Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

rozv.tycky 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2300
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 31.10.06, 22:52 ]
Předmět příspěvku:  rozv.tycky 120

jeste me napadlo, kdyz uz v tom budu lezet... jedny tycky se daj nahradit hlinikovejma,ale nevim jesli saci nebo vejfukovy a mete s tim nekdo zkusenosti? a jaky se potom nastavujou vule????

Autor:  ferrari [ 31.10.06, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozv.tycky 120

kachnis píše:
jeste me napadlo, kdyz uz v tom budu lezet... jedny tycky se daj nahradit hlinikovejma,ale nevim jesli saci nebo vejfukovy a mete s tim nekdo zkusenosti? a jaky se potom nastavujou vule????


sacie sa na Favoritich menili za Al, ale na 120 tke nevidím dôvod...

Autor:  Kachnis [ 31.10.06, 23:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozv.tycky 120

duvod je stejnej jako na fackach... malo hluku a sou proste lepsi... pise to i borek plsek ve Sportovnich upravach na 120/130, jenom tam toho nepise vic.. :(

Autor:  Thobiash [ 1.11.06, 05:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozv.tycky 120

kachnis píše:
jeste me napadlo, kdyz uz v tom budu lezet... jedny tycky se daj nahradit hlinikovejma,ale nevim jesli saci nebo vejfukovy a mete s tim nekdo zkusenosti? a jaky se potom nastavujou vule????


Já měl Alu tyčky ještě na 120-kovým motoru a ten byl pak o hodně tišší a měl kultivovanější chod, taky starty byly lepší-jo a jinak se montovaly (krom snížení hlučnosti) kvůli menší roztažnosti-při Al tyčkách se hodnota ventilový vůle mění jen nepatrně-nejsou takový rozdíly mezi studeným a teplým motorem.U Fa se nastavuje vůle: výfukový 0,20 mm a sací 0,25 mm pokud jsou použity právě Al tyčky. U 120 jsem nechal normálně 0,15 mm, 0,20 mm.

Autor:  jarousch [ 1.11.06, 06:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jenze hlinikovy tycky se davaji na motory s hlinikovou hlavou, jinak urcite to bude mit takovy vliv na motor ze jeho vykon vzroste na dvojnasobek :D , ale chce to vychytat spravne ventilove vule

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

jarousch píše:
Jenze hlinikovy tycky se davaji na motory s hlinikovou hlavou, jinak urcite to bude mit takovy vliv na motor ze jeho vykon vzroste na dvojnasobek :D , ale chce to vychytat spravne ventilove vule


ha ha :) staci kdyz vzroste o 75% vic nepotrebuju :) prave facko ma i hlavu hlinikovou, ale prave tim ze ta tycka se tolik nemeni s teplotou tak by ta vule mela byt jina,ne???

Autor:  jarousch [ 1.11.06, 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jenze jak zjistis, ze mas spravnou vuli? Az podle toho jestli se podpaluji ventily a to uz je pozde. Do 742.135, 742.136 se doporucovalo dat hlinikovy tycky az po ukonceni vyvoje na motoru 781.135. Ale palit si vlastni ventily jen kvuli mirne tissimu motoru to by se mi nechtelo, protoze mam LS ventily

Autor:  ferrari [ 1.11.06, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

jarousch píše:
Jenze jak zjistis, ze mas spravnou vuli? Az podle toho jestli se podpaluji ventily a to uz je pozde. Do 742.135, 742.136 se doporucovalo dat hlinikovy tycky az po ukonceni vyvoje na motoru 781.135. Ale palit si vlastni ventily jen kvuli mirne tissimu motoru to by se mi nechtelo, protoze mam LS ventily


Tak nejak to vidím aj ja, iba neviem, či sa môžu podpáliť aj sacie ventily...nebudem dávať iné tyčky do motora, kt. už má spokojne a bez problémov najazdených x tisíc km., keĎ neviem presne ako mám nastaviť vôle ventilov. Totiž, Al má väčšiu tepelnú rozťažnosť ako oceľ. Neboli náhodou tieto tyčky doporučené pre favo kvôli tomu, že má aj Al hlavu?

Autor:  Thobiash [ 1.11.06, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
jarousch píše:
Jenze jak zjistis, ze mas spravnou vuli? Az podle toho jestli se podpaluji ventily a to uz je pozde. Do 742.135, 742.136 se doporucovalo dat hlinikovy tycky az po ukonceni vyvoje na motoru 781.135. Ale palit si vlastni ventily jen kvuli mirne tissimu motoru to by se mi nechtelo, protoze mam LS ventily


Tak nejak to vidím aj ja, iba neviem, či sa môžu podpáliť aj sacie ventily...nebudem dávať iné tyčky do motora, kt. už má spokojne a bez problémov najazdených x tisíc km., keĎ neviem presne ako mám nastaviť vôle ventilov. Totiž, Al má väčšiu tepelnú rozťažnosť ako oceľ. Neboli náhodou tieto tyčky doporučené pre favo kvôli tomu, že má aj Al hlavu?


http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=227

Autor:  Kachnis [ 1.11.06, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

tam toho ale o 120kach moc neni,jen o favech

Autor:  Thobiash [ 1.11.06, 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
tam toho ale o 120kach moc neni,jen o favech


Jak už jsem psal-když sem měl ještě 120motor, tak jsem nastavil vůle normálně jak maj bejt, ale s Alu tyčkama-sledoval sem velký zlepšení po všech stránkách a problém sem nikdy neměl. Jezdil jsem s nima rok. Akorát mi někdo říkal, že to nemá cenu dávat na hodně snížený hlavy, prej se pak ohejbaj. A víc už ze mě nedostanete :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/