor:  slovacek.milos [ 8.6.10, 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

přesah o.l5 ten kroužek CU má sílu jakou si objednáš miloš

Autor:  Ondras83 [ 8.6.10, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

http://favorit.unas.cz/index/index.php? ... ch2#engine

Autor:  Jarda S. [ 8.6.10, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

přesah 0.07 - 0.13 a rozdíl mezi vložkama 0.02

Autor:  Kachnis [ 8.6.10, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

dal bych spis na Milose, je to praktik :wink:

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

takze bez CU krouzku je to zarovno jo?

Autor:  Jarda S. [ 8.6.10, 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

jak kde :wink: nejni blok jako blok :wink:

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

hosi,jak mam vlozit valce?normalne odmastit ocistit pplochy..vyfukat vzduchem a nasucho?tesneni by to melo pritlacit ne?

Autor:  Šemik [ 8.6.10, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: krouzky,presahy vlozek valcu

Klukin1988 píše:
mam doma krouzky ktere byly na motoru ani ne 3 tisice KM..


Jako pístní? Vzít a zahodit.

Válce není třeba nijak těsnit, měděná podložka se o to postará.

Autor:  Klukin1988 [ 8.6.10, 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

ne toz to byly krouzky z mojeho motoru...ale rochalo tam furt tesneni,mozna byly utopene valce,tak sem ho vyradil....pisty sem vytahl aj z kruzkama,takze to je jiste,mozna maju i miiin

Autor:  Klukin1988 [ 9.6.10, 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

este jedna vec,na pistu je sipka,ta znazornuje smer vyfuku plynu?
2. pistni cep-se ma otacet v ojnicnim oku,ne v pistu...nebo jak to je?

Autor:  Matthes [ 9.6.10, 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

Sipka smeruje k vacce.
Cep se ma byt v pistu napevno a volne v ojnici, ale prakticky se to casto toci vsechno vsude.

Autor:  Klukin1988 [ 9.6.10, 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

aha,ja myslel ze je k vyfuku,sem si rikal ze mi to nezda,no ten cep se toci jednou tak,pak tak,ale vule nebo kdyz po tom pesti potukam tak neslysim vakle nic,este sem se chtel zeptat na spodni misky na kliku,v jakem smeru ma jit?zamky salku proti sobe?je tam nejake znaceni?cetl sem ze sou na ojnici aj misce ojnice nejake cislo,ty by meli sedet a na jedne strane

Autor:  Matthes [ 9.6.10, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

Cisla jdou k sobe...

Autor:  patrik-hp [ 9.6.10, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Klukine :shock: Do řitě když neco rozděláváš,tak snad systematicky néé?!!Ptáš se na tak základní věci,že mě začíná bejt líto toho motoru,kterej tu tvojí procedůru absolvuje...ty tvoje testy vůlí a šipky na výfuk to je teda mazec :shock:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/