Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Nízká teplota Felicie 1.3 MPi - záhada? 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Nízká teplota Felicie 1.3 MPi - záhada?
Nevšiml jsem si, že by tu někdo řešil stejný problém, takže nové téma...

Při jízdě se mi teplota nevyšplhala výše než na cca 75°C. Ani při jízdě rychlostí přes 120km/h. Takže jsem vyměnil termostat za zbrusu nový, odzkoušený, otvírá přesně při 89°C. Jenže to nepomohlo. Teploměr auta funguje správně, teplota hlavy změřená laboratorním teploměrem je stejná, jako ukazuje budík. Taktéž přes diagnostiku je teplota nízká. Při zastavení auta a vypnutí motoru teplota naroste o nějakých 10°C, ale jakmile se vyjede, klesá pomalu ke svým cca 75°C. Kapalina není zasviněná, tlak v hadicích není nijak extrémní, teplota je stabilní, takže na podfukování hlavy to nevidím...

Co tam může být blbě?


20.6.10, 23:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
a pri kolika ten termostat zase zavira? jestli neotevre pri 90 ale pak ne zavre az treba pri tech 75, taky otazka jestli dovira, tesni dobre taky je tam odvzdusnovaci dirka tam ma byt takova kulicka ktera to uzavre po naplneni kapalinou

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


21.6.10, 07:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Vysoké Mýto
Příspěvek Re: Nízká teplota Felicie 1.3 MPi - záhada?
fatal píše:
Nevšiml jsem si, že by tu někdo řešil stejný problém, takže nové téma...

Při jízdě se mi teplota nevyšplhala výše než na cca 75°C. Ani při jízdě rychlostí přes 120km/h. Takže jsem vyměnil termostat za zbrusu nový, odzkoušený, otvírá přesně při 89°C. Jenže to nepomohlo. Teploměr auta funguje správně, teplota hlavy změřená laboratorním teploměrem je stejná, jako ukazuje budík. Taktéž přes diagnostiku je teplota nízká. Při zastavení auta a vypnutí motoru teplota naroste o nějakých 10°C, ale jakmile se vyjede, klesá pomalu ke svým cca 75°C. Kapalina není zasviněná, tlak v hadicích není nijak extrémní, teplota je stabilní, takže na podfukování hlavy to nevidím...

Co tam může být blbě?


Ten samej problém taky doma řešíme a furt nevíme :(


21.6.10, 08:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zkus jiný termostat a nezkoušej ho. Můj fungoval, dokud jsem ho zkušebně neohřál v hrnci.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


21.6.10, 08:55
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Jiri píše:
a pri kolika ten termostat zase zavira? jestli neotevre pri 90 ale pak ne zavre az treba pri tech 75, taky otazka jestli dovira, tesni dobre taky je tam odvzdusnovaci dirka tam ma byt takova kulicka ktera to uzavre po naplneni kapalinou

Zavírá zase při 89°C. Ta teplota se ani k 90°C nedostane, takže termostat vlastně ani neotevře, takže problém se špatným zavřením bych vyloučil. Dovírá těsně, kov na kov, takže plynotěsné to nebude, ale kapaliny se přes to určitě moc nedostane. Odvzdušňovací dírka tam není, felda termostat to už nemá, odvzdušňuje se přes teplotní snímač, odvzdušněno to mám.

Nepér píše:
Zkus jiný termostat a nezkoušej ho. Můj fungoval, dokud jsem ho zkušebně neohřál v hrnci.

Jenže já ho musel zkusit. Musel jsem si ověřit, že tam dávám dobrý termostat. Protože jinak bych teď nadával jak špaček že jsem to dělal zbytečně, když se tím problém nevyřešil. A hlavně bych zase podezříval ten polský termostat... Starý termostat mám, takže ho vyzkouším kdy otvírá. Ovšem pokud by oba termostaty odrovnalo jedno zahřátí ve vodě v hrnci na nějakých 93°C, tak pak nevím, jak by mohly vydržet normální provoz v motoru...


21.6.10, 12:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
teplotní čidlo v háji, pokud se ti motor ohřeje dle laboratorního teploměru na správnou teplotu a budík i diagnostika ukazujou něco jiného tak je v háji čidlo teploty.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.6.10, 15:59
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kristensen: Já to pochopil ale tak, že když to měřil zvlášť teploměrem, tak teplota byla stejná jako teplota na budíku. Když už to ale takhle blbne, raději bych opravdu vyměnil to čidlo teploty. Alespoň bude mít jistotu, že není špatné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.6.10, 16:31
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Kristensen píše:
teplotní čidlo v háji

Není, vždyť píšu že teplota hlavy změřená laboratorním teploměrem je stejná, jako ukazuje budík.


21.6.10, 17:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Abych tě uklidnil Fatale, tak tatíkovi to dělalo fávo po strejdovi. Bylo to fávo r.v.93 s karbem. Už to mělo ten nový černý interiér a kulaté budíky palivoměru a teploměru. Já mám to samé, ale stříkačku. Já mám na teploměru při provozní teplotě ručičku zhruba v půlce a když někde stojím, tak vyleze asi do dvou třetin stupnice. Ventilátor se mi spouští asi 2-3mm před červeným políčkem. Tatík měl provozní teplotu na začátku teploměru, asi v jedné třetině stupnice. Když už to bylo přehřáté, tak se ručička vyšplhala asi do půlky a roztočil se ventilátor. Dali jsme nové čidlo, nový budík, ale bylo to pořád stejné. Zkoušeli jsme i přikostřit zvlášť čidlo ale pořád nepomáhalo. Ani nevím, čím to bylo. Tatík pak dal fávo na vrakec. Nevím ale, jestli má felda stejný princip teploměru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.6.10, 17:58
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ještě mě napadlo, vyzkoušej jet na nějakou velkou dálku, třeba 30km. Potom zkontroluj teplotu. Jestli bude nízká, bude nejspíše v čudu termostat.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.6.10, 18:00
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
varok píše:
Ještě mě napadlo, vyzkoušej jet na nějakou velkou dálku, třeba 30km. Potom zkontroluj teplotu. Jestli bude nízká, bude nejspíše v čudu termostat.

Jel jsem i víc než 200km v kuse, rychlostí kolem 120km/h, dokud jsem jel, 75-80 °C to drželo. :roll:


21.6.10, 19:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak to je ku...y málo. A nezkoušel jsi to nechat běžet po delší jízdě na místě až do zapnutí větráku?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.6.10, 19:18
Profil

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Hmm, ve 105ce jsem měl klasický 80 st. termostat a budík se neustále převaloval okolo 65-70 stupňů. Teď tam je 88 st. z favorita a budík ukazuje max. 80 st. Když byla v okruhu čistá voda, budík ukazoval o 10 st. více (jakoby správně).

Mám pocit, že už se tady někdy řešilo, že s nemrznoucí směsí ukazuje budík méně stupňů.


21.6.10, 19:21
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já to mám taky na jedné feldě MPi je tam max 7O stupnů na budíku ale v řídící jednotce je přes osumdesát, měnil jsem termostat, čidlo, teploměr,

asi nějaký odpor po cestě ve vedení

taky leta bádáme a pořád nevíme :D miloš


21.6.10, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Vysoké Mýto
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já to mám taky na jedné feldě MPi je tam max 7O stupnů na budíku ale v řídící jednotce je přes osumdesát, měnil jsem termostat, čidlo, teploměr,

asi nějaký odpor po cestě ve vedení

taky leta bádáme a pořád nevíme :D miloš


Nejsi sám, i naší 1.3 MPIčku je to to samý :-(

_________________
Škoda Favorit 136LS


21.6.10, 19:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz