Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Druha komora karburatora
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=22728
Stránka 1 z 1

Autor:  Exithus [ 11.6.10, 08:22 ]
Předmět příspěvku:  Druha komora karburatora

Ako sa da jednoducho zistit ze sa otvorila druha komora karburatora? Pretoze mam podozrenie ze sa mi neotvara, alebo sa otvara malo/neskoro buhvi, proste na vyssich otackach to netaha tak jak by malo. Da sa to, kedy sa druha komora otvori nejako regulovat?

Autor:  darklord [ 11.6.10, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

v prvom rade rukami vyskusaj ako tazko/lahko sa otvara klapka, ci sa nepridiera atd. potom nastartuj, srobovakom zavalas plynovu paku karburatora naplno a uvidis ci podtlakova membrana taha tiahlo druhej komory alebo stoji. daj vediet ako to vypada ;)

Autor:  Exithus [ 11.6.10, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

pri akych otackach by sa mala otvorit ta komora?

Autor:  Exithus [ 11.6.10, 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

tak som to skusal, pri vyssich otackach sa sice ovladanie zapne, ale iba sa natiahne ta pruzina, samotna komora sa neotvori. Skusal som to rucne a ide to dost tazko.

Autor:  darklord [ 11.6.10, 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

no, na otackach to je cca 3500, ale musi byt plynova paka otvorena na tolko aby sa uvolnil ten poistny mechanizmus, tj aspon 4/5 plynu. ak to na vypnutom motore s plnym plynom ide tazko tak bude problem v karburatore - najlepsie riesenie je vymenit za funkcny, ono sa to dost tazko opravuje (bud prihnuta spodna priruba, alebo uplne zadreta klapka)

Autor:  ferrari [ 12.6.10, 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Áááá, nemusí byť nutne pridrená, možno jednoducho zalepená (ak sa jazdilo xx rokov tak, že sa 2. komora ani neotvorila)...treba dať dole karbec, skúsiť to premazať, zmerať rovinnosť príruby karburátora, tiež rovinnosť víka (bo tade môže unikať podtlak) a tiež samotnú prírubu...a tiež prekontrolovať, či keĎ stlačíš pedál plynu naplno, či je aj klapka otvorená naplno :wink:

Autor:  darklord [ 12.6.10, 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari: no, henta moznost ze je len zatuhnuta je uplne najhorsia, pretoze to rozhybes - bude chvilu fungovat, a potom sa tam postupne nahromadi vydrety bordel a zase to zacne hnevat. Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi :evil: )

Autor:  ferrari [ 12.6.10, 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
Radsej karbec ktory beha bez problemov ako furt riesit seknutu klapku. (alebo MPi :evil: )
Alebo aj 1,4 16V 74 kW :roll:

Autor:  Exithus [ 2.8.10, 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

som sa v tom trochu hrabal, bola tam len zaseknuta nejaka klapka, uz to teoreticky ide otvorit rucne, ale pri zapnutom motore sa ta komora ne a ne otvorit furt. co moze byt este zle?

Autor:  CROWACK [ 2.8.10, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

druhá komora se neotevírá v závislosti na otáčkách, ale na podtlaku v sání...jak moc ztěžka jde rukou otevřít? Mělo by to jít dost zlehka, je cítit jenom odpor pružin a musí se lehce a plynule vracet...ještě může být špatná ta membrána ovládání, co za klapku tahá...nebo mít špatný těsnění...

Autor:  Exithus [ 2.8.10, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

no asi to druhe(tretie) lebo rukou ide klapka otvorit v pohode, akurat akosi sa neotvori pri behu motora
cize bud tesnenie alebo cely ten mechanizmus. da sa to kupit nekde v mototechne este?

Autor:  john simple [ 2.8.10, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
no, na otackach to je cca 3500, tj aspon 4/5 plynu.

já mám dojem, že mě to otvírá asi až přes 4000, s plynovým pedálem to souhlasí, tam mám těžkou nohu.
nad 4500 mám zřetelný zátah i přes 6000ot, ale to už mi do motoru saje i tu LPG nádrž :D

Autor:  ferrari [ 3.8.10, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Exitus, to bude najskôr pridrená oska klapky kvôli skrivenej prírube...treba zohnať Ok iný karbec...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/