Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

jak zabrousit hlavu???
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2298
Stránka 1 z 4

Autor:  Kachnis [ 31.10.06, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  jak zabrousit hlavu???

ahoj,o vykend me ceka vymena tesneni pod hlavou a urcite ji necham zarovnat, ale pan co mi ji bude brousit se me ptal jesli ji budu chtit zabrousit do hladka nebo nechat takovy ty drazky dokola co ta magneticka bruska udela... ze pry kdyz za nim chodili zavodnici do valcoven, tak nekdo si ji nechaval zabrousit do hladka a jiny si ji zase nechali hrubsi, ze prej se to do toho tesneni spis zakousne... tak nevim...

Autor:  ferrari [ 31.10.06, 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak zabrousit hlavu???

kachnis píše:
ahoj,o vykend me ceka vymena tesneni pod hlavou a urcite ji necham zarovnat, ale pan co mi ji bude brousit se me ptal jesli ji budu chtit zabrousit do hladka nebo nechat takovy ty drazky dokola co ta magneticka bruska udela... ze pry kdyz za nim chodili zavodnici do valcoven, tak nekdo si ji nechaval zabrousit do hladka a jiny si ji zase nechali hrubsi, ze prej se to do toho tesneni spis zakousne... tak nevim...


No, čo som videl origo hlavy, všetky boli hladké...mne však znižovali hlavu na Favo o 1mm a nechali mi ju s drážkami po brúske...nemám s tým problém...myslím, že sú tam lepšie tie jemné drážky...

Autor:  Kachnis [ 31.10.06, 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak zabrousit hlavu???

a nemuze se stat ze to mezi drazkama bude foukat?

Autor:  ferrari [ 31.10.06, 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak zabrousit hlavu???

kachnis píše:
a nemuze se stat ze to mezi drazkama bude foukat?


čo by nemohlo, len by museli byť hlboké...to sú jemné drážky...tiež som sa toho obával, ale funguje to zatiaľ bez problémov ...

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak zabrousit hlavu???

no nerikejte ze je ferari jedinej kdo ma snizenou hlavu... ja to potrebuju vedet do zejtra vecera...

Autor:  Matthes [ 1.11.06, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Snizenou hlavu nemam, jen rovnanou ... (dohladka)
Jesi nechces snizovat ale taky jen rovnat, tak to nech udelat bez drazek, defaultne to tak je, nevidim tudiz duvod to menit, urcite tomu neublizis :)

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

to je slovo chlapa, diky :-)

Autor:  Martin [ 1.11.06, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám sníženou hlavu a drážky jsou patrné. Nikdy s tím nebyl problém, těsní dobře. Co je lepší opravdu nevím.

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

tak yslovo chlapa, diky :)

Autor:  ferrari [ 1.11.06, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ešte raz môj skromný názor:

Originál sú hlavy hladké. Keď však budú na hlave jemné drážky, skôr to vydrží tesniť (tesnenie jednoducho neuhne, lebo ho držia drážky) - toto je však nutné asi iba pri väčšom znížení hlavy = väčšom komp. pomere. = väčších kompr. tlakoch.

.
.
.
.
.
Čo na to Spartra, má kompr. pomer 12,5...?

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Čo na to Spartra, má kompr. pomer 12,5...?[/quote]

coze :shock: 12,5 , tak me staco tak 9,7-10 :)

Autor:  Matthes [ 2.11.06, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Sparta tam ma favorita ne? (v Š105) :shock:

Autor:  ferrari [ 2.11.06, 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Sparta tam ma favorita ne? (v Š105) :shock:


A čože je vtom nejaký rozdiel? Znížená hlava ko znížená hlava, ja to mám tiež na motore favo...

Autor:  Matthes [ 2.11.06, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Dobra tedy, ja myslel ze se stale mluvi "pouze" o origo motoru rady 742 (nekterym z nich :) )

Autor:  Bukaj [ 2.11.06, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Dobra tedy, ja myslel ze se stale mluvi "pouze" o origo motoru rady 742 (nekterym z nich :) )


Když tady tak puntičkaříte, tak si taky přisadím :) :
Co takhle origo motory 742. 135 a 742. 136? :lol:

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/