|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
oldřich
Příspěvky: 1 Bydliště: Krčínova 44 České Budějovice
|
změna benzinu u Š 125 L
Pořeboval bych se prosím někoho opravdu zkušeného zeptat, v čem všem spočívá seřízení motoru (ventily?? předstih ?? karburátor ??) u Š 125 L - najeto 50 000 km - když nahradím aditivovaný Speciál 91 Naturalem 95 s aditivem koupeným u pumpy. Co všechno vyšší oktanové číslo ovlivní a co by se případně mohlo stát když nechám motor seřízený tak jak je nyní?
_________________ oldřich
|
29.6.10, 09:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Konecnce rozumny dotaz ohledne tohoto problemu.
Toho casu jsem jezdil na natural bez zmeny nastaveni a nebyly problemy. Tenhle benzin ma vyssi odolnost proti detonacim, takze motor snese vyssi predstih.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.6.10, 09:40 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ked nechas motor tak ako je teraz, za predpokladu ze je spravne naladeny na 91 - tak sa pri prechode na 95 nic zasadne nestane (mozno az na zvysenie ceny benzinu). Pokial mas maly predstih uz na 91ku tak s 95kou by eventualne v uplne najhorsom pripade mohlo dojst k podpaleniu ventilu. Pokial planujes jazdit na 95 s tym ze obcas tam das 91 tak by som to nechal tak ako to je, aspon nebudes musiet do toho hrabat ked das "horsi" benzin.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.6.10, 09:53 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|